Gå til innhold

Skal vi danse 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hadde hun virkelig hatt god selvtillit hadde hun vel hevet seg over det istedetfor å gjøre en greie ut av det? flaut

Anonymous poster hash: 66eac...0ab

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men vi er vel alle enige i at den dårligste i Skal vi danse er Didrik Solli Tangen….

Anonymous poster hash: 8c778...8db

Uff ja - jeg må se en annen vei når han er på skjermen. Det nytter ikke å ansette programledere bare fordi de er flinke til å synge og ser bra ut.

Anonymous poster hash: 17399...276

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa er enig med deg, Fotballfrue er absolutt ikke en av de beste, og muligens en av de dårligste. Men likevel syntes jeg det var litt hardt å si at hun ikke har "dansen i kroppen" for såååå dårlig syntes jeg ikke hun er. Hun er ikke volvik-dårlig lissom.

Noen flyter over gulvet og det ser naturlig ut. Andre bare SER du teller en-to-tre inni seg. FF og vollvik er av sistnevnte sort. De er på en måte ikke tilstede i dansen.

Anonymous poster hash: 2bbc9...022

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg trodde det begynte 20.00 jeg… Gått glipp av masse nå.. Hvem danset før Fam? Hvem gikk jeg glipp av?



Anonymous poster hash: aba75...7f5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje vollvik og FF må ut i danseduell i kveld.

Anonymous poster hash: 09483...b09

Hvem avgjør parene som skal i duell? Hvis det er dommerstemmene så blir det Volvik og Zhaid vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line Verdal. Idar Vollvik, Fotballfrue, Per Heimly,

Idar og FF desidert verst i mine øyne.



Anonymous poster hash: 09483...b09
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem avgjør parene som skal i duell? Hvis det er dommerstemmene så blir det Volvik og Zhaid vel?

Dommerresultat legges sammen med stemmer ringt inn/sms.

Anonymous poster hash: 09483...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dommerresultat legges sammen med stemmer ringt inn/sms.

Anonymous poster hash: 09483...b09

Og hvem bestemmer det endelige resultate da? Unnskyld at jeg kupper tråden med disse dumme spm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvem bestemmer det endelige resultate da? Unnskyld at jeg kupper tråden med disse dumme spm.

Dette var vanskelig ja?

Anonymous poster hash: 09483...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvem bestemmer det endelige resultate da? Unnskyld at jeg kupper tråden med disse dumme spm.

Slutt å mase nå, ff :D

Anonymous poster hash: 2bbc9...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var vanskelig ja?

Anonymous poster hash: 09483...b09

Æsj, dette forumet altså. Skal alltid få en hel masse shit og dårlig stemning. Men la meg forklare det for deg da:

Du sier først at dommerstemmene og publikumstemmene blir lagt sammen for å bestemme hvem som går ut i duell. Etter duellen, hvem er det så som bestemmer hvilket par som går ut?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, dette forumet altså. Skal alltid få en hel masse shit og dårlig stemning. Men la meg forklare det for deg da:

Du sier først at dommerstemmene og publikumstemmene blir lagt sammen for å bestemme hvem som går ut i duell. Etter duellen, hvem er det så som bestemmer hvilket par som går ut?

Publikum stemmer

Anonymous poster hash: aba75...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Æsj, dette forumet altså. Skal alltid få en hel masse shit og dårlig stemning. Men la meg forklare det for deg da:

Du sier først at dommerstemmene og publikumstemmene blir lagt sammen for å bestemme hvem som går ut i duell. Etter duellen, hvem er det så som bestemmer hvilket par som går ut?

STEMMENE!

Anonymous poster hash: 09483...b09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, dette forumet altså. Skal alltid få en hel masse shit og dårlig stemning. Men la meg forklare det for deg da:

Du sier først at dommerstemmene og publikumstemmene blir lagt sammen for å bestemme hvem som går ut i duell. Etter duellen, hvem er det så som bestemmer hvilket par som går ut?

Det er bare seerne sine stemmer som avgjør i duellen. Dommerne kan si hvem de helst vil se videre, men de har ingen makt der.

Anonymous poster hash: 003c4...bfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, dette forumet altså. Skal alltid få en hel masse shit og dårlig stemning. Men la meg forklare det for deg da:

Du sier først at dommerstemmene og publikumstemmene blir lagt sammen for å bestemme hvem som går ut i duell. Etter duellen, hvem er det så som bestemmer hvilket par som går ut?

Det er vel dommerne ? Litt usikker, har ikke sett på før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...