Gå til innhold

Skal vi danse 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Burde uansett merket innlegget med reklame!!? At hun skriver om dansing og kjoler, greitt, men å oppfordre til å bruke penger på stemming er vel litt på kanten

Anonymous poster hash: 2bbc9...022

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns det er synd at dommerne har blitt byttet ut. For min del (som drev med sportsdans i 10 år..) er det feil at det ikke fokuseres på dommernes kunnskap og ferdigheter i den type dans det danses i programmet. Her er det bare Cleve igjen som gir konstruktiv kritikk. Gyda blir litt for snill, selv om hun har mye kunnskap er hun først og fremst en danser og ikke dommer. Toni Ferraz har absolutt kunnskap innen dans, men en annen type dans. Han fungerte ikke for meg i det hele tatt, og jeg følte at han ikke hadde så mye utviklende kommentarer å komme med.

Deltakerne derimot viste seg å være mer spennende enn forutsett! :) Var en par-tre bare der som nok ikke har de største mulighetene, men ellers var det mye potensiale! Overrasket over FF og Linnea Myhre som jeg i utgangspunktet holdt en knapp på som vinnere, men som ikke akkurat presterte all verdens i går. Og positivt overrasket over Agnete og Roar Strand som viste seg å være veldig gode i går! :)

Blir spennende å følge videre, og håper at det ikke blir blogg-jentene med den største fanskaren som går videre på grunn av stemmer, men at de som danser best blir stemt på! :)



Anonymous poster hash: eee2e...614
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er synd at dommerne har blitt byttet ut. For min del (som drev med sportsdans i 10 år..) er det feil at det ikke fokuseres på dommernes kunnskap og ferdigheter i den type dans det danses i programmet. Her er det bare Cleve igjen som gir konstruktiv kritikk. Gyda blir litt for snill, selv om hun har mye kunnskap er hun først og fremst en danser og ikke dommer. Toni Ferraz har absolutt kunnskap innen dans, men en annen type dans. Han fungerte ikke for meg i det hele tatt, og jeg følte at han ikke hadde så mye utviklende kommentarer å komme med.

Anonymous poster hash: eee2e...614

Jeg tror de var litt snille med vilje i det første programmet. Synes de ga mye konstruktiv kritikk jeg, men du har sikkert rett i at de holdt litt tilbake slik at ikke deltakerne skulle miste motet helt :P

Fint med litt utskiftninger, ble veldig lei av de samme trynene sesong etter sesong. Gyda er en solstråle!

Har lest et sted at det kommer en fjerde dommer inn i noen program, en ekspert alt etter hvilken dans de danser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor setter man didrik solli tangen som programleder? han er jo alt en programleder ikke skal være, hoster, stotrer, flåser, virker ukomfortabel og påtatt, uinpirerende og kjedelige spørsmål. blææærk



Anonymous poster hash: d13ef...396
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble imponert over per heimly jeg. Og agnete!



Anonymous poster hash: aba75...7f5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde uansett merket innlegget med reklame!!? At hun skriver om dansing og kjoler, greitt, men å oppfordre til å bruke penger på stemming er vel litt på kanten

Anonymous poster hash: 2bbc9...022

Er vel ikke helt reklame? Hun oppgir vel bare sitt eget nummer? men, håper hun fikk med at dette koster, er det 5 kr pr stemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel ikke helt reklame? Hun oppgir vel bare sitt eget nummer? men, håper hun fikk med at dette koster, er det 5 kr pr stemme?

Og de andre deltakerne deler sikkert oppfordringen på face. Ser ikke helt forskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue var stiv som en stokk! Trodde jeg skulle dæue!!



Anonymous poster hash: 22934...59e
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun Mpg jr.-jenta har dansa hele livet sier hun. Mens de andre ikke har erfaring i det heletatt... Blir ikke det litt teit...?

Anonymous poster hash: 7b4e9...5c4

Hun har ikke drevet profesjonelt med dansing hele livet.

Hun har jo aldri danset profesjonelt vel? Hun er jo amatørdanser som de andre. At hun er glad i sang og musikk og dermed 'har danset hele livet' vil jo mange andre som liker rytmer og musikk også kunne si. Dattern min på 9 danser så fort hun har muligheten. Fortsetter hun sånn kan hun godt si 'jeg har danse hele livet' om hun får spørsmålet når hun er 20.

Jeg tror ikke Agnete mente noe mer enn det ;)

Jeg trodde FF skulle være flinkere. Men tipper det går en f*** i henne til neste uke også er hun dritflink da. Hun er ett konkurranse menneske. Å få labre tilbakemeldinger gjør nok at hun bare jobber enda hardere nestegang. Så jeg vil ikke avskrive henne ;)

Tror heller ikke hun mente noe annet. Men hun har kanskje drevet litt mer med dans etter at hun ble artist.

