Gå til innhold

Hvorfor legger du/legger du ikke ut puppebilder på KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest HarryDotter

Og ikke overraskende kom ridderne frem. Eller skal vi si de vanlige mannlige "kan jeg få internett taffse litt på deg" brukerne frem

Anonymous poster hash: 11f89...2d5

Og IKKE overraskende dukker moralpolitiet opp også!! ;) Hva gjør deg til en slik person som skal sette deg over andre mennesker og deres behov? Du sier direkte her at du ser på deg selv som en herlig person som lever og tenker helt moralsk riktig og at alle andre som ikke gjør som deg er noen perverse tapere. Skjønner du ikke det? Hvor blind i sin egen forherligelse går det virkelig an å bli??

Stå frem med nick din feiging! At flere brukere her er såpass vokale mot alle disse feige AB angrepene, dreier seg overhode ikke om å fremstå som "ridder" eller "beskytter" av disse damene. Det er jo mange ABere her til og med som har postet bilde....hvorfor skal noen av oss føle behov for å være "riddere" for noen her?

Grunnen til at så mange reagerer på dette er den arrogante nedlatende holdningen og negativiteten dere påfører brukere av begge kjønn, for deres valg av å poste bilder av seg eller skrive av egne erfaringer.

Om en 90 år gammel mann legger ut bilde av pungen sin eller om du legger ut bilde av håndflaten din spiller ingen rolle. Om du eller den 90 åringen blir hetset for bilde dere la ut, vil jeg alikevel forsvare dere! Grunnen til det er enkel: Ingen fortjener å bli hetset for noe såpass uskyldig! Ingen som hater eller syntes sånt er kleint behøver eller blir tvunget til å se bildene. De kan dere hoppe elegant over.

De som liker puppetråden er iallefall ærlige med at de liker det og ser på det......Dere som kryper rundt i disse trådene for å hetse gir inntrykk av at dere er mer verdt og har mye viktigere og mindre "pateiske" ting å gjøre i livet...men ALIKEVEL henger dere her inne i en tråd dere syntes ikke fortjener dagens lys....... :vetikke:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi jeg, til tross for at jeg ikke er lesbisk, er nysgjerrig nok til å ville se andres. Så da er det rett og rimelig at jeg stimulerer tråden ved å bidra med mine.

De kan ikke spores tilbake til meg, så det er ikke "eksponerende" for meg. Det er bare pupper. Og det finnes gutter som runker til dine facebookbilder også, så det er ikke verdt å stresse over.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere grunner til at jeg ikke legger ut bilde av puppene mine på forumet, ingen av disse grunnene handler om moralisme.

- Jeg har ikke et bekreftelsesbehov.

- Dette er et diskusjonsforum, jeg mener at puppebilder hører hjemme på nakenprat, eller andre steder egnet for sånt.

- Jeg synes blottingstrådene blir kleine. Jeg synes også at nakentrådene tiltrekker seg et par brukertyper jeg ikke helt har sans for.

Anonymous poster hash: 4be83...da4

Her har vi i det minste et reflektert og begrunnet svar i riktig tråd i stedet for å skape støy i den andre tråden.

Jeg er imidlertid uenig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Jeg legger ikke ut puppene mine på KG fordi jeg synes ikke puppene mine har noe i offentlighetens rom å gjøre.

Puppene mine er for meg og mannen min, og nå i sommer, på en strand et sted i Europa hvor det var helt legitimt å sole puppene. Og før dere ankalger en halvgammel kjerring for meg å ha hengepupper og skrukkete hud. Nei. Puppene og huden er spenstige, de. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi i det minste et reflektert og begrunnet svar i riktig tråd i stedet for å skape støy i den andre tråden.

Jeg er imidlertid uenig med deg.

Er ikke de fleste svarene i denne tråden saklige og begrunnet da? :klo:

Anonymous poster hash: 4b6b6...07f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke de fleste svarene i denne tråden saklige og begrunnet da? :klo:Anonymous poster hash: 4b6b6...07f

Til Harry Dotter også

Anonymous poster hash: 4b6b6...07f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke de fleste svarene i denne tråden saklige og begrunnet da? :klo:

Anonymous poster hash: 4b6b6...07f

Tilsynelatende, men veldig mange er følelsesutbrudd heller enn en refleksjon over hvorfor eller hvorfor ikke. Det er imidlirtid mye bedre kvalitet i denne tråden, jeg skal gi deg den.

Mitt svar var nok også preget av å nettopp å ha lest endel av hetsen i den andre tråden, så hvis det skulle ha påvirket min vurdering beklager jeg det. Der er det til tider usmakelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare meg hva som er moralisering og hva som er gyldig og legitim kritikk av puppetråder på diskusjonsforumet KG?

For å være helt ærlig, så har jeg sett nok tråder av denne typen til å ikke ville delta med nick. Er det noe som blir hengende ved ens bruker og KG-person til Dovre faller, så er det at man er "hun moralist Ottar-kjerringa som sikkert er sjalu", fordi man prøvde å delta i en saklig debatt om nakentråder på KG. Min observasjon er at det er de som hyler høyest om hets av de som legger ut bilder, som også er de som er ivrigst på hetsen og drittslengingen av oss Ottarkjerringer som har en mening om det. Jeg, og flere med meg, har deltatt i slike tråder, uten å angripe en sjel eller en kropp(-sdel) som er postet, men likevel har vi fått dette stempelet. Det er ikke så kult å ha hengende ved seg altså, jeg bare nevner det.



Anonymous poster hash: 4be83...da4
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke hva som er så galt med å legge ut puppebilder på KG. Det er da bare hud? Gjør det ikke selv da jeg ikke vil ha de på nett, og får heller ikke noe ut av det.

Nå er jeg ikke helt der med det å dele alt på nett heller, så det handler også om hva slags forhold man har til internett og hva man vil at andre skal se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Kan noen forklare meg hva som er moralisering og hva som er gyldig og legitim kritikk av puppetråder på diskusjonsforumet KG?

For å være helt ærlig, så har jeg sett nok tråder av denne typen til å ikke ville delta med nick. Er det noe som blir hengende ved ens bruker og KG-person til Dovre faller, så er det at man er "hun moralist Ottar-kjerringa som sikkert er sjalu", fordi man prøvde å delta i en saklig debatt om nakentråder på KG. Min observasjon er at det er de som hyler høyest om hets av de som legger ut bilder, som også er de som er ivrigst på hetsen og drittslengingen av oss Ottarkjerringer som har en mening om det. Jeg, og flere med meg, har deltatt i slike tråder, uten å angripe en sjel eller en kropp(-sdel) som er postet, men likevel har vi fått dette stempelet. Det er ikke så kult å ha hengende ved seg altså, jeg bare nevner det.

Anonymous poster hash: 4be83...da4

Husk at det er mange unge brukere på KG, som er en del av YOLO-generasjonen - en hedonistisk og eksponeringsklar generasjon av unge mennesker som ikke har fått moral og etikk inn som en del av oppdragelsen.

Og det selsagt kult å hetse Ottar-damer (jeg hetser dere ikke, men jeg mener dere har lite sans for humor) for unge, uopplyste YOLO-mennesker.

Jeg VET jeg bare lever én gang, men det betyr ikke at jeg kaster meg ut i snuskete trekant på Ibiza, og lar noen filme det for å legge ut på nett.

YOLO! Les bøker, folk! Fordyp dere i moralbegrepene. Empati. Gjør noe frekt av og til. ;) Men gjør det utifra deg selv, og ikke press.

Dyrk din egenart og integritet, og det vil gå deg godt her på jorden. YOLO!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør ikke fordi jeg har så småe pupper. Vil ikke at noen skal se dem spesielt når det er så mange andre fine der...

du kan legge ut som "feig ab" som meg (la forresten ut ganske små, så vil du, så gjør det) hihi :biggrin: har ikke sett andre bilde tråder, men denne siste med pupper virket det som hun ene med pupper som ser perfekte ut (jeg syns de gjorde det :) ) var den som fikk mest hets, sikkert lettere å kritisere noen som ser superbra ut, enn normal.

Jeg er 24 år ikke 70 år! Å slapp av. Jeg skal ikke lagre de og ta de fram igjen når jeg blir 70 år.

Jeg hadde vertfall likt dem :wow:

baby_blue, tror du må få deg et ligg snart ? :lillesky:

................................................, du driver med ab hetsing så det holder etter og så våger du å si at det er oss det er noe i veien ned. Jeg får si som deg da i alle trådene når noen er uenig med deg................................................................................

Anonymous poster hash: 11f89...2d5

nå er alle ab blitt en gjeng med oss skjønner jeg :P

Grunnen til at jeg la ut.. vel jeg kunne være ab, kan da ikke spores til brukeren min. Var litt sånn jaja hvorfor ta seg selv så høytidelig? og dels fordi jeg har ganske små pupper, er jo greit å vise mangfold.

(at man ikke må ha modell pupper blir feil å si da modeller nesten ikke har pupper :opplyser: )

Mulig jeg er dum osv, men ser ikke hvorfor det er så big deal egentlig, er bare pupper og ingen aner at de er mine?? kanskje verden er blitt syk siden det er såpass enkelt å gjøre sånne ting, men jeg kan ikke helt forstå dette sinne mot oss som legger ut og ikke minst de stakkars mannlige brukerne som oppfordrer til det / støtter det.

si meg, bli dere overasket over at menn liker å se på pupper? og er det fryktelig galt?

Når det er sagt har jeg null problem med å forstå at mange ikke ønsker å legge ut bilde :)

Skjønner bare ikke hvor enkelte av dere dere vil med å slenge ut sånne lass med dritt.

Skal si dere en ting, puppene stopper ikke av den grunn :excl::excl:

Anonymous poster hash: fae67...26e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym over her.. mente så klart at man MÅ ha modell pupper blir feil !



Anonymous poster hash: fae67...26e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig hvordan det er mennene på KG som stemples som kvinnehatere samtidig som det kvinner som slenger rundt seg med merkelapper som billig og desperat om brukerne som la ut bilder av seg i puppetråden.

Endret av Summers
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig hvordan det er mennene på KG som stemples som kvinnehatere samtidig som det kvinnene som slenger rundt seg med merkelapper som billig og desperat om brukerne som la ut bilder av seg i puppetråden.

Og hvorfor tror du det er de samme som gjør det? Du vet hvor mange medlemmer forumet har?

Nå er vel du kjempefornøyd med tråden da, du som liker kvinner mye yngre enn deg.

Anonymous poster hash: 3293c...c7b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Jeg orker ikke bruke energi på å hverken peke på eller gjøre narr av andre, ei heller de som legger ut puppebilder på KG. Kall meg gjerne arrogant dersom det er din oppfatning av meg av dette ene innlegget.

Ja, jeg synes de som legger ut bilder av puppene sine på åpent internett, og spesielt et forum som KG, er temmelig blåst i hodet. De må, i mitt virkelighetsbilde, åpenbart mangle noe vesentlig i toppetasjen :)

Tja, kanskje bare nedlatende og hoverende da. Lite sjarmerende og respektfull okke som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ikke det helt store å se på synes jeg (mannen min mener det motsatte men...)

Også blir det bare helt feil å legge ut bilder av noe så privat synes jeg.

Ikke trenger jeg den oppmerksomheten heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest brutal_mann

De er ikke det helt store å se på synes jeg (mannen min mener det motsatte men...)

Også blir det bare helt feil å legge ut bilder av noe så privat synes jeg.

Ikke trenger jeg den oppmerksomheten heller.

Her har mannen din vetorett og absolutt majoritet på stemmegivningen. Du har bare med å bøye deg for flertallet og å uten vilkår akseptere hans mening! ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har mannen din vetorett og absolutt majoritet på stemmegivningen. Du har bare med å bøye deg for flertallet og å uten vilkår akseptere hans mening! ;):)

Sir, yes sir!

:tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger aldri ut noe jeg ikke kan stå for under nick. Har vært her lenge, og vet at mange vet hvem jeg er irl, så kg er like offentlig som facebook for min del. Jeg ville ikke lagt ut puppebilder på fb heller faktisk.

Selvfølgelig kan man legge ut puppebilder som ab, men da ser jeg ikke hensikten, hva er poenget? Syns selv de er fine og helt ok, og har ikke behov for å få respons på dem fra folk her inne. Hadde jeg vært veldig usikker på om de var bra nok hadde jeg kanskje lagt ut bilde som anonym?

Hva andre gjør bryr jeg meg veldig lite om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...