Gå til innhold

Vi som skal ned før jul 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Offensive Pie

Offensive Pie


Startvekt fra tidligere: 75.4 kg
Høyde: --- cm

Startvekt for denne tråden: 69.9 kg
Mål før jul: 68 kg


September 2014
5. september, uke 36 (1): 69.9 kg
12. september, uke 37 (2): 69.9 kg (-kg)
19. september, uke 38 (3): 70.5 kg (+0.6 kg) - NY BADEVEKT
26. september, uke 39 (4): 70.0 kg (-0,5 kg)

Oktober 2014
3. oktober, uke 40 (5): 69.4 kg (-0,6 kg)
10. oktober, uke 41 (6): -- kg (-kg)
17. oktober, uke 42 (7): 71.4 kg (+2.0 kg)
24. oktober, uke 43 (8): -- kg (-kg)
31. oktober, uke 44 (9): -- kg (-kg)

Totalt: +1,5/-1.9 kg

Det er dette som skjer når alt sklir helt ut i et par uker... Nytt mål før jul (68 i stedet for 65), og nå skal kaoset mer eller mindre være over. Håper det gjør det enklere å beholde kontrollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Er det for sent å bli med dere her? Gikk ned 3,5 kilo i sommertråden, og var sikker på at jeg skulle greie å holde vekta. Men den gang ei... Har et mål om å gå ned det 4 kilo igjen til jul, og det ser ut som at å være med her er det eneste som funker...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er det for sent å bli med dere her? Gikk ned 3,5 kilo i sommertråden, og var sikker på at jeg skulle greie å holde vekta. Men den gang ei... Har et mål om å gå ned det 4 kilo igjen til jul, og det ser ut som at å være med her er det eneste som funker...

Det er aldri for sent å bli med her, velkommen skal du være :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidsklemma

Startvekt fra tidligere: --

Høyde: 170 cm

Startvekt for denne tråden: 70,5 kg

Mål før jul: 65,9 kg

Oktober 2014

20. Oktobet, uke 43 (0): 70,5 kg -startvekt-

24. oktober, uke 43 (1): -- kg (-kg)

31. oktober, uke 44 (2): -- kg (-kg)

November 2014

7. november, uke 45 (3): -- kg (-kg)

14. november, uke 46 (4): -- kg (-kg)

21. november, uke 47 (5): -- kg (-kg)

28. november, uke 48 (6): -- kg (-kg)

Desember 2014

5. desember, uke 49 (7): -- kg (-kg)

12. desember, uke 50 (8): -- kg (-kg)

19. desember, uke 51 (9): -- kg (-kg)

Endret av tidsklemma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Grusomt" å ha rester etter bursdager i heimen :(

Kast det i søpla! Ingen grunn til å ha det liggende.

Anonymous poster hash: a6b22...a04

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakene er fryst ned. Men jeg har ikke samvittighet til å kaste all maten :/ Men det begynner heldigvis å bli mindre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carressa

Kakene er fryst ned. Men jeg har ikke samvittighet til å kaste all maten :/ Men det begynner heldigvis å bli mindre!

Inviter kjente og kjære som kan spise det opp for deg! :D

Endret av Carressa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MariaIselin

Startvekt fra tidligere: -79 kg-

Høyde: 173 cm

Startvekt for denne tråden: -76 kg-

Mål før jul: 69 kg

September 2014

5. september, uke 36 (0): 76 kg

12. september, uke 37 (1): 76,6kg (+0,6)

19. september, uke 38 (2): 76,1 kg (-0,5kg)

26. september, uke 39 (3): 75,2 kg (-0,9kg)

Oktober 2014

3. oktober, uke 40 (4): 74,6 kg (-0,6kg)

10. oktober, uke 41 (5): 74,7 kg (+0,1kg)

17. oktober, uke 42 (6): ? kg (? kg)

24. oktober, uke 43 (7): -- kg (-kg)

31. oktober, uke 44 (8): -- kg (-kg)

Vekta er tom for batteri, skal huske å kjøpe til fredag! Men tviler på vektnedgang etter 2 helger på rad med utskeiing og ett par bursdagsselskaper, men håper på noen gram i minus :)

Heia oss! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carressa

Har noen av dere merket vektnedgangen på kroppen? I dag har jeg gått ned 5,2 totalt. Buksene sitter løsere, men jeg kan ikke se nedgangen i speilet. Gleder meg til en synlig forskjell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned 6,9 kg siden februar. Det eneste eg merker er at magen har blitt mindre, ellers syns jeg ikke at jeg ser så veldig forskjell - men man ser seg vel gjerne litt blind på sånt :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carressa

Har gått ned 6,9 kg siden februar. Det eneste eg merker er at magen har blitt mindre, ellers syns jeg ikke at jeg ser så veldig forskjell - men man ser seg vel gjerne litt blind på sånt :vetikke:

Ja, man gjør nok det... Får bare være tålmodig, kanskje det er mer synlig når jeg når -10 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned ca. 10 kg siden 28. februar, merker littegrann forskjell i speilet. Ser at magen har blitt litt flatere og kragebeina er mer synlige. Ellers merker jeg ikke så stor forskjell.. Mulig jeg hadde sett det om jeg hadde hatt noen bilder å sammenligne med, men det har jeg ikke :P Har fått to kommentarer på vektnedgangen nå i høst da, det var noen som ikke hadde sett meg siden før sommeren. Men ble egentlig mest brydd av det :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lite nytt

Jeg anbefaler å ta bilder og ta mål. Da kan dere sammenlikne det. Å se forskjellen er ike bare bare når man ser seg selv gjerne flere ganger daglig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lite nytt

Uff. Jeg gikk på en skikkelig smell her for ett par dager siden.

Jeg er typisk følelsespiser. Jeg hadde en meget dårlig erfaring med en fyr (er singel) og da trøster jeg meg selv med mat :((

Treningsmotivasjonen har falt i dass, så tar meg ett par dager 'fri'. Skal trene igjen på fredag. Har forhåpentligvis fått alt på avstand.

I går og i dag har jeg vært på kal-målet mitt, så tar meg sakte men sikkert inn igjen :/

Skikkelig kjipt med den smellen ass, det gikk jo så innigransken godt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned 8 kg siden januar. Jeg trodde det bare syntes på magen (ned to buksestørrelser), men så fikk jeg se et bilde noen andre hadde tatt av meg. Jeg er mye smalere i ansiktet nå. Det er nok typisk å ikke se sånt selv, forskjellen på det man ser daglig i speilet blir for liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dropper å veie meg denne uken og neste, stikker til utlandet i morgen og skal være borte tilogmed Mandag. Og jeg har planer om å kose meg skikkelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler å ta bilder og ta mål. Da kan dere sammenlikne det. Å se forskjellen er ike bare bare når man ser seg selv gjerne flere ganger daglig...

Min svigermor viste meg et bilde hun hadde tatt på meg for en god stund siden. Da så jeg en ekstrem stor forskjell på da og nå :)

Men når jeg står i klesbutikk så faller jeg tilbake i gamle tankemönster igjen, men det kan kanskje väre fordi jeg blir stressa av å kjöpe klär i tillegg til at jeg er vandt til å aldri finne klär som passer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...