Anonymous poster hash: 4ed28...fb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agnete mente vel heller at hun elsker å danse, ikke at hun har drevet profesjonelt. Hun er jo bare 20, og har brukt store deler av barne/ungdomstida si på band/musikk.

Anonymous poster hash: 2bbc9...022

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som deltar driver jo med stemmesanking på blogger, Instagram og Facebook og sånt. Det er ikke noe som FF har funnet på. Linnie Meister og Kathrine Sørland bla drev akkurat sånn de og. Har sett flere som plutElig har opprettet IG profiler når de er blitt med på slikt- sikkert for å bli mer synlige og samle stemmer ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns forresten ikke det er noe rart at FF var dårligere enn Agnete for eksempel. Alle har i alle år sagt at det er så sinnsykt mye trening. De danser og trener dagen lang.

(Det er i hvert fall inntrykket de har gitt.)

Jeg ble overrasket da jeg leser på FF-bloggen og hun forteller at hun danser 2-3 timer om dagen (og ikke hver dag en gang.) Tenkte at da er det jammen mange andre som har overdrevet mengden de trener - men så sa Agnete på lørdag at hun trente 5-6 timer hver dag. (Noe som passet bedre med det jeg har sett for meg og hørt tidligere).

Om det da stemmer at hun trener dobbelt så mye så er det jo ikke noe rart at hun blir mye flinkere :)

Endret av *Emma*
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FF er jo med på detnye jenta og + hun er mamma til en liten en. da har hun sikkert ikke tid til å danse i 8 timer daglig. Vil tro de danser mer og mer jo lengre uti programmet de kommer, og konkurransen blir hardere. Spent på lørdagens opptreden igjen, da skal alle danse litt mer rytmiske danser.



Anonymous poster hash: 5020f...9ad
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ff har ødelagt håret sitt (dvs extensions'ene) etter oppsettingen i går.

Anonymous poster hash: 2bbc9...022

Hvordan er dette relevant for tråden? Gå heller å lag deg en FF-tråd.

Anonymous poster hash: 581f9...81c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

FF er jo med på detnye jenta og + hun er mamma til en liten en. da har hun sikkert ikke tid til å danse i 8 timer daglig. Vil tro de danser mer og mer jo lengre uti programmet de kommer, og konkurransen blir hardere. Spent på lørdagens opptreden igjen, da skal alle danse litt mer rytmiske danser.

Anonymous poster hash: 5020f...9ad

Jeg sa ikke at jeg ikke skjønte hvorfor hun ikke trente mer ;)

Jeg sa at jeg forsto hvorfor Agnete ble flinkere - om det stemmer at hun trener dobbelt så mye ;)

Vil tro flere av deltagerne som er uten barn eller har store barn og mulighet til å ta seg helt fri fra jobb nesten vil ha mye mere tid til å trene enn henne. Det er ikke noe rart i det. Men det forklarer jo kanskje at hun ikke var så flink som mange (inkl meg selv) hadde trodd i forkant. Jeg var sikker på hun skulle være en av de 2-3 i teten etter dans nr 1 :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer dere virkelig ikke å la være?! Alle har fått med seg hva dere mener om Fotballfrue, og det her begynner å bli dørgende kjedelig! Helt utrolig hvor besatt enkelte her inne er av henne. Håper hun danser helt rått neste uke, men da er det nok andre ting enn danseferdighetene som blir dratt opp. Forstår at abstinensene melder seg etter et par dager uten en FF-nedrakkings tråd her inne, men det her handler om Skal vi danse. Ikke om håret, ikke om mannen, ikke om bloggen til Fotballfrue! Ei heller FF-idol, eller Fotballfrueforkjempere. Er det mulig! Mistenker en viss KG-bruker som burde ha søkt hjelp for lengst.
Sånn, måtte bare få ut litt frustrasjon, ikke at det hjelper...

Heier på Per Heimly! Ble overrasket, hadde ikke forventet det i det hele tatt!



Anonymous poster hash: d7fd3...2b8
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble overrasket da jeg leser på FF-bloggen og hun forteller at hun danser 2-3 timer om dagen (og ikke hver dag en gang.) Tenkte at da er det jammen mange andre som har overdrevet mengden de trener - men så sa Agnete på lørdag at hun trente 5-6 timer hver dag. (Noe som passet bedre med det jeg har sett for meg og hørt tidligere).

I et intervju som ble lenket før i tråden her så spurte reporteren Linnea Myhre hvordan det var å trene 4-5 timer daglig, og hun svarte "ja, 3 timer iallfall" før hun svarte på spørsmålet. Er kanskje litt opp til hver enkelt hvor mye de trener..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I et intervju som ble lenket før i tråden her så spurte reporteren Linnea Myhre hvordan det var å trene 4-5 timer daglig, og hun svarte "ja, 3 timer iallfall" før hun svarte på spørsmålet. Er kanskje litt opp til hver enkelt hvor mye de trener..?

Ja, dette er nok opp til hver enkelt og resultatet blir nok også deretter.

Håper Agnete går til topps! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...