Gå til innhold

Hvorfor legger du/legger du ikke ut puppebilder på KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes det virker veldig desperat/oppmerksomhetssykt. Altså, jeg har lyst på oppmerksomhet, men fra virkelige menn. Eller helst mann i entall.

Er jeg en uvirkelig mann da? :O

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ville bare føles helt feil for min del. Som å dra ned genseren og vise dem frem midt i en kollokviediskusjon. :vetikke:

Hvordan er det sammenlignbart? På forumet er man anonym(man kan bruke AB) pluss at man poster i tråder hvor det er spurt om puppebilder. Man vil ikke få de samme reaksjonene.

Uansett, er på KG for å få meg damer så regner med at det er større sannsynlighet at jeg blir kontaktet om de ikke ser kroppen min. Derfor poster jeg ikke puppebilder.

Endret av Summers
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg digger damer som blotter brystene sine på internet, men ville nok ikke tatt noen av dem med hjem til mor.

Hva om mor også har blottet brystene på nett? You never know! ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Skjønner ikke helt greia med at de som legger ut bilder av puppene sine blir sett på som "modige". Modig er ikke hva jeg ville kalt det hvert fall. Personlig mener jeg det er mange flere negative sider ved å legge ut slike bilder enn det er positive.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Jeg digger damer som blotter brystene sine på internet, men ville nok ikke tatt noen av dem med hjem til mor.

Jeg vill eheller ikke tatt dem med hjem til mor. Men det er fordi mor er en person jeg ikke ønsker å utsette noen for.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger å la være å vise frem puppene mine fordi de er veldig ordinære og jeg er ikke spesielt stolte av dem. Jeg har litt inntrykk av at selv om mange gjerne vil se mangfoldet i damepupper så er ikke KG rette stedet for det da det kun er dem som er høvelig stolte og fornøyde med puppene sine som poster bilder. Dermed blir utvalget litt ensidig, om man kan si det sånn. Da frister det enda mindre å trø til med noen høyst middelmådige pupper som i tillegg begynner å sige littegranne.

Jeg er sannelig ikke sikker på om jeg hadde postet puppebilder om jeg hadde hatt perfekte, runde, faste modellpupper heller. Jeg er nok kanskje litt for blyg av meg til sånt ;)

Jeg tror grunnen til at det kun blir de som er veldig fornøyde og vet de er godt over snittet poster bilder er nettopp av den grunn - negative kommentarer uteblir.

Poster noen et mangfold, altså ikke bare estetisk supervakre pupper kommer jo de verste kommentarer noensinne.

Har sett mye her ovenfor andre usikre jenter som tilogmed forteller at de har virkelig dårlig selvtillit(uten grunn med helt normalt kropp) som får en rekke brukere/AB`er etter seg med kommentarer som er ondsinnede og virker ønske knuse selvbildet til TS/bildetakeren totalt. Og så handler hele tråden plutselig om hva som er kjempestygt.

Anonymous poster hash: 3cad7...10f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne på forhånd si hvem som kom til å legge ut bilder av puppene sine hvis en sånn tråd ble opprettet. Og jaggu fikk jeg ikke rett på flere av de.

Likedan er det de samme mannfolka som kommenterer.



Anonymous poster hash: 06e12...7b3
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt greia med at de som legger ut bilder av puppene sine blir sett på som "modige". Modig er ikke hva jeg ville kalt det hvert fall. Personlig mener jeg det er mange flere negative sider ved å legge ut slike bilder enn det er positive.

Feminisme 2.0 er vel hva man kaller fenomenet ;)

Modig nei - det er det ikke. Har ingenting spesielt imot det - men det brukes jo ord som er helt malplassert i sammenhengen.

Anonymous poster hash: 3cad7...10f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om mor også har blottet brystene på nett? You never know! ;)

Ehm...yes, that I do know. Hva innbiller du deg? Man kommer da fra et møblert hjem :opplyser: Ikke noe sånn riff-raff-poste-puppebilder-på-nettet-greier i min familie, må du tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det sammenlignbart? På forumet er man anonym(man kan bruke AB) pluss at man poster i tråder hvor det er spurt om puppebilder.

Uansett, er på KG for å få meg damer så regner med at det er større sannsynlighet at jeg blir kontaktet om de ikke ser kroppen min. Derfor poster jeg ikke puppebilder.

Jeg er der for å diskutere. Eventuelt for å underholdes av andre som gjør det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Skjønner ikke helt greia med at de som legger ut bilder av puppene sine blir sett på som "modige". Modig er ikke hva jeg ville kalt det hvert fall. Personlig mener jeg det er mange flere negative sider ved å legge ut slike bilder enn det er positive.

