Gå til innhold

Vi som skal ned før jul 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Startvekt for denne tråden: 59,4 kg

Mål før jul: 56,5 kg

November 2014
14. november, uke 46 (10): 57,8 kg (-1,6 kg)
21. november, uke 47 (11): 58,4 kg (+0,6 kg)
28. november, uke 48 (12): -- kg (-kg)

Desember 2014
5. desember, uke 49 (13): -- kg (-kg)
12. desember, uke 50 (14): -- kg (-kg)
19. desember, uke 51 (15): -- kg (-kg)

Jeg har gått ned 1 kg på to uker og det er jeg veldig fornøyd med. Men jeg ikke har telt kalorier eller trent, jeg har bare vært syk, og matlysten har ikke vært på topp. Derfor må jeg nok være streng på kaloriene fremover hvis jeg skal klare å gå ned to kilo til på de siste fire ukene nå :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MariaIselin


Startvekt fra tidligere: -79 kg-

Høyde: 173 cm

Startvekt for denne tråden: -76 kg-

Mål før jul: 69 kg

September 2014

5. september, uke 36 (0): 76 kg

12. september, uke 37 (1): 76,6kg (+0,6)

19. september, uke 38 (2): 76,1 kg (-0,5kg)

26. september, uke 39 (3): 75,2 kg (-0,9kg)

Oktober 2014

3. oktober, uke 40 (4): 74,6 kg (-0,6kg)

10. oktober, uke 41 (5): 74,7 kg (+0,1kg)

17. oktober, uke 42 (6): ? kg (? kg)

24. oktober, uke 43 (7): ? kg (? kg)

31. oktober, uke 44 (8): 73,3 kg (-1.4kg)

November 2014

7. november, uke 45 (9): 73,2 kg (-0,1kg)

14. november, uke 46 (10): 72,9 kg (-0,3kg)

21. november, uke 47 (11): 72,7 kg (-0,2kg)

28. november, uke 48 (12): -- kg (-kg)

Desember 2014

5. desember, uke 49 (13): -- kg (-kg)

12. desember, uke 50 (14): -- kg (-kg)

19. desember, uke 51 (15): -- kg (-kg)

Fortsatt bare pittelitt nedgang. Men jeg må bare være fornøyd mtp at jeg sitter hele dagen på jobb og sitter hele ettermiddag/kveld med eksamenslesing. Eneste "treningen" er trappene til jobb! Og det er lett å ty til noe å spise på når man skal lese..Så fokuserer på å ikke gå opp, så håper jeg å være skikkelig i gang igjen om ett par uker :)

Det begynner virkelig å nærme seg jul og nyttår og jeg synes det er fantastisk å se at så mange har nådd og nærmer seg å nå målene!

Heia oss! :duskedame:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høstblader

Startvekt fra tidligere: 110 kg (november 2013)

Høyde: 172 cm

Startvekt for denne tråden: 94,0 kg

Mål før jul: 84,0 kg

September 2014

5. september, uke 36 (0): 94,0 kg

12. september, uke 37 (1): 93,1 kg (- 0,9 kg)

19. september, uke 38 (2): 92,1 kg (- 1,0 kg)

26. september, uke 39 (3): 91,3 kg (- 0,8 kg)

Oktober 2014

3. oktober, uke 40 (4): 91,1 kg (- 0,2 kg)

10. oktober, uke 41 (5): FERIE

17. oktober, uke 42 (6): FERIE

24. oktober, uke 43 (7): 90,9 kg (- 0,2 kg)

31. oktober, uke 44 (8): 90,2 kg (- 0,7 kg)

November 2014

7. november, uke 45 (9): Glemte å veie meg

14. november, uke 46 (10): 88,3 kg (- 1,9 kg)

21. november, uke 47 (11): 88,0 kg (- 0,3 kg)

28. november, uke 48 (12): -- kg (- kg)

Total nedgang i denne tråden: 6,0 kg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lite nytt

Hold fast, for denne kommer til å føles litt som et spark i magen, frykter jeg... Vil derfor begynne med å understreke at jeg ikke mener noe i dette innlegget vondt på noen som helst måte, men at jeg beskriver demoner i tankegangen som tidligere har hindret meg fra å lykkes, og som jeg tror jeg gjenkjenner i innlegget ditt over her.

