Gå til innhold

Skal vi danse 2014

Fremhevede innlegg

Skrevet

Idar hadde til kona

Andre hadde til en ulykke på sykkel

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Største endringen hos FF er ikke moves'ene, for de er like stakato og stiv som tidligere. Blir vrikk-vrikk-vrikk, for min del, ikke smuuuud.

Største endringen er derimot det at hun tittet rett i tv kamera under dansen og ikke så ut som en skrekkslagen voksdukke. Der scoret hun poeng, ikke på at hun er blitt såååå teknisk mye bedre enn tidligere.

Idar imponerte meg i dag, Per skuffet og Zahid var som forventet. Linnea overrasket positivt i dobbel forstand. Fam skuffet fra tidligere, så ikke like komfortabelt ut som tidligere.

Endret av LilleSnupp
  • Liker 4
Skrevet

Håper Linnea går videre! Hun så ut til å trives så godt på gulvet idag så det hadde vært gøy å se henne videre i programmet.

Anonymous poster hash: b0afc...355

Skrevet

What? Synes ikke Linnea og Fam var fortjent i det hele tatt!

Anonymous poster hash: 65515...f74
  • Liker 5
Skrevet

HEIA LINNEA

Anonymous poster hash: 003c4...bfc
  • Liker 1
Skrevet

Urettferdig stemming!!!! Ferdig snakket

Anonymous poster hash: 5020f...9ad
  • Liker 4
Skrevet

Synes Linnea er bedre enn Fam, selv om Fam er et morsomt innslag.

• Liker 2
Skrevet

Heier på Fam, foran Linnea, da jeg synes Linnea var litt for stiv i smilet og klein. Men fortrekkvis skulle ingen av de to gått ut.

Skrevet

Kutt ut Dansesosialen! INGEN ler.

• Liker 5
Skrevet

Ja, ikke sant?

Utrolig at dette kan skape så mye gjennomsyret hat og ondskap - for det er faktisk det dette er. Snakk om å ønske noen det verste.

Jeg er overhode ingen FF-fan, og jeg håper hun blir med leeenge!

Like underholdende å se henne danse som å lese kommentarfeltet på bloggen.. og det er der underholdningen ligger!

:danse:

Skrevet

Nå burde jo de blitt stemt for dansen sin og ikke hvem de er, og hvis de danser med pose på hodet, så ville jeg ment det samme. FF danser ikke bra. De er stivt og for for umusikalsk. Ingen flyt i dansingen eller rytmer. Men selvsagt så har hun en stor heiagjeng som stemmer pr telefon, så derfor blir hun med program ette program. Er ikke noe hat, sjalusi eller bitterhet: man skal være flink til å danse. Derfor bør de som er best og flinkest få være med videre.

Anonymous poster hash: 5020f...9ad
  • Liker 7
Skrevet

Kutt ut Dansesosialen! INGEN ler.

Enig i det. Kunne med fordel droppet det!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Største endringen hos FF er ikke moves'ene, for de er like stakato og stiv som tidligere. Blir vrikk-vrikk-vrikk, for min del, ikke smuuuud.

Største endringen er derimot det at hun tittet rett i tv kamera under dansen og ikke så ut som en skrekkslagen voksdukke. Der scoret hun poeng, ikke på at hun er blitt såååå teknisk mye bedre enn tidligere.

Idar imponerte meg i dag, Per skuffet og Zahid var som forventet. Linnea overrasket positivt i dobbel forstand. Fam skuffet fra tidligere, så ikke like komfortabelt ut som tidligere.

Enig. Hoftene og bevegelsen hennes er skikkelig stiv. Selv mannen måtte bemerke det da han så henne danse. Hun har ikke rytme og ser klossete, rotete og stiv ut. Hun kan ikke danse(han har vokst opp med en balletdansende mor så han ser hva som er bra eller ikke).

Men hun smilte og så ut til å kose seg så det var jo en artig side å se ved henne.

Men noe danser er hun ikke.

Endret av Runforit
  • Liker 3
Skrevet

Jeg skjønner bare ikke hvorfor de dårligste ikke kan gå ut, istedenfor noen som er mye bedre. Det som er moro med programmet er jo å se hvor flinke enkelt er, fin musikk og flott dans. Nå går de to/tre dårligste parene videre og et av de parene som ligger mye høyere opp på skalaen ryker rett ut.

Klarer ikke å syntes dette er gøy og underholdende. Skjønner at TV2 er ute etter å få inn mest mulig penger, så det er vel klart de har en finger med i spillet.

Det hadde vært mer rettferdig om parene hadde beholdt poengene sine for hver lørdag og samlet videre hver lørdag. Det er også tull at publikum får bestemme hvem som skal ut i duell. Det burde vært opp til dommerene.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Fått dilla på sangen Linnea dansa til

Endret av Fredrik29
Skrevet

Wuhu! Hurra for Linnea!

• Liker 3
Skrevet

Ååh, synes det var leit at Fam røyk ut, da jeg synes hun var en av de beste deltaderne i år :(

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke Didrik ryke ut og Christian komme inn som programleder?? Didrik roter så mye, Christian er mye bedre.

• Liker 5
Skrevet

Wuhu! Hurra for Linnea!

Liker henne som person, men syns hun er veldig stiv. Men de videoene nå nettop... Alle andre viste litt småsvette, usminkete klipp, Caroline viser skoskapet sitt?! Hva var det for noe? Er det mulig å spille så mye på overfladiske verdier? Usjarmerende.

Anonymous poster hash: aa586...7ab

• Liker 14
Skrevet

Kan vi ikke bare alle være enige om at CBE ikke er den fødte danser, men at hun var søt og mer avslappa i dag? Ro ned fotballfrue-hatet, det er et harmløst underholdningsprogram

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...