Gå til innhold

Skal vi danse 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk egor ???? hehehe. Da agnethe danset tett inntil....ikke kjekt for kona og se?



Anonymous poster hash: 5020f...9ad
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med dem som savner 'slemme-Tor' i dommerpanelet. Han ga ihvertfall konstruktive tilbakemeldinger.

'Dette likte jeg ikke' eller 'Du ser så bra ut, men.....' Gir liksom ikke så mye å jobbe videre med ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk egor ???? hehehe. Da agnethe danset tett inntil....ikke kjekt for kona og se?

Anonymous poster hash: 5020f...9ad

Det var en spøk.

Anonymous poster hash: 003c4...bfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en spøk.

Anonymous poster hash: 003c4...bfc

hehe, ok. Morsomt.

Anonymous poster hash: 5020f...9ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hundebursdag! Putetv på sitt versteAnonymous poster hash: 12476...d85

Men herlighet... Gidder du eller?

Anonymous poster hash: 3efb1...ce5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke overdriv da.. volvik er tragisk

Anonymous poster hash: e5949...809

Vollvik er fortsatt bedre enn Didrik. Det meste er bedre enn Didrik.

Anonymous poster hash: 65515...f74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Didrik har blitt bedre fra første program, han har tross alt et manus han skal følge, om ikke ordrett, så nesten. Han var verre i det finn.no programmet.

Didrik virker jo helt "lost" når han må improvisere, dersom deltagere eller dommere sier noe som han ikke har notert. Ikke bra.

Anonymous poster hash: 65515...f74

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg at mange synes at Caroline blir strengere dømt enn de andre. På hvilket grunnlag? Er dommerne også misunnelige på henne? Caroline har null utstråling på skjermen, hun er død i blikket og stiv. Alle de andre virker så mye mer naturlig på skjermen. Tror hun ryker i løpet av de neste to ukene ( før eller etter Idar). Topp tre i år blit Agnethe, Roar og Andre.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Programmet hadde vært så mye bedre om det hadde vært rettferdig dømming, ikke ut fra hvor mange fans du har. (Tipper også veldig mange stemmer på FF bare for å se at drite seg ut gang på gang) Må være kjedelig å få mange poeng av dommerene, men å havne i danseduell fordi du ikke er så kjent.



Anonymous poster hash: 81c3b...ae5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Synes det var ufortjent at Zahid og Kine måtte i duell i kveld :/ Caroline og Vollvik burde gått i duell.

Topp tre blir nok Agnethe, Roar og Fam :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det var

Synes det var ufortjent at Zahid og Kine måtte i duell i kveld :/ Caroline og Vollvik burde gått i duell.

Topp tre blir nok Agnethe, Roar og Fam :)

Syntes det var ufortjent at Kine havnet i duell i kveld! Men er enig i at det var Caroline og Idar som burde vært der, for Kine var absolutt en av de flinkere, dersom du tar alderen i betraktningen.

Det er desidert forskjell på en 25-årings og en 60-årings evne til å bevege på kroppen, men dette vises dessverre ikke igjen i stemmene...



Anonymous poster hash: 65515...f74
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det irriterer meg at mange synes at Caroline blir strengere dømt enn de andre. På hvilket grunnlag? Er dommerne også misunnelige på henne? Caroline har null utstråling på skjermen, hun er død i blikket og stiv. Alle de andre virker så mye mer naturlig på skjermen. Tror hun ryker i løpet av de neste to ukene ( før eller etter Idar). Topp tre i år blit Agnethe, Roar og Andre.

Ja der sier du noe. Kanskje dommerne er misunnelig på FF, kanskje de er bitre også? Noe å tenke på i alle fall, for hva er ellers grunnen til de dårlige tilbakemeldingene?

Anonymous poster hash: abcab...129

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Syntes det var

Syntes det var ufortjent at Kine havnet i duell i kveld! Men er enig i at det var Caroline og Idar som burde vært der, for Kine var absolutt en av de flinkere, dersom du tar alderen i betraktningen.

Det er desidert forskjell på en 25-årings og en 60-årings evne til å bevege på kroppen, men dette vises dessverre ikke igjen i stemmene...