Jeg tror du har rett i det med at det må en livsstilsendring til her, men jeg vil se bort ifra denne delen av innlegget ditt for nå. Jeg tenkte et øyeblikk at du nesten svarte litt på ditt eget spørsmål etter å ha lest øverste og siste avsnitt etter hverandre. Jeg tror ikke det øverste avsnittet stemmer, jeg tror det er en rasjonalisering - slike som hjernene våre er flinke til å komme frem til når vi ikke når et mål etter mye energi og krefter har gått tapt i forsøket. Jeg mener, tenk over det; er det rasjonelt å trekke den slutningen? At folk som går ned i vekt og holder seg der har mindre personlige utfordringer? Jeg synes ikke det er rasjonelt, og kan, med god hjelp av andre her, bevise at det overhodet ikke stemmer. Det har jeg ingen planer om, for øvrig, for jeg tror du ser at det er en lite logisk slutning å trekke hvis du går over det på nytt. Den eneste måten å gjøre den tankerekken korrekt på, er dersom du definener "personlige utfordringer" utelukkende som "utfordringer med å gå ned i vekt og holde seg der".

Grunnen til at jeg ville trekke dette frem, var overhodet ikke fordi jeg syntes det var viktig for meg å "ha rett" i at man kan lykkes tross enorme utfordringer, for jeg tror jo sterkt på at man kan lykkes. Jeg tenker at du må velge at du skal få rett i det at også du kan lykkes, for det hjelper ikke deg om jeg tror på det hvis ikke du selv gjør det. Grunnen til at jeg skrev forrige avsnitt og trakk det ut såpass, var fordi jeg tror at du nesten har lagt til rette for å mislykkes ved å lage et "oss" på det å ikke få det til. Du/(evt. dere) har kanskje ikke nådd målet enda, men det å nå et mål, begynner med å definere at det faktisk er mulig for deg. Det å håpe og tro at du skal få det til, er det som gjør at du tar riktige valg, er det ikke? Noen svarer "håp, ja" på det spørsmålet, men det stemmer jo ikke. For i øyeblikket du drar på trening, så håper du jo at det hjelper, men du velger utifra kunnskapen du har om at treningen er et konkret tiltak som er et steg mot målet ditt - du tror på at det hjelper, om det så bare er midlertidig overbevisning. Du tror på at du gjør noe som fører til suksess, ellers hadde du ikke gjort det.

Jeg vet at jeg kan ha lest det du skrev i begynnelsen veldig "rett frem etter nesen", for hvis du mener at det er deres måte å håndtere ting på i møtet med personlige utfordringer som definerer forskjellen, så er jeg helt med. Det er ikke mengden utfordringer i livet dette går på, det er hva man gjør med dem som avgjør mesteparten. Ja, det er rom for unntak her, men jeg tror ikke dere er tjent med å tro at dere er unntak fra en slik trend, for da er vi inne på det med å tro på suksess igjen. Man kan kalle det hva man vil, men idet man gjør konkrete tiltak igjen og igjen over tid, så er det en idé der om at det hjelper mot målet. Hvis man gir opp trening fordi "man ikke har fått resultater", så har man passivt satt et nytt mål, og det er langt ifra vektnedgang. Da har målet man jobber etter blitt "forklar hvorfor fremgangen ikke kommer og overlev resultatene" i stedet for det målet man skrev ned om vektnedgang.

Det er jo selvsagt måten dem håndtere sine utfordringer som er forskjellen, ikke at de som er slankere har mindre personlige utfordringer!

Men du har rett i at det kom litt svada fra deg nå ja, men det føles så absoultt ikke som noe spark i magen ;)

Det jeg skrev var meget forenklet og skrevet litt i farta. Jeg er heller dårlig til å få med alt jeg mener.

Men jeg vet jo godt hvor mine utfordringer og demoner er. Jeg vet at jeg kan klare mitt mål om jeg vil. Har har gjort dette før, og da holdt jeg vekta i flere år. Så blei jeg gravid og spiste regelrett for to, selv om jeg visste at det ikke var nødvendig. Gikk ned kiloene sakte, men sikkert på den rette måten.

Jeg la på meg etter å ha byttet yrke hvor jeg jobber døgnet rundt, jeg endte opp med å småspise på kveldene mens jeg jobba. Trening ble det veldig lite av. Nå jobber jeg med å endre mine rutiner. Men man kan ikke endre alt på en gang, da er man sikker på å gå på en smell.

Det er utrolig lett å havne tilbake på gamle rutiner når det skjer noe uventa eller noe plutselig. Det tar tid å innarbeide nye rutiner, men når dem er på plass så er mye gjort.

Det er viktig å sette seg realistiske mål! At man skal gå ned 1 kg hver eneste uke er urealistisk med mindre man starter på 200 kg som utgangspunkt (satt veldig på spissen selvfølgelig).

Jeg tror ikke, jeg vet at det hjelper med trening ;) For min del så hjelper treningen meg med utrolig mye. Den gjør meg mere selvsikker for jeg arbeider meg opp fra ett relativt lavt nivå, til å bli sterker og sterkere for hver gang. Jeg overspiser ikke når jeg trener. Det er masse mere, men jeg må tilbake til familien som maser på meg :P

Men jeg VET jeg KAN klare det hvis jeg går skikkelig inn for det. Det går litt i rykk og napp, noen dager er bra, noen er mindre bra.

Selv om en dag går ræva, så prøver man på nytt neste dag. Man venter ikke til neste mandag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i klesbutikken nettopp, en type sted jeg har pleid å sky som pesten. Hadde funnet på nettet noen gensere jeg var interessert i, og plukket med meg en i medium og en i large, som jeg pleier. Jeg så med en gang at den i medium var for stor - den satt ikke pent. Så var det ut og finne en i small - den var perfekt til meg :danse: Jeg så rumpa mi og ryggen min i speilet, jammen bra jeg ikke har sånt speil hjemme, tenkte jeg, hadde jo blitt helt sprø av begjær etter meg selv :laugh: Neida... men jeg ser sunn ut, veldig fornøyd selv om jeg ikke spesielt tynn eller trent. Stor forskjell siden i våres, og tilogmed en del forskjell siden i sommer (de 3 kiloene synes virkelig).

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i klesbutikken nettopp, en type sted jeg har pleid å sky som pesten. Hadde funnet på nettet noen gensere jeg var interessert i, og plukket med meg en i medium og en i large, som jeg pleier. Jeg så med en gang at den i medium var for stor - den satt ikke pent. Så var det ut og finne en i small - den var perfekt til meg :danse: Jeg så rumpa mi og ryggen min i speilet, jammen bra jeg ikke har sånt speil hjemme, tenkte jeg, hadde jo blitt helt sprø av begjær etter meg selv :laugh: Neida... men jeg ser sunn ut, veldig fornøyd selv om jeg ikke spesielt tynn eller trent. Stor forskjell siden i våres, og tilogmed en del forskjell siden i sommer (de 3 kiloene synes virkelig).

Så gøy :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo selvsagt måten dem håndtere sine utfordringer som er forskjellen, ikke at de som er slankere har mindre personlige utfordringer!

Men du har rett i at det kom litt svada fra deg nå ja, men det føles så absoultt ikke som noe spark i magen ;)

Det jeg skrev var meget forenklet og skrevet litt i farta. Jeg er heller dårlig til å få med alt jeg mener.

Men jeg vet jo godt hvor mine utfordringer og demoner er. Jeg vet at jeg kan klare mitt mål om jeg vil. Har har gjort dette før, og da holdt jeg vekta i flere år. Så blei jeg gravid og spiste regelrett for to, selv om jeg visste at det ikke var nødvendig. Gikk ned kiloene sakte, men sikkert på den rette måten.

Jeg la på meg etter å ha byttet yrke hvor jeg jobber døgnet rundt, jeg endte opp med å småspise på kveldene mens jeg jobba. Trening ble det veldig lite av. Nå jobber jeg med å endre mine rutiner. Men man kan ikke endre alt på en gang, da er man sikker på å gå på en smell.

Det er utrolig lett å havne tilbake på gamle rutiner når det skjer noe uventa eller noe plutselig. Det tar tid å innarbeide nye rutiner, men når dem er på plass så er mye gjort.

Det er viktig å sette seg realistiske mål! At man skal gå ned 1 kg hver eneste uke er urealistisk med mindre man starter på 200 kg som utgangspunkt (satt veldig på spissen selvfølgelig).

Jeg tror ikke, jeg vet at det hjelper med trening ;) For min del så hjelper treningen meg med utrolig mye. Den gjør meg mere selvsikker for jeg arbeider meg opp fra ett relativt lavt nivå, til å bli sterker og sterkere for hver gang. Jeg overspiser ikke når jeg trener. Det er masse mere, men jeg må tilbake til familien som maser på meg :P

Men jeg VET jeg KAN klare det hvis jeg går skikkelig inn for det. Det går litt i rykk og napp, noen dager er bra, noen er mindre bra.

