Gå til innhold

Vi som skal ned før jul 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fører all mat og drikke og trening har gjort det over lengre tid og vet også at jeg får i meg for mye karbohydrater.... Spiser ikke frokost (har ikke gjort det siden barneskolen), men lunsj, middag og kveldsmat dersom jeg trener. Blir en liten fasteperiode da lunsj er i 11.30-tiden :)

Har ikke ført opp følelsene på dagene... Kanskje jeg burde prøve det?

Det er nok karbohydratene som gjør at jeg sprekker fra tid til annen, og dårlig planlegging.... De gangene jeg planlegger dagene på forhånd, så er det mye lettere.

Jeg er jo også en følelsesspiser, så på dårlige dager så er det lett at jeg tyr til noen meget raske karbs :(

Jeg vil fortsette med minst middag og kveldsmat uansett da jeg skal sette ett forbilde for min jentunge.

Lurer på om jeg skal gå ned til 1000 eller 1100....

Tja, hvorfor ikke? Det trenger ikke være så fancy, stikkord funker fint. :laugh: Kan gjerne ta med klokkeslett hvis det kan avsløre hva som kommer av dårlige matvalg etc. Ser du for eksempel at du har en greie med å bli fysen på kveldstid enkelte dager, kan det kanskje avsløre fellesnevnere når du sammenligner disse dagene mot dagene hvor det gikk greit.

Om du ser at måltidene gjerne trigger overspising, for eksempel, så kan det selvsagt være relevant å se på hva du akkurat spiste... Men om du ikke finner noe fornuftig, så ville jeg gått over på alternative løsninger på tidspunktene du gjerne sprekker. I dette eksempelet, ville planlagt distraksjon etter alle måltider vært noe å prøve ut.

Til det med 1000 kcal vs 1100 kcal, så tenker jeg at det ikke er så nøye så lenge du klarer å fungere på det antallet du har sett for deg, samt overholde "budsjettet" uten enorme vansker. Vær bare obs på at det kan bli enda mer fristende å småspise dersom du vier dette for mye oppmerksomhet, så distraksjon og planlegging på forhånd, er gjerne en fordel. Jeg planlegger aldri måltider på tom mage, for eksempel, dette fordi planleggingen får meg til å småspise mens jeg holder på. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Årh, så utrolig kjipt! :omg: Har hatt behov for å kutte kraftig ned på treningen selv, og det er så vanskelig! Får håpe ryggen blir bedre fort, så du i det minste ikke mister all hverdagsaktiviteten i tillegg! Jeg pleier å unne meg ekstra mye lesetid, tv og distraksjon når jeg er syk/skadet - mot at jeg IKKE trøstespiser. Kan det funke for deg?

Takk:) Det jeg er mest redd for er at jeg skal komme ut av den gode treningsrutinen jeg har jobbet så hardt for å komme inn i. Jeg vet av tidligere erfaring at det skal veldig lite til før dørstokkmila blir for høy. Derfor tenker jeg å komme meg ut på tur i dag, bare for å holde det i gang. Med nok smertestillende klarer jeg å gå, så planen er en rolig tur gjennom lysløypa rett ved huset. Det eneste som hjelper mot ryggplager er jo bevegelse, jeg merker selv at ryggen stivner helt hvis jeg sitter/ligger på sofaen for lenge.

På den gode siden har jeg klart å holde kostholdet under kontroll. Jeg åpnet kjøkkenskapene et ukjent antall ganger i går kveld, men de fleste gangene endte jeg med å ta en kopp te :smilorange: Og vekten går sakte men sikkert nedover, noe som er utrolig motiverende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:) Det jeg er mest redd for er at jeg skal komme ut av den gode treningsrutinen jeg har jobbet så hardt for å komme inn i. Jeg vet av tidligere erfaring at det skal veldig lite til før dørstokkmila blir for høy. Derfor tenker jeg å komme meg ut på tur i dag, bare for å holde det i gang. Med nok smertestillende klarer jeg å gå, så planen er en rolig tur gjennom lysløypa rett ved huset. Det eneste som hjelper mot ryggplager er jo bevegelse, jeg merker selv at ryggen stivner helt hvis jeg sitter/ligger på sofaen for lenge.

På den gode siden har jeg klart å holde kostholdet under kontroll. Jeg åpnet kjøkkenskapene et ukjent antall ganger i går kveld, men de fleste gangene endte jeg med å ta en kopp te :smilorange: Og vekten går sakte men sikkert nedover, noe som er utrolig motiverende.

