Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Syns det var morsomt da de spurte Fam hva hun syns om dansemoten og hun svarte at hun syns den var jævlig harry. Caroline bruker jo lignende kjoler når hun pynter seg, så hun må jo elske kjolene. Når det er sagt så syns jeg personlig at designene og stilen til Fam er like harry.

Linni hadde skrevet noe på instagram her om dagen om en halv pakky5 tyggis, overdose xylitol, diare og fotballfrue. Skjønte ikke den jeg?

Anonymous poster hash: 78cc4...480

Jeg for min del synes vel at Fam Irvoll er noe av det mest harry jeg kan tenke meg. Har aldri forstått hva som er stort ved hennes design. Det er jo om å gjøre å lage ting styggest mulig. Og hennes egen stil har jeg vel egentlig ikke ord for :laugh:

Liker ikke alle klærne som Fotballfruen viser på bloggen sin, Men jeg kan jo se med et halvt øye at damen har stil og eleganse og det er vel akkurat det som mangler både hos Irvoll selv og ikke minst i hennes design.

Anonymous poster hash: 17399...276

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg for min del synes vel at Fam Irvoll er noe av det mest harry jeg kan tenke meg. Har aldri forstått hva som er stort ved hennes design. Det er jo om å gjøre å lage ting styggest mulig. Og hennes egen stil har jeg vel egentlig ikke ord for :laugh:

Liker ikke alle klærne som Fotballfruen viser på bloggen sin, Men jeg kan jo se med et halvt øye at damen har stil og eleganse og det er vel akkurat det som mangler både hos Irvoll selv og ikke minst i hennes design.

Anonymous poster hash: 17399...276

Det er jo vanskelig å sammenligne stilen til disse to damene, da de har veldig forskjellig stil! Fam har i det minste sin egen stil, mens FF prøver å ha en elegant stil, men ender opp med å ikke få det helt til og til tider er ikke bare antrekkene glorete men også ganske Harry!

Over til on topic: det er så GØY å se Agnete og Roar danse! Det ser så lett ut, men samtidig ekstremt vanskelig! Har ikke sansen for Per Heimly men ut fra utgangspunktet er jeg imponert. Til tross for at han er med på SVD som en slags kvasi-slankekrigen prosjekt, liker jeg også innstillingen hans til konkurransen da det virker som han går all in.

Gleder meg allerede til lørdag!

• Liker 4
Skrevet (endret)

Vet bare at den ene dansen er Tango. De som danser den er vel de som hadde Paso forrige uke.

Endret av *Emma*
Skrevet

Hvem danser hva ikveld?

Husker ikke hvem som danset hva sist, men hvis du gjør kan jeg fortelle at de som danset Paso doble danser Tango, og de som danset Quick step danser Rumba

Anonymous poster hash: af4ac...767

Skrevet

Liker ikke hun linea merker jeg.... Dysterheten hennes er jo helt ekte, og ikke påtatt kun for å lage en spennende blogg....

Anonymous poster hash: 3efb1...ce5

• Liker 3
Skrevet

Linnea var nydelig :rodmer:

Anonymous poster hash: ee654...985
  • Liker 3
Skrevet

Caroline er så stiv!

Anonymous poster hash: 5e81b...586
  • Liker 8
Skrevet

Fotballfrue er så stiv og klein. "Jeg syntes det var bra sist og er fornøyd med egen innsats, men skulle ønske jeg fikk bedre kritikk fra dommerene.". Null ydmykhet!

Anonymous poster hash: a4f32...9e4

• Liker 13
Skrevet

Sååå fin kjole Caroline har.

Synes det er synd hvordan de ikke får det helt til.

Anonymous poster hash: 3efb1...ce5

• Liker 1
Skrevet

Caroline er så stiv!

Anonymous poster hash: 5e81b...586

Ja, utrolig stiv.

Anonymous poster hash: 1aa4a...3c0

• Liker 2
Skrevet

Sminken til FF i dag var ekstremt uheldig. Hun kledde den ikke rett og slett. Det ér mulig å sminke en mystisk sminke uten å svartmale hele ansiktet. Stakkars

Anonymous poster hash: 1aa4a...3c0

• Liker 3
Skrevet

Ff full?

Anonymous poster hash: 2bbc9...022

• Liker 4
Skrevet

Jeg kan jo virkelig ikke dans merker jeg, for i dag syntes jeg faktisk at både Linnea og Fotballfrue var flinke, men dommerne slaktet dem jo. Litt festlig at Linnea alltid ligger et par poeng over Frua.

Andre er veldig kjekk, tipper han kan nå langt om han blir litt flinkere. Typisk seerfavoritt. Nå gleder jeg meg til å se Fam, hun er min favoritt:)

Anonymous poster hash: 8c778...8db
  • Liker 1
Skrevet

Kan jo være at dama bare er stiv på tv. Hun gjør ingen god figur som programleder heller

Anonymous poster hash: 83471...7e1

• Liker 7
Skrevet

Oi, 14 poeng i dag. Dommeren begynte bra, men så bang rett ned. Men hun ryker nok ikke. Leserene stemmer nok mye mye.

Anonymous poster hash: 5020f...9ad
Skrevet

Hva lo dommerene sånn av da de ga Zaid poeng? Gikk akkurat glipp av det.

Anonymous poster hash: 1e437...b4d

Skrevet

Dette er en tråd om skal vi danse, ikke nok en drittslengingtråd om fotballfrue. Ja, det er lov å snakke om henne her også, men det virker som at dere kritiserer henne bare for å kritisere henne.

• Liker 12
Skrevet

Merker jeg syntes Volvik er veldig kjedelig. Jeg begynner å fikle med mobilen med en gang han er på parketten.

Anonymous poster hash: 8c778...8db
  • Liker 4
Skrevet

Agnete er så flott!

Og holdningen hennes :)

Hun stråler!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...