Selv om en dag går ræva, så prøver man på nytt neste dag. Man venter ikke til neste mandag ;)

Og godt er det, for hadde den første tolkningen vært den mer riktige av de to, hadde jeg blitt rimelig sjokkert. :fnise:

Synes selv at det med å holde seg motivert og beholde fokus på rett sted, er det som er virkelig utfordrende i lengden... Kjenner meg veldig igjen i det du skriver om å falle tilbake i gamle vaner hvis ikke man er obs på det underveis, og tror mange gjerne opplever det som en litt snikende tilbakegang. Dermed har også jeg utviklet meg til å bli en stor motstander av "ny uke på mandag"-greia... :ler: Rutiner som er tilpasset egne forutsetninger og preferanser, vil garantert hjelpe oss med å gjøre endringene varige. I mellomtiden nyter jeg det å få utveksle erfaringer og sammenligne notater her, og bruker det til å få frisket opp i motivasjonen særlig på de tunge dagene. :danse:

Bra du ikke er av dem som blir mer fysen og ettergivende etter trening! :trene: Har lurt på om det med treningen bidrar mer til fornuftig tankegang enn jeg først så for meg at det ville... Man gjør liksom noe mye mer aktivt for å nå målet idet man kommer seg på trening og virkelig kjenner kroppen bli bedre rustet til det over tid, og det får nok meg til å investere mye mer i å skjerpe meg resten av dagen også. Har du merket en slik effekt, du også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker slik effekt av trening. Det sies jo at trening står for bare 5-10 % av vektnedgangen, resten er redusert kaloriinntak. Det er riktig isolert sett, men treningen påvirker meg psykisk. Får automatisk mindre lyst på søppelmat og usunne ting. Som jo er et stort pluss i tillegg til de andre bra tingene som kommer av trening!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har de siste to ukene "gitt opp" slanking, altså den varianten som alle snakker om, det at 90 % skjer på kjøkkenet. For meg funker det rett og slett ikke å ha det fokuset, for meg ender det alltid med at jeg føler det som en tvangstrøye og ender opp med masse negative tanker. Mens når jeg begynner å trene, så føler jeg mestring og glede (stort sett), da er det enklere å ta gode valg også på kjøkkenet, uten at det føles som en tvangstrøye.

Endret av Wolfmoon
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så glad når jeg leser om at dere finner fram til hva som faktisk funker for dere, for "grunnoppskriften" passer ikke for alle!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker slik effekt av trening. Det sies jo at trening står for bare 5-10 % av vektnedgangen, resten er redusert kaloriinntak. Det er riktig isolert sett, men treningen påvirker meg psykisk. Får automatisk mindre lyst på søppelmat og usunne ting. Som jo er et stort pluss i tillegg til de andre bra tingene som kommer av trening!

Presis! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

christinevb

Startvekt fra tidligere: 78kg

Høyde: 167 cm

Startvekt for denne tråden: 76,5kg

Mål før jul: 70kg

November 2014

14. november, uke 46 (10): 75,7kg (0,8kg)

21. november, uke 47 (11): 74,7 kg (1kg)

28. november, uke 48 (12): -- kg (-kg)

Desember 2014

5. desember, uke 49 (13): -- kg (-kg)

12. desember, uke 50 (14): -- kg (-kg)

19. desember, uke 51 (15): -- kg (-kg)

Hadde ikke internett på fredag, men fikk jo veid meg selvom. Kjempe fornøyd med å ha godt ned 1kg siden forje uke, når jeg egentlig trodde jeg skulle legge på meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Offensive Pie

Jeg må nok dessverre droppe resten av veiingene i denne tråden. Tallet på vekta har fått litt for stor makt over hodet mitt de siste ukene, og jeg kommer derfor til å gå bort fra den en stund. Slankeprosjektet fortsetter, men uten tallfesting før til påske. Jeg er med videre i ånden, og ønsker alle lykke til videre!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lite nytt

Og godt er det, for hadde den første tolkningen vært den mer riktige av de to, hadde jeg blitt rimelig sjokkert. :fnise:

Bra du ikke er av dem som blir mer fysen og ettergivende etter trening! :trene: Har lurt på om det med treningen bidrar mer til fornuftig tankegang enn jeg først så for meg at det ville... Man gjør liksom noe mye mer aktivt for å nå målet idet man kommer seg på trening og virkelig kjenner kroppen bli bedre rustet til det over tid, og det får nok meg til å investere mye mer i å skjerpe meg resten av dagen også. Har du merket en slik effekt, du også?