Stå på, såfremt ryggen tåler det! :trene: Det med turen, syntes jeg var en god idé. Det er jo gjerne mindre fristende å overspise hvis du aktivt gjør noe for forbrenne litt ekstra. Jeg driver også med sånn kjøleskapshopping, men hittil har det blitt mest vinduskikking... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lite nytt

Endret mål før jul til 65 kg.

Startvekt for denne tråden: 68,9 kg

Mål før jul (nyttår): 65 kg

Total nedgang så langt: -2,4 kg, -3,48 %

September 2014

5. september, uke 36 (1): 68,9 kg BMI: 29,01

12. september, uke 37 (2): 67,9 kg (- 1,0kg)

19. september, uke 38 (3): 68,5 kg (+ 0,5kg)

26. september, uke 39 (4): 68,1 kg (-0,4kg) BMI: 28,7

Oktober 2014

3. oktober, uke 40 (5): 67,7 kg (-0,4 kg) BMI: 28,5

10. oktober, uke 41 (6): 67,2 kg (-0,5 kg) BMI: 28,3

17. oktober, uke 42 (7): 66,7 kg (-0,5 kg) BMI: 28,1

24. oktober, uke 43 (8): 67,2 kg (+0,5 kg) BMI: 28,3

31. oktober, uke 44 (9): 67,0 kg (-kg)

November 2014

7. november, uke 45 (10): 66,5 kg (-0,5 kg) BMI: 28,0

14. november, uke 46 (11): 66,5 kg (uendret)

21. november, uke 47 (12): -- kg (-kg)

28. november, uke 48 (13): -- kg (-kg)

Desember 2014

5. desember, uke 49 (14): -- kg (-kg)

12. desember, uke 50 (15): -- kg (-kg)

19. desember, uke 51 (16): -- kg (-kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med forbehold om at jeg ikke har fasiten, men kun en masse personlige meninger og erfaringer:

Jeg tror du kan gå lavere. Det er i hvert fall verdt et forsøk, i form av kanskje en uke eller to. Den tiden er for kort til at du klarer å skade kroppen med det, og du får virkelig se om det fungerer bedre.

Jeg har fulgt VLCD (very low calorie diet) i lengre perioder, og har god erfaring med det. Jeg sier ikke at du bør gå for den dietten, for jeg vet at den er særlig kontroversiell - poenget er at det har fungert her over lengre tid, så det er helt mulig å gå ned på antall kalorier uten å "sulte kroppen så vektnedgangen stopper opp" og lignende myter. Nøkkelen for min del, er å finne ut hvordan jeg kan variere kostholdet hver dag slik at jeg får i meg det jeg trenger; det blir enda viktigere når man ikke spiser mye. Multivitaminer er også fint for deg å ha hvis du kutter ned på antall kalorier, bare sånn for å være helt sikker på at du ikke mangler noe.

Jeg tenker at det viktigste er at du føler deg trygg på at du finner en løsning som motiverer deg gjennom resultater, for det er grusomt når man er nøye med dietten mens man hele tiden opplever platåer. Å slanke seg lenge, er jo vanskelig nok om man ikke konstant går og tviler på om "det holder" eller ikke etter uker med lite fremgang.

I forhold til metthetsfølelse, vektnedgang og overspising:

Har du prøvd å føre matdagbok (veie alt, telle kcal, føre matvarer OG drikke) for å se hvordan du reagerer på ulik mat gjennom en hel uke? Da tenker jeg gjerne på en tredelt løsning. En del bruker du på å få med alt av matvarer, drikke og kcal, og en annen del brukes til å føre opp hva du gjør, samt hvor mye du forbrenner på alle aktiviteter gjennom dagen. Den tredje og siste delen kan du bruke til å føre opp hvordan du har det, om det så bare blir i form av stikkord. Er du oppblåst? Trøtt? Sulten? Søtsug? Tørst? Rastløs? Få det ned. Hvis du virkelig vil sjekke at dietten din funker og eventuelt finne fallgruver, så er dette utrolig mye verdt.