Anonymous poster hash: 65515...f74

Caroline er ALT for stiv, og klarer ikke slippe seg løs.

Kine ser ut som å kose seg på parketten, slipper seg løs og tar ikke seg selv høytidelig :) For ikke å snakke om hvor jordnær og hyggelig hun virker. Er bare strålende blid og koselig selv når hun ryker ut, mens andre sutrer og klager på dommerne når de ikke blir rost opp i skyene.. *kremt*

Av og til føler jeg at seerstemmene ødelegger mye av skal vi danse. Zahid er jo et friskt pust etter min mening, både i humor og humør. (Gleder meg til samba :fnise: ) Det er synd om han ryker ut før noen dårligere, "bare fordi" han ikke er kjent nok. Caroline og Vollvik gir ikke noe annet enn dårlig dans, verken humør eller underholdning

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Caroline er ALT for stiv, og klarer ikke slippe seg løs.

Kine ser ut som å kose seg på parketten, slipper seg løs og tar ikke seg selv høytidelig :) For ikke å snakke om hvor jordnær og hyggelig hun virker. Er bare strålende blid og koselig selv når hun ryker ut, mens andre sutrer og klager på dommerne når de ikke blir rost opp i skyene.. *kremt*

Av og til føler jeg at seerstemmene ødelegger mye av skal vi danse. Zahid er jo et friskt pust etter min mening, både i humor og humør. (Gleder meg til samba :fnise: ) Det er synd om han ryker ut før noen dårligere, "bare fordi" han ikke er kjent nok. Caroline og Vollvik gir ikke noe annet enn dårlig dans, verken humør eller underholdning

Tror ikke Zahid Ali kan skylde på at han ikke er kjent nok altså... Tror hvis du spør et representativt utvalg nordmenn, at flere vet hvem han er enn Fotballfrue.

Anonymous poster hash: af4ac...767

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null evne til å takle kritikk, nei. Utrolig irriterende. Minner meg nesten om naboen min...http://m.kjendis.no/2014/09/13/kjendis/caroline_berg_eriksen/blogger/skal_vi_danse/fotballfrue/35264600/Anonymous poster hash: 43926...bcc

Ikke ta med at hun sier de skal gruble på kritikken til neste uke da. Få det til å virke så ille som mulig siden det er henne.

Anonymous poster hash: b0afc...355

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline er ALT for stiv, og klarer ikke slippe seg løs.

Kine ser ut som å kose seg på parketten, slipper seg løs og tar ikke seg selv høytidelig :) For ikke å snakke om hvor jordnær og hyggelig hun virker. Er bare strålende blid og koselig selv når hun ryker ut, mens andre sutrer og klager på dommerne når de ikke blir rost opp i skyene.. *kremt*

Av og til føler jeg at seerstemmene ødelegger mye av skal vi danse. Zahid er jo et friskt pust etter min mening, både i humor og humør. (Gleder meg til samba :fnise: ) Det er synd om han ryker ut før noen dårligere, "bare fordi" han ikke er kjent nok. Caroline og Vollvik gir ikke noe annet enn dårlig dans, verken humør eller underholdning

Helt enig! Bra sagt.

Anonymous poster hash: 65515...f74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Tror ikke Zahid Ali kan skylde på at han ikke er kjent nok altså... Tror hvis du spør et representativt utvalg nordmenn, at flere vet hvem han er enn Fotballfrue.

Anonymous poster hash: af4ac...767

Fotballfrue - en blogg med (Ifølge henne selv) 100 000 lesere daglig, og stikker nesa frem i media nærmest daglig. Tigger stemmer gjennom blogg, instagram og facebook.

Zahid Ali: Vært med i diverse tv-program fra 2001-2008, ellers gjort lite ut av seg (Etter hva jeg ser på wiki)

For min del hadde jeg ikke anelse om hvem han var før skal vi danse, og jeg tenker at de er kjent på helt forskjellige måter. Zahids målgruppe er nok fra 25++, FF under 25. Det spørs nok helt på hvilke media en følger med på og alder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...