Gå til innhold

Hvorfor legger du/legger du ikke ut puppebilder på KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg legger aldri ut noe jeg ikke kan stå for under nick. Har vært her lenge, og vet at mange vet hvem jeg er irl, så kg er like offentlig som facebook for min del. Jeg ville ikke lagt ut puppebilder på fb heller faktisk.

Selvfølgelig kan man legge ut puppebilder som ab, men da ser jeg ikke hensikten, hva er poenget? Syns selv de er fine og helt ok, og har ikke behov for å få respons på dem fra folk her inne. Hadde jeg vært veldig usikker på om de var bra nok hadde jeg kanskje lagt ut bilde som anonym?

Hva andre gjør bryr jeg meg veldig lite om.

Det er muligens ikke noe poeng for deg, men det er ikke utelukkende negativt at det blir postet endel bilder som viser et mangfold. Er det noe jeg har lært om kvinner, er det at utrolig mange sliter med sitt eget forhold til puppene sine. Jo flere som vises, jo lettere vil det kanskje være for noen å akseptere sine egne som innenfor normalen. :blomst:

Av denne grunn mistenker jeg også at tråden med puppebilder er mye mer besøkt av kvinner enn av menn som sitter og napper...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

baby_blue, tror du må få deg et ligg snart ? :lillesky:Anonymous poster hash: fae67...26e

Ja har ikke fått noe siden lørdag å det er grusomt :( Den trenger virkelig å tømmes nå! Hjelp!!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er muligens ikke noe poeng for deg, men det er ikke utelukkende negativt at det blir postet endel bilder som viser et mangfold. Er det noe jeg har lært om kvinner, er det at utrolig mange sliter med sitt eget forhold til puppene sine. Jo flere som vises, jo lettere vil det kanskje være for noen å akseptere sine egne som innenfor normalen. :blomst:

Av denne grunn mistenker jeg også at tråden med puppebilder er mye mer besøkt av kvinner enn av menn som sitter og napper...

Nja...

Anonymous poster hash: 3293c...c7b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kanskje bare nedlatende og hoverende da. Lite sjarmerende og respektfull okke som.

Heldigvis ikke like lite sjarmerende som de som legger ut puppebilder :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglasset

Det er muligens ikke noe poeng for deg, men det er ikke utelukkende negativt at det blir postet endel bilder som viser et mangfold. Er det noe jeg har lært om kvinner, er det at utrolig mange sliter med sitt eget forhold til puppene sine. Jo flere som vises, jo lettere vil det kanskje være for noen å akseptere sine egne som innenfor normalen. :blomst:

Av denne grunn mistenker jeg også at tråden med puppebilder er mye mer besøkt av kvinner enn av menn som sitter og napper...

Vel, hvis man er usikker på sin egen kropp og ønsker å se ekte pupper av varierende utseende så går man til seriøse kilder og ikke seksualitetsforumet på Kvinneguiden :laugh:

Ja, mulig at mange kvinner er innom den aktuelle tråden - men de gjør det neppe av beundring, for å si det sånn.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldigvis ikke like lite sjarmerende som de som legger ut puppebilder :)

Godt mulig du egentlig er fryktelig sjarmerende, men vel søkt å si da du ikke aner hvem ab'ene som la ut var, kanskje ikke de med nick heller?

For alt du vet kunne jeg vært hu sjarmerende jenta på jobben/ osv hva som helst.

Mange synes det hjelper å få lov til å heve seg over andre, jeg har absolutt full forståelse for det, men det er i sånne ganger jeg blir så glad for at jeg har beveget meg videre , for lenge siden :)

Hilsen blåst i hue og enda mindre sjarmerende enn nedlatende osv dama

Anonymous poster hash: fae67...26e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har ikke fått noe siden lørdag å det er grusomt :( Den trenger virkelig å tømmes nå! Hjelp!!

Nææ, 2 hele dager :0 ! Rekord? Lykke til da, virker jo som du har mer enn nok fans rundt omkring her inne i hvert fall - hvis det blir krise :P

Anonymous poster hash: fae67...26e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, trenger ikke den type oppmerksomhet og bekreftelse. Har ikke lyst til å være noens tømmetanke, for å si det sånn.



Anonymous poster hash: 610ad...131
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mulig du egentlig er fryktelig sjarmerende, men vel søkt å si da du ikke aner hvem ab'ene som la ut var, kanskje ikke de med nick heller?

For alt du vet kunne jeg vært hu sjarmerende jenta på jobben/ osv hva som helst.