Hehe. Husker selv da jeg hadde veldig lav BMI, man har da sannelig utfordringer uansett vekt, størrelse eller form. Det er en del av å være menneske gitt ( ihvertfall for min del :D )

Treningen hjelper meg, selv om jeg kanskje av og til bruker den som en 'krykke' og tillater meg en sjokolade eller litt ekstra middag. Jeg prøver derfor å få plass til litt trening hver kveld, ca 30 min. Ikke alltid det går. Noen ganger legger jeg meg sammen med ungen også sover jeg rundt. Fungerer minst like godt det og, deilig med så lang hvile for både kropp og sjel :D

Samtidig, de kveldene jeg ikke trener, da blir det lett til at jeg spiser noe høykarbo!

Jeg merker nå når jeg kommer nærmere 65-tallet, da begynner mine nåværende bukser å bli for store. Må løfte dem opp og greier :danse:

Jeg er en ny størrelse for hvert 5 kg... Så mye utslag gjør det på denne lave kroppen :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok dessverre droppe resten av veiingene i denne tråden. Tallet på vekta har fått litt for stor makt over hodet mitt de siste ukene, og jeg kommer derfor til å gå bort fra den en stund. Slankeprosjektet fortsetter, men uten tallfesting før til påske. Jeg er med videre i ånden, og ønsker alle lykke til videre!

Huff... :sukk: Uansett bra du tar vare på deg selv før du tenker vekt. Håper ting ordner seg for deg uansett! :klem:

Hehe. Husker selv da jeg hadde veldig lav BMI, man har da sannelig utfordringer uansett vekt, størrelse eller form. Det er en del av å være menneske gitt ( ihvertfall for min del :D )

Treningen hjelper meg, selv om jeg kanskje av og til bruker den som en 'krykke' og tillater meg en sjokolade eller litt ekstra middag. Jeg prøver derfor å få plass til litt trening hver kveld, ca 30 min. Ikke alltid det går. Noen ganger legger jeg meg sammen med ungen også sover jeg rundt. Fungerer minst like godt det og, deilig med så lang hvile for både kropp og sjel :D

Samtidig, de kveldene jeg ikke trener, da blir det lett til at jeg spiser noe høykarbo!

Jeg merker nå når jeg kommer nærmere 65-tallet, da begynner mine nåværende bukser å bli for store. Må løfte dem opp og greier :danse:

Jeg er en ny størrelse for hvert 5 kg... Så mye utslag gjør det på denne lave kroppen :/

Høres ut som vi er rimelig like på det med trening - jeg gjør akkurat det samme. :fnise: Jeg har uansett konkludert med at det er bedre å trene for å så spise litt mer, enn å ikke trene i det hele tatt! Vi bygger jo muskler og forbedrer formen uansett, så det er jo viktig uansett! :5:

Gratulerer med ny buksestørrelse! :handle::icon_lol:

Endret av Elanore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Husker selv da jeg hadde veldig lav BMI, man har da sannelig utfordringer uansett vekt, størrelse eller form. Det er en del av å være menneske gitt ( ihvertfall for min del :D )

Treningen hjelper meg, selv om jeg kanskje av og til bruker den som en 'krykke' og tillater meg en sjokolade eller litt ekstra middag. Jeg prøver derfor å få plass til litt trening hver kveld, ca 30 min. Ikke alltid det går. Noen ganger legger jeg meg sammen med ungen også sover jeg rundt. Fungerer minst like godt det og, deilig med så lang hvile for både kropp og sjel :D

Samtidig, de kveldene jeg ikke trener, da blir det lett til at jeg spiser noe høykarbo!

Jeg merker nå når jeg kommer nærmere 65-tallet, da begynner mine nåværende bukser å bli for store. Må løfte dem opp og greier :danse:

Jeg er en ny størrelse for hvert 5 kg... Så mye utslag gjør det på denne lave kroppen :/

Imponert over at du får til å trene nesten hver dag. Lenge siden jeg har fått trent :(

Uten å legge ut for mye så er jenta mi kronisk syk og bruker en del medisiner i dårlig periode. Nå er vi i en dårlig periode helsemessig og jeg blir sliten av det både fysisk og mentalt. Ikke har jeg noen nedgang vektmessig heller pga dårlige mat valg så jeg er nær å gi opp :( Føler meg totalt mislykket og det å ha ny time hos ernæringsfysiologen vil bare være flaut... :(

Skikkelig drittdag i dag.