Poenget med tre deler, er å få se hvordan matvarene påvirker deg i forhold til faktorer som igjen styrer valgene du gjør videre. Jeg vet ideen gjerne trigger tanker som "gah, det der gidder jeg faktisk ikke" eller "jeg tar det bare i hodet, orker ikke skrive det ned" eller lignende, men tro meg; det gir et helt nytt bilde på ting. Om du vil prøve det, kan det være lurt å gjøre det over en uke eller to med din nåværende diett før du ser på hva du vil gjøre videre. Jeg var en av dem som aldri gadd å gjøre ting som dette, men da jeg gjorde det systematisk for noen uker siden, innså jeg sinnsykt mye som aldri har gått opp for meg tidligere:

- Jeg overspiser veldig ofte hvis jeg tygger tyggis, drikker lettsaft, spiser hvitt brød etc. Jeg ante det ikke.

- Jeg får søtsug når jeg spiser gitte matvarer: mine brødskiver, kjeks, lettyoghurt og knekkebrød var syndere, så jeg innså at jeg reagerer negativt på lettfordøyelige karbohydrater

- Jeg gjør det mye bedre i forhold til diett dersom jeg spiser få måltider nærmere kvelden, altså bytter jeg definitivt til periodisk faste

- jeg tåler ikke gluten eller laktose, noe jeg ikke skjønte at legene hadde rett i før nå

... og en hel del andre ting.

Her kan du enkelt se (når du endelig har fått ført opp alt) hvordan det er et mønster knyttet til det du spiser i forhold til hvordan du tar valg senere. At det er en sammenheng, mistenker du nok fra før, men om du gjør dette skikkelig en periode, får du se hva sammenhengen(e) går ut på, noe du trenger å vite for å gjøre noe med situasjonen.

Årh, så utrolig kjipt! :omg: Har hatt behov for å kutte kraftig ned på treningen selv, og det er så vanskelig! Får håpe ryggen blir bedre fort, så du i det minste ikke mister all hverdagsaktiviteten i tillegg! Jeg pleier å unne meg ekstra mye lesetid, tv og distraksjon når jeg er syk/skadet - mot at jeg IKKE trøstespiser. Kan det funke for deg?

Håper at jeg ikke gjør vondt verre her nå, men følte jeg leste hva jeg selv ville skrevet her for et år siden... Jeg veide over 20 kg mer enn jeg gjør nå, og var bikket over i kategorien "overvektig" for første gang i hele mitt liv. Veien til det jeg stod i da, var fornektelse. Jeg nektet å akseptere at jeg hadde blitt større og større. "Det er sikkert muskler...." og "jammen jeg spiser jo normalt, kroppen min må jo holde vann?!", så jeg ble UTROLIG sjokkert da jeg så noen bilder av meg selv fra årene før vektoppgangen startet for alvor. Jeg var jo tynn! Satt og sippet over å ha latt det gå så langt... Følte nesten for å gi opp en periode - gå rett i fornektelse igjen... Men gradvis endret ting seg, og om det så ble med platåer på uker av gangen, så fortsatte jeg å prøve.

Nå, over et år senere, er jeg utrolig takknemlig for at jeg fortsatte selv om alle aner av viljestyrke ville gi etter. Jeg trodde faktisk ikke at det var mulig å gå ned all den vekten, men jeg fokuserte på hva jeg kunne gjøre noe med videre, og på å gjøre "nåværende kropp" best mulig underveis. Det hjalp faktisk veldig på! Å slanke seg mens man lever, er så utrolig mye bedre enn å leve for å slanke seg - distraksjon og det å holde seg opptatt med noe som gjør hverdagen herlig, er min "suksessfavoritt" av alt jeg har gjort det siste året.

Jeg er sikker på at dere kommer til å være like fornøyd med fremgangen når dere endelig føler at brikkene har falt på plass og at dere er der dere vil være. Jeg vil bare understreke for dere at det er verdt det, og at hvis dere virkelig vil det og er klar for utfordringen, så kommer dere til å få det til! :jepp:

Vi jobber alle for å nå målene våre, og det at vi er så mange her til å feire fremgangen og dele på motgangen, hjelper i hvert fall meg veldig! :duskedame:

Så utrolig godt skrevet det jeg har fetet ut. Du gjorde absolutt ikke ting verre for meg! Snarere tvert i mot :) Det var godt å lese. Jeg har hatt en downperiode nå (pga ting på hjemmebane), men jeg skal nå etter å ha lest innlegget ditt endre litt på tankene mine :)

Men jeg har et lite spm. Har forsøkt noen ganger nå å veie meg før jeg må tisse, og etterpå. Nå i kveld så veide jeg 96,8 før jeg tissa. Jeg tissa en del, og da jeg veide meg like etterpå veide jeg 97.0. Hvordan er det mulig? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som spiser mer 1 dag i uka? Betydelig mer? Jeg var over 2000 kcal på fredag og de følgende dagene (der jeg har fulgt mitt kcal-mål hver dag) har jeg gått ned. Ble egentlig veldig overrasket i og med at jeg hadde ventet en viss oppgang på lørdag, men er selvsagt veldig fornøyd siden vekten min har stått så og si stille den siste måneden. Bør man ha en dag i uka der man er over kcal-mål? Noen som har erfaringer med dette?

