AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #241 Skrevet 7. september 2014 Poenget mitt var at når du må stå og poengtere at du har så høy selvtillitt, så er det vel mer noe du ønsker å fremstå som. Hadde du hatt høy selvtillitt hadde du uten problemer vært ærlig på at du var stiv som en stokk og smilte anstrengende. Da trenger du nemlig ikke å forsvare noe. Klovnen blir hun jo ut fra måten hun fremstår for alle på. Hun havnet på 6. eller 7. plass, og det var vel ikke akkurat noen danseløver hun slo?? (PS. se på dansen en gang til, det var ikke min MENING at hun danset elendig. Det er fakta.)Anonymous poster hash: 81c3b...ae5 Uten at jeg har sett noen ting av intervjuer med henne i for/etterkant er jeg enig i at dansen ikke så bra ut. Jeg er ingen danser, men så lett at føttene ofte var på "feil sted" så hun måtte "trippe seg" på plass, dårlig balansen og mye annet fotarbeid. Anonymous poster hash: c3a4b...ea0 2
havanaa Skrevet 7. september 2014 #242 Skrevet 7. september 2014 Noen som vet om det er mulig å se reprise av dansene på nettet uten å logge seg inn på Sumo?
Gjest Vinglasset Skrevet 7. september 2014 #243 Skrevet 7. september 2014 Det gjorde nesten vondt å se på Fotballfrua, hun var rett og slett elendig. Flere ganger var hun pinnestiv og kom ut av takten/trinnene. Føler hun blir litt som Blomster-Finn. Han var elendig på parketten, men ble stemt frem fordi folk syntes han skapte morsom underholdning. Forskjellen er at Finn lo sammen med publikum, og var selv klar på at han ikke var noen danseløve. Fruen skryter av full kontroll og at hun ikke har problem med selvtillitten. Anonymous poster hash: 81c3b...ae5 Du sammenligner Caroline med Blomster-Finn på dansegulvet?
mrs.Kiara Skrevet 7. september 2014 #244 Skrevet 7. september 2014 Caroline sjarmerer meg! Ja, hun er ikke den som er mest vant til tv ol, men hun gjør sannelig så godt hun kan opplever jeg som seer. Befriende at dette er hun ikke perfekt på! 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #245 Skrevet 7. september 2014 Caroline sjarmerer meg! Ja, hun er ikke den som er mest vant til tv ol, men hun gjør sannelig så godt hun kan opplever jeg som seer. Befriende at dette er hun ikke perfekt på! Hun er i hvert fall forberedt og tar det seriøst i motsetning til han som røyk ut i går. Ifølge dommerne tok han ikke treningen seriøst og klarte aldri å møte på rett tid. Anonymous poster hash: 17399...276 1
makkapakka Skrevet 7. september 2014 #246 Skrevet 7. september 2014 Det som avgjør alt er stemmene man får fra folket, zahid eller han som røyk ut har ikke folket med seg, det har ingenting med rasisme å gjøre men med kjennskap til personene.
hjertesukka Skrevet 7. september 2014 #247 Skrevet 7. september 2014 Stemte på Zahid, jeg. Rett og slett fordi han er sjarmerende og morsom. 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #248 Skrevet 7. september 2014 Hva sa Zahid som fikk alle til å le? Anonymous poster hash: 003c4...bfc At buksa hans var så trang at man kunne se at han var omskjært Anonymous poster hash: d1df7...727 6
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #250 Skrevet 7. september 2014 Fam og Linnea har blitt gode venninner da, ikke så overraskende siden de er enige i nokså mye... Tipper at ikke alle går like godt overens der *host* Anonymous poster hash: 09483...b09 6
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #251 Skrevet 7. september 2014 Fam og Linnea har blitt gode venninner da, ikke så overraskende siden de er enige i nokså mye... Tipper at ikke alle går like godt overens der *host* Anonymous poster hash: 09483...b09 Utrolig festlig da God kveld Norge intervjuet Fam sammen med Fotballfrue og Lars Kristian. Vi husker vel alle da LK angrep Fam på twitter? Man kunne seriøst føle kleinheten gjennom TVen. Anonymous poster hash: 8c778...8db 6
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #252 Skrevet 7. september 2014 Utrolig festlig da God kveld Norge intervjuet Fam sammen med Fotballfrue og Lars Kristian. Vi husker vel alle da LK angrep Fam på twitter? Man kunne seriøst føle kleinheten gjennom TVen. Anonymous poster hash: 8c778...8db Hva var det for noe? Anonymous poster hash: 003c4...bfc 1
Gjest Leintle Skrevet 7. september 2014 #253 Skrevet 7. september 2014 Tror det var en her som ville se dansene på nytt. Her er riktig link tror jeg: http://www.tv2.no/2014/09/06/underholdning/5986875
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #254 Skrevet 7. september 2014 Hva var det for noe? Anonymous poster hash: 003c4...bfc Jeg finner ikke tilbake til diskusjonen de hadde, men fant en litt mindre der de snakker om det samme. LK og Fam diskuterte litt på twitter, ganske mye på en Facebookside og litt på denne statusen: https://www.facebook.com/marthe.k.valeberg/posts/10152047444115469?comment_id=30122517&offset=0&total_comments=35. Anonymous poster hash: 8c778...8db 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #255 Skrevet 7. september 2014 Fam er ikke fan av FF, for å si det sånn. Det er heller ikke Linnea. Anonymous poster hash: 09483...b09 3
cellar Skrevet 7. september 2014 #256 Skrevet 7. september 2014 Jeg liker ikke jenter på den måten, men må bare si at Anette som danser med Idar er vannvittig pen! Noen som vet hvorfor Elena ikke fikk være med lenger, forresten? 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #257 Skrevet 7. september 2014 Jeg liker ikke jenter på den måten, men må bare si at Anette som danser med Idar er vannvittig pen! Noen som vet hvorfor Elena ikke fikk være med lenger, forresten? Er veldig nysgjerrig på det med Elena selv, så på God kveld Norge og der sier hun at hun ikke ble spurt i år. Må jo være en grunn til det, i og med at hun har vært ganske populær og er både morsom og pen å se på. Anonymous poster hash: 8c778...8db
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #258 Skrevet 8. september 2014 Syns det var morsomt da de spurte Fam hva hun syns om dansemoten og hun svarte at hun syns den var jævlig harry. Caroline bruker jo lignende kjoler når hun pynter seg, så hun må jo elske kjolene. Når det er sagt så syns jeg personlig at designene og stilen til Fam er like harry. Linni hadde skrevet noe på instagram her om dagen om en halv pakky5 tyggis, overdose xylitol, diare og fotballfrue. Skjønte ikke den jeg?Anonymous poster hash: 78cc4...480
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #259 Skrevet 8. september 2014 Linni hadde skrevet noe på instagram her om dagen om en halv pakky5 tyggis, overdose xylitol, diare og fotballfrue. Skjønte ikke den jeg?Anonymous poster hash: 78cc4...480 En slags slankemetodeAnonymous poster hash: 2bbc9...022 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #260 Skrevet 8. september 2014 Linni hadde skrevet noe på instagram her om dagen om en halv pakky5 tyggis, overdose xylitol, diare og fotballfrue. Skjønte ikke den jeg?Anonymous poster hash: 78cc4...480 En slags slankemetodeAnonymous poster hash: 2bbc9...022
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå