Gå til innhold

Skal vi danse 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Per er rågod da! Liker veldig godt personligheten hans også. Syntes Line var bra, men Volvik blir for kjedelig og klumsete for min del. Fotballfrue var ikke så flink med beina sine, men hadde i det minste riktig uttrykk. Hun ble tydelig skuffet over poengsummen, og det forstår jeg godt.

Tidligere år har som regel de dårligste fått minst stemmer av seerne også. Selv om Fotballfrue har mange blogglesere betyr ikke det at flest vil stemme henne frem. Slik jeg forstår det er SVD-publikumet ganske tro til dansen og stemmer på de som er flinkest. Gleder meg nå veldig til å se Agnete, hun var den beste forrige lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FF har ikke dansen i kroppen som de andre, det ser ikke ut som om det ligger naturlig for henne. Likte Lines tolkning veldig godt. Og Per Heimly overrasker meg STORT.



Anonymous poster hash: 09483...b09
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FF har ikke dansen i kroppen som de andre, det ser ikke ut som om det ligger naturlig for henne. Likte Lines tolkning veldig godt. Og Per Heimly overrasker meg STORT.

Anonymous poster hash: 09483...b09

Er uenig med deg. Hun er som alle de andre: nybegynner, men jeg tror hun danser veldig mye mindre enn de andre og det syns.

Syntes Fam var flink! Sjarmerende jente, håper hun kommer langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er uenig med deg. Hun er som alle de andre: nybegynner, men jeg tror hun danser veldig mye mindre enn de andre og det syns.

Syntes Fam var flink! Sjarmerende jente, håper hun kommer langt.

Hun danser like lite/mye som de andre; 2-3 timer om dagen. Fam sier hun nesten dør av å trene så mye og hun var da enormt mye tryggere der ute.

Anonymous poster hash: 09483...b09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun danser like lite/mye som de andre; 2-3 timer om dagen. Fam sier hun nesten dør av å trene så mye og hun var da enormt mye tryggere der ute.

Anonymous poster hash: 09483...b09

Joa er enig med deg, Fotballfrue er absolutt ikke en av de beste, og muligens en av de dårligste. Men likevel syntes jeg det var litt hardt å si at hun ikke har "dansen i kroppen" for såååå dårlig syntes jeg ikke hun er. Hun er ikke volvik-dårlig lissom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

herregud, denne selvtillits greia til Caroline.. flaut!!

Ler meg ihjel av Fam, for en dame



Anonymous poster hash: b21de...b03
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har såååååå lyst til at Zhaid skal bli flink! Digger han!!



Anonymous poster hash: 8c778...8db
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vi er vel alle enige i at den dårligste i Skal vi danse er Didrik Solli Tangen….



Anonymous poster hash: 8c778...8db
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fam er flink, men synes ikke hun er så hyggelig!

Hun blokkerte meg og en venninne på Instagram da hun la ut et bilde av en overvektig dame for å gjøre narr av henne. Hun tålte ikke at vi sa ifra om at det ikke var greit gjort.



Anonymous poster hash: 003c4...bfc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...