:)

Endret av Elysian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen av dere som spiser mer 1 dag i uka? Betydelig mer? Jeg var over 2000 kcal på fredag og de følgende dagene (der jeg har fulgt mitt kcal-mål hver dag) har jeg gått ned. Ble egentlig veldig overrasket i og med at jeg hadde ventet en viss oppgang på lørdag, men er selvsagt veldig fornøyd siden vekten min har stått så og si stille den siste måneden. Bør man ha en dag i uka der man er over kcal-mål? Noen som har erfaringer med dette?

:)

Husker ikke helt hvor jeg har lest det. Men mener at det å ha en dag i uka hvor man spiser en del mer, for så å gå tilbake til vanlig kost er bra mtp vektnedgang. Husker heller ikke helt hvorfor, men har lest det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke helt hvor jeg har lest det. Men mener at det å ha en dag i uka hvor man spiser en del mer, for så å gå tilbake til vanlig kost er bra mtp vektnedgang. Husker heller ikke helt hvorfor, men har lest det :)

Ja, mener jeg har hørt om noe sånt jeg også, og det funket ihvertfall for meg denne gangen. Har gått ned 0,5 kg på 4 dager mot 0,4 kg siste 4 ukene :) Får teste det ut i helgen igjen - da passer det fint med julebord gitt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mener jeg har hørt om noe sånt jeg også, og det funket ihvertfall for meg denne gangen. Har gått ned 0,5 kg på 4 dager mot 0,4 kg siste 4 ukene :) Får teste det ut i helgen igjen - da passer det fint med julebord gitt :fnise:

Jeg bruker den taktikken, men problemet for meg er at jeg går opp 1 kg på denne dagen og så bruker jeg resten av uken på å bli kvitt den ene dagen.

Anonymous poster hash: 84ec7...124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig godt skrevet det jeg har fetet ut. Du gjorde absolutt ikke ting verre for meg! Snarere tvert i mot :) Det var godt å lese. Jeg har hatt en downperiode nå (pga ting på hjemmebane), men jeg skal nå etter å ha lest innlegget ditt endre litt på tankene mine :)

Men jeg har et lite spm. Har forsøkt noen ganger nå å veie meg før jeg må tisse, og etterpå. Nå i kveld så veide jeg 96,8 før jeg tissa. Jeg tissa en del, og da jeg veide meg like etterpå veide jeg 97.0. Hvordan er det mulig? :fnise:

Så fint å høre; håpte virkelig på at det kunne være til oppmuntring. :blomst: Du trenger ikke tenke positivt engang, så lenge du alltid vrir deg over på tanker som er konstruktive. Når vi har det vondt, er vi gjerne bemerkelsesverdig flinke til å sabotere egen fremgang også...

Til spørsmålet ditt, har jeg et enkelt svar... Badevekten er ikke til å stole på. :opplyser: Jeg gjetter på at din ikke står i vater dersom vekten ellers er i god stand.

Er det noen av dere som spiser mer 1 dag i uka? Betydelig mer? Jeg var over 2000 kcal på fredag og de følgende dagene (der jeg har fulgt mitt kcal-mål hver dag) har jeg gått ned. Ble egentlig veldig overrasket i og med at jeg hadde ventet en viss oppgang på lørdag, men er selvsagt veldig fornøyd siden vekten min har stått så og si stille den siste måneden. Bør man ha en dag i uka der man er over kcal-mål? Noen som har erfaringer med dette?