Anonymous poster hash: e2303...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Imponert over at du får til å trene nesten hver dag. Lenge siden jeg har fått trent :(

Uten å legge ut for mye så er jenta mi kronisk syk og bruker en del medisiner i dårlig periode. Nå er vi i en dårlig periode helsemessig og jeg blir sliten av det både fysisk og mentalt. Ikke har jeg noen nedgang vektmessig heller pga dårlige mat valg så jeg er nær å gi opp :( Føler meg totalt mislykket og det å ha ny time hos ernæringsfysiologen vil bare være flaut... :(

Skikkelig drittdag i dag.

Anonymous poster hash: e2303...413

Dette er altså meg. Fikk trykket på anonym knappen uten vilje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lite nytt

Huff... :sukk: Uansett bra du tar vare på deg selv før du tenker vekt. Håper ting ordner seg for deg uansett! :klem:

Høres ut som vi er rimelig like på det med trening - jeg gjør akkurat det samme. :fnise: Jeg har uansett konkludert med at det er bedre å trene for å så spise litt mer, enn å ikke trene i det hele tatt! Vi bygger jo muskler og forbedrer formen uansett, så det er jo viktig uansett! :5:

Gratulerer med ny buksestørrelse! :handle::icon_lol:

Mitt regnestykke dersom jeg trener:

ca - 175 kcal + 95-150 kcal= minus 80 kcal til minus 25 kcal (cirka)

Hvis jeg ikke trener

+ 200 kcal er ikke uvanlig

I løpet av en uke blir da dette:

1400 kcal (det er jo faktisk en hel dagsrasjon)

dessute så er det kun trening som hjelper mot hodepinen min for tiden :(

Jeg får ikke trent hver eneste dag, blir ca 5 av 7 dager. Er fornøyd med det!

Jeg er over på fase to på Jillians Body revolution. Fase to er vesentlig tyngre enn fase en, forbrenner nesten 20% mere på samme tiden :D

Deiig å kjenne at musklene blir sterkere.

Men dessverre så går det litt ut over arbeidet mitt, da jeg heller trener framfor å jobbe/studere :P

Dette er altså meg. Fikk trykket på anonym knappen uten vilje.

Det må være tungt å ha kronisk sykt barn. Ikke gi opp uansett.

Det er en ny dag i morgen, ny mulighet.

Ernæringsfysiologen, kan hun hjelpe med det psykiske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt regnestykke dersom jeg trener:

ca - 175 kcal + 95-150 kcal= minus 80 kcal til minus 25 kcal (cirka)

Hvis jeg ikke trener

+ 200 kcal er ikke uvanlig

I løpet av en uke blir da dette:

1400 kcal (det er jo faktisk en hel dagsrasjon)

dessute så er det kun trening som hjelper mot hodepinen min for tiden :(

Jeg får ikke trent hver eneste dag, blir ca 5 av 7 dager. Er fornøyd med det!

Jeg er over på fase to på Jillians Body revolution. Fase to er vesentlig tyngre enn fase en, forbrenner nesten 20% mere på samme tiden :D

Deiig å kjenne at musklene blir sterkere.

Men dessverre så går det litt ut over arbeidet mitt, da jeg heller trener framfor å jobbe/studere :P

Det må være tungt å ha kronisk sykt barn. Ikke gi opp uansett.

Det er en ny dag i morgen, ny mulighet.

Ernæringsfysiologen, kan hun hjelpe med det psykiske?

Det er ikke noe alvorlig, men likevel slitsom med kronisk sykdom ja.

Vi snakker om hvordan jeg skal takle utfordringer uten å bruke mat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger fortsatt litt med. Har ikke gitt opp. Har begynt å ta sit ups. Merker stooor forskjell fra da jeg begynte. Da jeg startet klarte jeg såvidt å løfte meg opp fra gulvet. Mens nå klarer jeg det helt fint. Har fått bedre holdning også :-D Klarer dog bare å ta 15 sit ups da, men det gjør underverker det. Har blitt slankere eller strammere rundt magen også. Så nå sitter ikke buksene så stramt ^^

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...