Mange synes det hjelper å få lov til å heve seg over andre, jeg har absolutt full forståelse for det, men det er i sånne ganger jeg blir så glad for at jeg har beveget meg videre , for lenge siden :)

Hilsen blåst i hue og enda mindre sjarmerende enn nedlatende osv dama

Anonymous poster hash: fae67...26e

Hvem diverse AB'ere er bryr jeg meg ikke om, så det har ingenting å si for meg om en AB som legger ut puppebilder er en sjarmerende kollega eller hva som helst. Mennesket som legger ut puppebilde kan være en knallflott person, både inni og utenpå, men i det øyeblikket man legger ut noe slikt på åpent internett og spesielt på KG – da faller man svært svært lavt i mitt hode. Svært mye lavere enn mennesker som kaller andre for blåst i hodet :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Hvem diverse AB'ere er bryr jeg meg ikke om, så det har ingenting å si for meg om en AB som legger ut puppebilder er en sjarmerende kollega eller hva som helst. Mennesket som legger ut puppebilde kan være en knallflott person, både inni og utenpå, men i det øyeblikket man legger ut noe slikt på åpent internett og spesielt på KG – da faller man svært svært lavt i mitt hode. Svært mye lavere enn mennesker som kaller andre for blåst i hodet :)

Begrunn hvorfor disse kvinnene skal behandles som en avskyelig pariakaste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nææ, 2 hele dager :0 ! Rekord? Lykke til da, virker jo som du har mer enn nok fans rundt omkring her inne i hvert fall - hvis det blir krise :P

Anonymous poster hash: fae67...26e

Takk! Nei ikke rekord. Har måttet holdt ut en og en halv uke en gang. Gjett om jeg ble frustrert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, hvis man er usikker på sin egen kropp og ønsker å se ekte pupper av varierende utseende så går man til seriøse kilder og ikke seksualitetsforumet på Kvinneguiden :laugh:

Ja, mulig at mange kvinner er innom den aktuelle tråden - men de gjør det neppe av beundring, for å si det sånn.

Hva med å vise litt støtte til dine medsøstre i stede?

Er det virkelig så utenkelig at noen kvinner kan se på andre kvinners pupper med beundring, eller at noen syns det er beundringsverdig at andre faktisk tør å vise frem en pupp eller to når sånne som deg henger rundt her?

Det er også nok av eksempler på tråder som blir startet her inne der TS egentlig burde ha gått til de seriøse kildene, men heller velger å spørre her.

Anonymous poster hash: 21704...861

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ikke ut puppebilde fordi jeg ikke helt ser poenget med å vise dem på et forum. I tillegg så vet jeg at kjæresten min ikke hadde likt det. Det finnes et par bilder av puppene mine på nett, men det er såkalt nude art bilder, og de er så godt gjemt og ugjenkjennelige at ingen finner dem uansett.

Synes likevel at jentene som har gjort det her er tøffe, hønsegjengen her er jo ikke akkurat hyggelige med dem etterpå. Det er jo bare en pupp, menn har akkuratt den samme bare mindre og uten melkekjertel.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ikke ut puppebilde fordi jeg ikke helt ser poenget med å vise dem på et forum. I tillegg så vet jeg at kjæresten min ikke hadde likt det. Det finnes et par bilder av puppene mine på nett, men det er såkalt nude art bilder, og de er så godt gjemt og ugjenkjennelige at ingen finner dem uansett.

Synes likevel at jentene som har gjort det her er tøffe, hønsegjengen her er jo ikke akkurat hyggelige med dem etterpå. Det er jo bare en pupp, menn har akkuratt den samme bare mindre og uten melkekjertel.

Pompom

Altså... Nå ble jeg nysgjerrig, ikke av å se dine bryst, men av å vite hva slags art... Er du kunstner? Modell? Er det Malerier eller Portretter? Du kan ikke bare si a og ikke i det minste ymte litt til B :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pompom

Altså... Nå ble jeg nysgjerrig, ikke av å se dine bryst, men av å vite hva slags art... Er du kunstner? Modell? Er det Malerier eller Portretter? Du kan ikke bare si a og ikke i det minste ymte litt til B :fnise:

Det er vanlige portretter, jeg jobbet en del som modell før :) smakfulle kunstbilder altså, jeg var ikke glamourmodell.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlige portretter, jeg jobbet en del som modell før :) smakfulle kunstbilder altså, jeg var ikke glamourmodell.

Kunne ikke du legge ut litt smakfulle kunsteristiske bilder som en en liten korrigering til disse andre smakløse vulgærpregede amatørbilder?

Vis nå! Kom igjen! Fortell kjæresten din at han er heldig som har en kjæreste med slike flotte pupper at det blir kunst!

For eksempel dersom gustav vigeland hadde levd i dag og ville skulpturere statue av deg, hadde du avsått og sagt, dessverre jeg har kjæreste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlige portretter, jeg jobbet en del som modell før :) smakfulle kunstbilder altså, jeg var ikke glamourmodell.

Tøft.....! Aldri slutt med det..

Kvinnekroppen er noe av det vakreste som fins..

Har også gjort det noen år siden :-P Så det så! Nja.... jeg var ikke modell, eller jo.. i 30 minutter, da de ba meg klippe håret... No way.....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...