Gå til innhold

Vi som skal ned før jul 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et forvridd kroppsbilde eller syn på det. Moren min har gått ned 30 kg og jeg så ikke det før jeg så et gammelt bilde av henne. Forøvrig synes jeg at jeg ser helt lik ut(bortsett fra ansikt og mage) som da jeg veide 50 kg. Så jeg så faktisk ikke at jeg gikk opp i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff. Jeg gikk på en skikkelig smell her for ett par dager siden.

Jeg er typisk følelsespiser. Jeg hadde en meget dårlig erfaring med en fyr (er singel) og da trøster jeg meg selv med mat :((

Treningsmotivasjonen har falt i dass, så tar meg ett par dager 'fri'. Skal trene igjen på fredag. Har forhåpentligvis fått alt på avstand.

I går og i dag har jeg vært på kal-målet mitt, så tar meg sakte men sikkert inn igjen :/

Skikkelig kjipt med den smellen ass, det gikk jo så innigransken godt!!

Er det noen trøst så har mitt kosthold vært på bærtur siden forrige torsdag. Kjennes ut som jeg har lagt på meg de tre kiloene jeg har tatt av :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lite nytt

Er det noen trøst så har mitt kosthold vært på bærtur siden forrige torsdag. Kjennes ut som jeg har lagt på meg de tre kiloene jeg har tatt av :(

Beklagligvis hjelper det svært lite. To negativ blir ikke en rett som i matematikken :(

Hilsen mattelærer'n ;)

Men takk for forsøket :)

Sukk

Det er skikkelig kaldt hjemme i dag, så har hatt to glass med varm melk .Begge glassene går over kal-grensen min :/

Mange minus og sterk kuling og trekk i huset er ikke bra :(

Hver dag er en ny mulighet! I morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Beklagligvis hjelper det svært lite. To negativ blir ikke en rett som i matematikken :(

Hilsen mattelærer'n ;)

Men takk for forsøket :)

Sukk

Det er skikkelig kaldt hjemme i dag, så har hatt to glass med varm melk .Begge glassene går over kal-grensen min :/

Mange minus og sterk kuling og trekk i huset er ikke bra :(

Hver dag er en ny mulighet! I morgen :)

Kjøp sånn lett kakao rett i koppen! Kun 44 kalorier pr kopp. Vet at man kan finne noen med enda mindre også, bare 20 kalorier! Bare å koke opp vann og røre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lite nytt

Kjøp sånn lett kakao rett i koppen! Kun 44 kalorier pr kopp. Vet at man kan finne noen med enda mindre også, bare 20 kalorier! Bare å koke opp vann og røre :)

Ah. De har jo Options, de er temmelig kalorifattig. Huska mora mi drakk på det :P

Har skrevet opp på den lange handlelisten min! Takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får ikke veid meg i morgen. Er midt i flytting og vekten ligger i en eller annen eske :P Det er ikke lett å spise sunt når hele kjøkkenet er pakket ned og det i tillegg blir flere turer til den nye boligen som er 4 timers kjøring unna. På slike dager er viljestyrken min ikkeeksisterende :( Men jeg har vært flink tidligere i uken for å prøve å kompansere litt for dagene fremover, jeg har faktisk fått til både joggetur, boothcamp og spinning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg bare kan gi opp dette prosjektet :(

Veide meg i dag og veide 87,7 kilo, så for mig går det helt feil retning

Spiser ikke usunt, men har nok ikke värt så strikt på karbohydratene som jeg burde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Offensive Pie

Tror jeg bare kan gi opp dette prosjektet :(

Veide meg i dag og veide 87,7 kilo, så for mig går det helt feil retning

Spiser ikke usunt, men har nok ikke värt så strikt på karbohydratene som jeg burde

Du er ikke alene! Perioder der ting ikke går som man vil, er forferdelig demotiverende. Jeg er også inne i en periode der det virker som vekta bare går oppover, selv om den egentlig ligger relativt stabil. Det som funker for meg, er å ikke la motivasjon påvirke. Motivasjon er flyktig, midlertidig, og irrelevant. Det som får meg til å trene, spise sunt, og telle kaloriene mine, er disiplin. Jeg kan kontrollere mine egne handlinger, og, om jeg sprekker, har jeg disiplin nok til å ta meg inn igjen. På kort sikt er det kjipt, men på lang sikt vil det virke.

Du har allerede gått ned fem klesstørrelser (ref. forrige side). Du er i stand til å fortsette. Ha disiplin nok til å ikke gi opp, så vil motivasjonen komme tilbake etter hvert!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Skal forsöke å ta det med ro og bare spise bedre fra nå av.

Har ikke särlig selvdisiplin siden jeg har en kronisk sykdom som gör meg totalt utmattet og opptar så mye av min hverdag, og akkurat nå har jeg bare lyst til å krype under pleddet med 10 bokser Pringles og mumse :ler:

Ja til mer nedgang neste uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hinkelpinkel

Haha, jeg sprakk akkurat skikkelig. Såg en McDonalds og klarte ikke å kjøre forbi. Har vært syk de siste dagene så har vært litt smådeppa, derfor klarde å argumentere for at jeg fortjente en meny..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg sprakk akkurat skikkelig. Såg en McDonalds og klarte ikke å kjøre forbi. Har vært syk de siste dagene så har vært litt smådeppa, derfor klarde å argumentere for at jeg fortjente en meny..

Haha, det kunne like gjerne vært meg som skrev! Slike ting kan jeg gjøre også. Og da blir gjerne resten av dagen dårlig også fordi jeg har jo sprekt likevel så jeg kan like gjerne fortsette! *slår meg selv i hodet* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklagligvis hjelper det svært lite. To negativ blir ikke en rett som i matematikken :(

Hilsen mattelærer'n ;)

Men takk for forsøket :)

Sukk

Det er skikkelig kaldt hjemme i dag, så har hatt to glass med varm melk .Begge glassene går over kal-grensen min :/

Mange minus og sterk kuling og trekk i huset er ikke bra :(

Hver dag er en ny mulighet! I morgen :)

Det er det som er fint. Man kan alltids starte på nytt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lite nytt

Haha, jeg sprakk akkurat skikkelig. Såg en McDonalds og klarte ikke å kjøre forbi. Har vært syk de siste dagene så har vært litt smådeppa, derfor klarde å argumentere for at jeg fortjente en meny..

Utrolig hva man klarer å argumentere for seg selv for å rettferdiggjøre slikt :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lite nytt

Haha, det kunne like gjerne vært meg som skrev! Slike ting kan jeg gjøre også. Og da blir gjerne resten av dagen dårlig også fordi jeg har jo sprekt likevel så jeg kan like gjerne fortsette! *slår meg selv i hodet* ;)

Samme her!

I dag har jeg gått over kcal-grensen igjen!

Lagde middag, en middag som i seg selv er kalorifattig og sunn. Jeg var utrolig sulten, og det er veldig kaldt så ville ha noe som var godt og varmt. Gikk og småspiste, og klarte attpå til å få legge stor haug på tallerkenen. Jeg tenkte: Dette er for mye

Djevelen på den andre skuldra sa: HAR DU LYST HAR DU LOV

*Doh*

Hadde også smoothie, og spiste en iskjeks med litt is i...

Vurderer sterkt å trene i kveld. Men det er så kaldt at jeg bare vil være under dyna. Jeg vet jeg blir varm av å trene og, men det er jo slitsomt.

Er det noe håp mon tro?? :vetikke: :vetikke:

Blir litt frustert over egen (manglende) innsats :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lykke til med treningen Lite Nytt :) Jeg slang meg faktisk på spinningsykkelen i dag. Ikke i et forrykende tempo, men hvertfall mer enn å være stillesittende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endelig kommet i gang nå, etter en måned i ro (var sengeliggende pga operasjon i tre av dem, skylder på det). Gikk tur i to timer i går, og idag meldte jeg meg inn i treningsstudio og jogget/gikk (kondisen min er helt drept etter sengeperioden!!) i 20 minutter før jeg tok en veldig hard styrkeøkt på overkroppen. Har også klart å ligge under i kalorier idag. Fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hinkelpinkel

Haha, det kunne like gjerne vært meg som skrev! Slike ting kan jeg gjøre også. Og da blir gjerne resten av dagen dårlig også fordi jeg har jo sprekt likevel så jeg kan like gjerne fortsette! *slår meg selv i hodet* ;)

Var det som skjedde. Siden jeg hadde spist den burgeren kunne jeg kose meg resten av dagen, for jeg hadde jo allerede "syndet". Og nå sitter jeg her å angrer selvfølgelig! :) Typisk. Men men, spist er spist :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lite nytt

Lykke til med treningen Lite Nytt :) Jeg slang meg faktisk på spinningsykkelen i dag. Ikke i et forrykende tempo, men hvertfall mer enn å være stillesittende!

Det gikk heller dårlig med den treningen.

Etter 1 min på mølla (kødder ikke, pulsklokka sa 54 sek), så stod ungen ute i stua og grein. Hadde våknet og måtte på do..

Utrolig bra at du kom deg på spinning!! Det er jo veldig god trening i!

Lurer på, kanskje flytte løpingen min til morgen? Er såå treg på kvelden :

http://blog.myfitnesspal.com/2014/01/so-you-want-to-start-working-out-in-the-morning/?utm_source=mfp&utm_medium=Facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...