Fordi KG, som resten av samfunnet, renner over av bedrevitende moralister som finner glede i å rakke ned på dem som tør avvike fra moralistene sin oppleste og vedtatte standard. det er nok av brukere her inne som hever seg over andre og rakker ned på alle de mener står under dem som mennesker. Det beste av alt er at de samme moralistene fremhever seg selv som elskverdige og omsorgsfulle mennesker.

Å tørre å utfordre disse lynsjemobbene, det er modig! husk også, at de felste negative "konsekvensene" du nevner nedstammer direkte fra disse overmoralistiske "omsorgspersonene".

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Ehm...yes, that I do know. Hva innbiller du deg? Man kommer da fra et møblert hjem :opplyser: Ikke noe sånn riff-raff-poste-puppebilder-på-nettet-greier i min familie, må du tro.

Nåja det sier de nå alle :lur::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Fordi KG, som resten av samfunnet, renner over av bedrevitende moralister som finner glede i å rakke ned på dem som tør avvike fra moralistene sin oppleste og vedtatte standard. det er nok av brukere her inne som hever seg over andre og rakker ned på alle de mener står under dem som mennesker. Det beste av alt er at de samme moralistene fremhever seg selv som elskverdige og omsorgsfulle mennesker.

Å tørre å utfordre disse lynsjemobbene, det er modig! husk også, at de felste negative "konsekvensene" du nevner nedstammer direkte fra disse overmoralistiske "omsorgspersonene".

Hvordan blir de rakket ned på? Og hva beviser de ved å vise puppene sine? Er det ikke andre måter man kan stå i mot på?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner dere som ikke liker puppene deres osv. Men dere som sier det er ekkelt at masse menn skal sitte og nappe til dere? Er ikke sikkert de er SÅ fine disse puppene da :) (ikke stygt ment, men mer til opplysning bare) har bare sett to bilder hitill men ingen av de var "idealpupper" så skjønner ikke helt hva alle snakker om.. mulig det er kommet ut nye bilder alså

Anonymous poster hash: fae67...26e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Hvordan blir de rakket ned på? Og hva beviser de ved å vise puppene sine? Er det ikke andre måter man kan stå i mot på?

Du kan jo lese AB'er sine innlegg i tråder der det postes forskjellige former for bilder av egen kropp. Det er ikke akkurat omsorgsfullt eller empatisk det som kommer fra AB sitt tastatur.

Trenger en bevise noe som helst ved å flashe pupp? Må alt på KG være av angivelig høykultur og har ekstremt dypt og reflektert nivå?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke unner noen andre enn kjæresten min å nyte synet av de ;-)

Anonymous poster hash: c40ed...16d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor skulle jeg?

Jeg liker ikke tanken på at menn på 70 skal sitte å nappe løken mens de ser på puppebildene mine.

Dessuten har jeg lav selvtillit og, ja.. Jeg synes ikke slike bilder (av meg selv) hører hjemme på et forum. :)

Jeg er 24 år ikke 70 år! Å slapp av. Jeg skal ikke lagre de og ta de fram igjen når jeg blir 70 år.

Jeg tør ikke fordi jeg har så småe pupper. Vil ikke at noen skal se dem spesielt når det er så mange andre fine der...

Jeg hadde vertfall likt dem :wow:

Endret av Baby_Blue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å tørre å utfordre disse lynsjemobbene, det er modig! husk også, at de felste negative "konsekvensene" du nevner nedstammer direkte fra disse overmoralistiske "omsorgspersonene".

Men det er jo ikke derfor de gjør det da, for å demonstrere et eller annet filosofisk/etisk/samfunnsmessig poeng :icon_lol: De gjør det fordi de kanskje er litt usikre på seg selv (noe som selvsagt er menneskelig og helt i orden), og så føles det da godt å få noen komplimenter på noe man fra før av vet er "på stell" med en selv (noe som selvsagt også er helt i orden). Eller evt. er de usikre på den kroppsdelen som postes, og ønsker å få tilbakemeldinger på om den er "innenfor det akseptable", og at man derfor er verdt noe (jeg vet, samfunnet er føkket). Det er selvsagt også helt greit, og helt menneskelig. Men å gjøre dem til noen slags "Rosa Parks" type politiske frontkjempere som bedriver en slags form for "sivil ulydighet" mot overmakta? Den er jeg nok ikke helt med på.

Endret av Iben
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Du kan jo lese AB'er sine innlegg i tråder der det postes forskjellige former for bilder av egen kropp. Det er ikke akkurat omsorgsfullt eller empatisk det som kommer fra AB sitt tastatur.

Trenger en bevise noe som helst ved å flashe pupp? Må alt på KG være av angivelig høykultur og har ekstremt dypt og reflektert nivå?

Selvfølgelig trenger man ikke bevise noe. Man kan gjøre det fordi man syns det er gøy eller man får et eller annet kick ut av det. Men da er jeg tilbake til det at jeg syns det er merkelig at man blir sett på som modig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...