:)

Jeg gjør dette fast. 3000 noen dager, svært lite andre dager. Dette er grunnen (tror jeg) til at jeg gjør det så bra ift. vekten nå for tiden. Å spise, er min store trigger til overspising, så jeg spiser sjeldnere og lar være når jeg ikke egentlig er sulten eller trenger noe. Kontroversiell løsning på problemet, men jeg nevner det nå uansett - for meg er resultatene definitivt et tegn på at det kan fungere fint å "skeie ut" innimellom. Jeg tror kroppene våre er laget for å spare i såpass stor grad at vi IKKE trenger å slavisk spise etter klokken - gitt at dette passer dårlig for deg og din kropp. Om det å variere mengden såpass mye som jeg gjør fra dag til dag er ideelt eller ikke, er jeg derimot mer usikker på. For meg har det fungert mye bedre enn stresset med søtsug gjennom hele dagen, så jeg er fornøyd med hvordan kroppen min håndterer det, og føler at jeg har det bedre nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lite nytt

Jeg gjør dette fast. 3000 noen dager, svært lite andre dager. Dette er grunnen (tror jeg) til at jeg gjør det så bra ift. vekten nå for tiden. Å spise, er min store trigger til overspising, så jeg spiser sjeldnere og lar være når jeg ikke egentlig er sulten eller trenger noe. Kontroversiell løsning på problemet, men jeg nevner det nå uansett - for meg er resultatene definitivt et tegn på at det kan fungere fint å "skeie ut" innimellom. Jeg tror kroppene våre er laget for å spare i såpass stor grad at vi IKKE trenger å slavisk spise etter klokken - gitt at dette passer dårlig for deg og din kropp. Om det å variere mengden såpass mye som jeg gjør fra dag til dag er ideelt eller ikke, er jeg derimot mer usikker på. For meg har det fungert mye bedre enn stresset med søtsug gjennom hele dagen, så jeg er fornøyd med hvordan kroppen min håndterer det, og føler at jeg har det bedre nå.

Samme her!

Jeg kan heller ikke ta en dag hvor jeg kan spise mere for da blir det ofte ukontrollert. Jeg kan som sagt spise selv om jeg egentlig er stappmett. Det er verken bra for kroppen eller psyken min :(

Nå har jeg klart å pådra meg en idrettsskade (hvem hadde vel trodd det??). Beinhinnebetennelse, så må ta det med ro en stund nå. Jeg vil fortsette med styrketrening da det ikke belaster føttene noe særlig, men tar to dager helt uten trening før jeg forsetter.

Kjenner jeg er god og støl i musklene etter to dager på rad med 1 time styrke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke deltaker i tråden, men følger med likevel for motivasjon, og så skrev Elanore noe viktig som jeg fikk lyst til å kommentere. Jeg håper det er greit.

I forhold til metthetsfølelse, vektnedgang og overspising:

Har du prøvd å føre matdagbok (veie alt, telle kcal, føre matvarer OG drikke) for å se hvordan du reagerer på ulik mat gjennom en hel uke? Da tenker jeg gjerne på en tredelt løsning. En del bruker du på å få med alt av matvarer, drikke og kcal, og en annen del brukes til å føre opp hva du gjør, samt hvor mye du forbrenner på alle aktiviteter gjennom dagen. Den tredje og siste delen kan du bruke til å føre opp hvordan du har det, om det så bare blir i form av stikkord. Er du oppblåst? Trøtt? Sulten? Søtsug? Tørst? Rastløs? Få det ned. Hvis du virkelig vil sjekke at dietten din funker og eventuelt finne fallgruver, så er dette utrolig mye verdt.

Poenget med tre deler, er å få se hvordan matvarene påvirker deg i forhold til faktorer som igjen styrer valgene du gjør videre.

Jeg avdekket en autoimmun sykdom, trigget av to ulike matintoleranser, ved å gjøre som du beskriver her. (med unntak av å notere ned aktiviteter)

Da oppdaget jeg at det jeg spiste påvirket meg i mange uker framover, og at jeg på det tidspunktet fikk en synlig reaksjon på en intoleranse så sent som 6 uker etter inntak.

Så en detaljert mat dagbok kan være veldig viktig for å finne ut hvordan mat påvirker kropp, humør, og generell helsetilstand.



Anonymous poster hash: f094f...015
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Elanore har rett og at badevekten ikke er helt med lenger. Den begynner å bli gammel. Den står i vater :)

Noen som har en vekt å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opplever dere at dere har en del vannvekt om dere har mensen eller er forkjølet?:)



Anonymous poster hash: 8d398...110
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lite nytt

Hver gang jeg er på butikken så lyser julebrusen mot meg!

