Gå til innhold

Hvorfor legger du/legger du ikke ut puppebilder på KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg legger ikke ut bilder av meg selv på nett, punktum.

Uavhengig av om det gjelder pupper, eller andre bilder!

Virkelig? ikke på facebook heller? Bare lurer!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Virkelig? ikke på facebook heller? Bare lurer!

Nei, jeg gjør ikke det :) De som kjenner meg på facebook vet hvordan jeg ser ut,

behøver ikke ha bilde der heller. Liker ikke tanken på bilder av meg selv på nett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere helt fornøyde med puppene da? Dere som ikke vil legge ut?

Anonymous poster hash: 4b6b6...07f Hæ+

Det handler jo ikke om utsenndet på puppene for min del hvertfall.

Jeg tenker at det er veldig rart at folk tar det så naturlig å si ja, når en random forum-tråd spør om å få se puppene dine.. :fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere helt fornøyde med puppene da? Dere som ikke vil legge ut?Anonymous poster hash: 4b6b6...07f

Ja jeg er ganske fornøyd med mine, det betyr jo selvsagt ikke at alle er det (altså fornøyd med mine pupper) eller skulle være det men jeg er :)

Men om man er aldri så fornøyd med puppene sine så er det vel ikke slik at man viser de frem til enhver og sier "se se"

Det er ikke slik at jeg på butikken legger frem varene på kassebåndet, sier jeg skal ha en pose og viser puppene mine spør om de ser grei ut eller eventuelt bekrefter ovenfor klassedama at jeg har ok pupper for så å spørre om kvittering.

Jeg flekker ikke opp genseren til sidemannen på bussen og sier ; dette er puppene mine, hva synes du om de?

Det er et fåtall av befolkningen som gjør det og viss damen foran meg i køen på butikken hadde gjort det hadde jeg og jeg vil anta de fleste reagert.

Hvorfor det skulle være noe annerledes på nett har jeg ikke forstått. Vi lærer barn og unge om nettvett men å strippe på kg er ikke det jeg selv vil regne for nettvett. Som Riskjeks sier; det virker litt billig.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg gjør ikke det :) De som kjenner meg på facebook vet hvordan jeg ser ut,

behøver ikke ha bilde der heller. Liker ikke tanken på bilder av meg selv på nett.

Ja, jeg forstår, takk for at du svarte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legger ikke ut fordi jeg har null interesse av det, og vil ikke ha den type oppmerksomhet. Føler ikke behov for å vise folk puppene mine.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi nakenhet tilhører privatlivet.

Anonymous poster hash: 5c7e4...5b8

Ja la oss skambelegge alt som har med nakenhet å gjøre. Det er veien å gå.

Anonymous poster hash: 21704...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

brutal_mann har helt 100% rett i det han sier her.... Og at noen mener det kun er de "mindre perfekte" damene som får tyn og hets pga bilder er ikke sant! ALLE som våger å legge ut bilder av seg, enten det er av kropp, pupper eller ansikt, får på pukkelen av stivnakkede knehøns!

Skulle så gjerne tilbragt en dag i disse misserable damenes liv. Hvordan går de kledd når de skal på byen å få oppmerksomhet? Poljakker og joggebukser?!? For det må jo føles aldeles djevelsk for dem at en mann (eller dame) kan se på dem og syntes de er pene?! Hva tenker de hver gang de ser reklameplakater fra H&M? Hvor dømmende er disse bittre damene IRL? Hvordan får de mennesker i deres nærhet til å føle seg? Har de empati?

HERREGUD tenk dere den mannen som blir interessert i en av disse damen da.....Og han skal forsøke å formidle at han er tiltrukket av dem både seksuellt og personlig! Skrekk å gru å han må føle seg som en mindreverdig taper!

Endret av HarryDotter
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Jeg legger ikke ut puppebilder på KG fordi jeg ikke er totalt blåst i hodet.

Så det du egentlig sier rett ut her nå, er at alle de damene som nå har postet i den aktuelle "puppetråden" faktisk er BLÅST I HODET?

Skarpe ord! Flott at du har dine tanker og begrensninger på hva du ønsker å dele av deg selv på KG, men at alle som legger ut et bilde er "blåste i hodet" syntes jeg er vel i overkant :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja la oss skambelegge alt som har med nakenhet å gjøre. Det er veien å gå.

Anonymous poster hash: 21704...861

Helt enig. Hadde det vært meningen at vi skulle vise oss nakne hadde vi blitt født uten klær... :opplyser:

Hei vent nå litt. :klo:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ikke overraskende kom ridderne frem. Eller skal vi si de vanlige mannlige "kan jeg få internett taffse litt på deg" brukerne frem

Anonymous poster hash: 11f89...2d5

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere grunner til at jeg ikke legger ut bilde av puppene mine på forumet, ingen av disse grunnene handler om moralisme.

- Jeg har ikke et bekreftelsesbehov.

- Dette er et diskusjonsforum, jeg mener at puppebilder hører hjemme på nakenprat, eller andre steder egnet for sånt.

- Jeg synes blottingstrådene blir kleine. Jeg synes også at nakentrådene tiltrekker seg et par brukertyper jeg ikke helt har sans for.



Anonymous poster hash: 4be83...da4
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja la oss skambelegge alt som har med nakenhet å gjøre. Det er veien å gå.

Anonymous poster hash: 21704...861

Riktig :blomst:

Anonymous poster hash: 5c7e4...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt ut flere bilder av puppene mine. De er hårete og fine, og om jeg bøyer meg veldig, greier jeg å samle opp nok fett til at de blir litt manboobs *stolt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke har noen grunn til å legge ut bilder av dem...... :P



Anonymous poster hash: ce39d...688
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er årsaken til at andre legger ut puppebilder er likegyldig for meg. Om de vil, så får de fyre løs for min del. Men jeg legger ikke ut puppebilder av meg selv fordi jeg vil ikke ha den type oppmerksomhet, med reaksjoner som for eksempel: :wow::lur::sikle::humpe: Bryster er i grunn bare bryster, og kanskje noen vil ha godt av å se andres normale bryster, men jeg vil personlig ikke ha mine pupper ute på nettet. Flott for de som er fornøyde med seg selv og velger å gjøre dette, men bare fordi man ikke velger å legge ut bilde, betyr det heller ikke at man er misfornøyd med seg selv (som noen impliserer). Jeg vil at min kropp skal være for partneren min, at min kropp og mine bryster skal være et privilegium for en bestemt person om gangen. Jada, det høres corny ut. Jeg dømmer likevel ikke dem som velger å legge dem ut. De er voksne mennesker og tar egne valg.



Anonymous poster hash: 140b0...4e5
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...