Gå til innhold

Flere som må sette på varmeovnene allerede? :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi fyrer med ved nå. Synes det gir best varme når vi har baby krypende på gulvet :-)

Var minusgrader her i natt, men ok temp på dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dansedilla

Hva pleier strømregningene deres å komme på i vintermånedene? :)

Jeg har nylig flyttet inn i min og lurer på hvilken ca pris jeg kan vente meg på regningen.

Anonymous poster hash: d9c18...e84

Strømmen er inkludert i leia hos meg, så det kan jeg ikke svare på :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også på varmeovnen på dagen nå... Jeg liker ikke å måtte kle på meg flere lag når jeg er innendørs, så jeg betaler heller litt høyere strømregning for å slippe det :)

Hvor mye kommer regningene på sånn ca i vintermånedene? :)

Anonymous poster hash: d9c18...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strømmen er inkludert i leia hos meg, så det kan jeg ikke svare på :/

Å så heldig du er, nå angrer jeg litt på at jeg ikke kjøpte bolig med fellesutgifter hvor fyring er inkludert :laugh:

Anonymous poster hash: d9c18...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Calavi

Hvor mye kommer regningene på sånn ca i vintermånedene? :)



Anonymous poster hash: d9c18...e84

Jeg flyttet først inn i februar, før det så var jeg kun på besøk. Men spurte samboer nå, og han mener det lå på ca 4000 kr for tre måneder.

Endret av Calavi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dansedilla

Å så heldig du er, nå angrer jeg litt på at jeg ikke kjøpte bolig med fellesutgifter hvor fyring er inkludert :laugh:

Anonymous poster hash: d9c18...e84

Hehe, skulle ønske jeg tok uten kanskje, det kunne blitt billigere. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva pleier strømregningene deres å komme på i vintermånedene? :) Jeg har nylig flyttet inn i min og lurer på hvilken ca pris jeg kan vente meg på regningen. Anonymous poster hash: d9c18...e84

200-300kr per måned. Har sentralfyring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skulle ønske jeg tok uten kanskje, det kunne blitt billigere. :)

Å tror du det? Hva har du i fellesutgift da? Jeg har 2.400 for en toroms :)

Anonymous poster hash: d9c18...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Oslo, og har vinduene oppe. Av og til må vi åpne verandadøren for å slippe ut varmen.

Det kommer sikkert an på hvor man bor. Jeg går fortsatt i skjørt, uten strømpebukser på dagtid:)

Anonymous poster hash: 1c84f...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Oslo og har holdt på p fryse i hjel den siste uken. Bor i et trekkfullt hus, men har ovnene på 20 grader. Når jeg legger meg på sofaen har jeg tykke bukser, tykk genser, skikkelige tøfler og tykk dyne, men fryser fordet.

Anonymous poster hash: 92801...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dansedilla

Å tror du det? Hva har du i fellesutgift da? Jeg har 2.400 for en toroms :)

Anonymous poster hash: d9c18...e84

Fellesutgift? Jeg leier bare, 4500 pr mnd.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor i Oslo, og har vinduene oppe. Av og til må vi åpne verandadøren for å slippe ut varmen.

Det kommer sikkert an på hvor man bor. Jeg går fortsatt i skjørt, uten strømpebukser på dagtid:)Anonymous poster hash: 1c84f...89a

Jeg bor også i Oslo, men eg fryser?! Vinduene oppe nå er uaktuelt for meg, kanskje jeg er en frysepinne :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt varmeovnen på lav temp i en ukes tid nå. Den er stort sett ikke "på" på dagtid, men slår inn om natten, tror jeg. Hunden fryser og blir kald hvis ikke temperaturen er stabil, så er for hans skyld. :ler:

Vet ikke helt hvor mange grader det er inne/ute, men er frost når jeg drar på jobb i 04.00-tida i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satte akkurat fram varmeovn nummer to, den første har stått fremme ganske lenge. Her er det kaldt (minusgrader om natta). Ligger rundt 2-4 grader på kvelden, liker å ha det varmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fellesutgift? Jeg leier bare, 4500 pr mnd.

Oi, det var billig leie med strøm inkludert! Jeg har kjøpt bolig, men har jo fellesutgift til kommunale utgifter, TV, trappevask, nedbetaling av felles lån osv.

Anonymous poster hash: d9c18...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tar dere ikke på dere en 100 prosent ull-kosegenser, ingenting er bedre enn det til å holde varmen,og så slipper man høye strømregninger :-) .Jeg bor i Bergen, er vel ca 20 gader inne,har 2 vinduer åpne og ingen varme på :-) .

Anonymous poster hash: 6ee85...af7

Funker ikke om natta for meg:p bruker dyne og teppe, men våkner bare hvis det er for kaldt:p

Anonymous poster hash: 21f42...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt varmeovnen på lav temp i en ukes tid nå. Den er stort sett ikke "på" på dagtid, men slår inn om natten, tror jeg. Hunden fryser og blir kald hvis ikke temperaturen er stabil, så er for hans skyld. :ler:

Vet ikke helt hvor mange grader det er inne/ute, men er frost når jeg drar på jobb i 04.00-tida i alle fall.

Satte akkurat fram varmeovn nummer to, den første har stått fremme ganske lenge. Her er det kaldt (minusgrader om natta). Ligger rundt 2-4 grader på kvelden, liker å ha det varmt.

Hva er deres regninger på da?

Og hvordan fungerer panelovner? Min går fra 0 - 30 tror jeg, er det styrken på varmen som settes på? Eller viser den varmen jeg ønsker å ha i leiligheten? Altså hvis jeg setter den på 20, så regulerer varmen seg slik at det alltid er 20 grader i rommet?

Sorry for teite spørsmål :)

Anonymous poster hash: d9c18...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...