Har enda ikke kjøpt og, vil ikke kjøpe før julaften begynner å nærme seg. Men sukk, å være viljesterk hele tiden tar på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lite nytt

Opplever dere at dere har en del vannvekt om dere har mensen eller er forkjølet? :)

Anonymous poster hash: 8d398...110

Jeg har ikke sett en sammenheng der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

(Jeg er i en annen tidssone, så det er grunnen til at jeg er så tidlig ute)

Xaphan

Startvekt fra tidligere: 80

Høyde: 162 cm

Startvekt for denne tråden: 62,8

Mål før jul: 61 kg

November 2014

14. november, uke 46 (10): -- 62,8

21. november, uke 47 (11): -- 63,1 (+0.3 kg)

28. november, uke 48 (12): -- kg (-kg)

Desember 2014

5. desember, uke 49 (13): -- kg (-kg)

12. desember, uke 50 (14): -- kg (-kg)

19. desember, uke 51 (15): -- kg (-kg)

Æsj, jeg snikveide meg i går og da viste den nedgang. Men jeg spiste så mye i går kveld, og det gjorde utslag på vekta. Litt plagsomt, men men.

Jeg klarer ikke helt å være i dårlig humør for jeg har fått tak i fersk frukt i dag, og det er ikke så lett her jeg bor. Nå blir det fruktsalat hele dagen lang :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Offensive Pie

Offensive Pie


Startvekt fra tidligere: 75.4 kg
Høyde: --- cm

Startvekt for denne tråden: 69.9 kg
Mål før jul: 68 kg


September 2014
5. september, uke 36 (1): 69.9 kg
12. september, uke 37 (2): 69.9 kg (-kg)
19. september, uke 38 (3): 70.5 kg (+0.6 kg) - NY BADEVEKT
26. september, uke 39 (4): 70.0 kg (-0,5 kg)

Oktober 2014
3. oktober, uke 40 (5): 69.4 kg (-0,6 kg)
10. oktober, uke 41 (6): -- kg (-kg)
17. oktober, uke 42 (7): 71.4 kg (+2.0 kg)
24. oktober, uke 43 (8): 70.5 kg (- 0.9 kg)
31. oktober, uke 44 (9): 70.7 kg (+0.2 kg)

November 2014
7. november, uke 45 (10): 70.6 kg (-0.1kg)
14. november, uke 46 (11): 70.2 kg (-0.4 kg)
21. november, uke 47 (12): 69.8 kg (-0.4kg)
28. november, uke 48 (13): -- kg (-kg)

Desember 2014
5. desember, uke 49 (14): -- kg (-kg)
12. desember, uke 50 (15): -- kg (-kg)
19. desember, uke 51 (16): -- kg (-kg)

Totalt: -0.1/-1.9 kg

Jeg er tilbake på 6-tallet :hoppendeglad: Nå skal jeg holde meg under 7-tallet i all overskuelig fremtid. Det er litt irriterende at ukas høyeste vekt kommer når jeg skal rapportere til dere, merker jeg - jeg vil veldig gjerne prestere vektmessig for at dere andre skal være fornøyde. Nesten litt som å være med på Biggest Loser, dette - jeg vil prestere for laget mitt :ler:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyde: --- 170 cm

Startvekt for denne tråden: 62,7

Mål før jul: 58 kg

September 2014

5. september, uke 36 (0): 62,7

12. september, uke 37 (1): 61,3 kg (-1,4 kg)

19. september, uke 38 (2): 60,8 kg (-0,5 kg)

26. september, uke 39 (3): 60,1 kg (-0,7 kg)

Oktober 2014

3. oktober, uke 40 (4): 62,0 kg (+ 1,9 kg)

10. oktober, uke 41 (5): 61,3 kg (-0,7 kg)

17. oktober, uke 42 (6): 60,2 kg (-1,1 kg)

24. oktober, uke 43 (7): 60,7 kg (+0,5 kg)

31. oktober, uke 44 (8): 61,0 kg (+0,3 kg)

November 2014

7. november, uke 45 (9): -- kg (-kg)

14. november, uke 46 (10): -- kg (-kg)

21. november, uke 47 (11): 60,4 kg (-kg)

28. november, uke 48 (12): -- kg (-kg)

Desember 2014

5. desember, uke 49 (13): -- kg (-kg)

12. desember, uke 50 (14): -- kg (-kg)

19. desember, uke 51 (15): -- kg (-kg)

Totalt - 2,3 kg

Hvor er 50-tallet? Er spent på å se det snart. Satser på neste uke.



Anonymous poster hash: a0b07...6a4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...