Gå til innhold

Skal vi danse 2014

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han svenske gjestedommern var jo skikkelig streng :ler: Endelig. Og de andre fulgte på med å være det. Det er bra, for å gi ut 8-10'ere i de første programmene er jo ikke heeelt riktig.

Anonymous poster hash: aba75...7f5
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff..dette likte ikke FF. Dt lyser i gjennom hvor dårlig hun håndterer negative tilbakemeldiner.

• Liker 2
Skrevet

Hvor mange poeng fikk Carlone? Fikk ikke med meg.

Anonymous poster hash: aba75...7f5
Skrevet (endret)

Hvor mange poeng fikk Carlone? Fikk ikke med meg. Anonymous poster hash: aba75...7f5

23, tre seksere og 5 av gjestedommeren

Endret av snøfrisk
Skrevet

Huff..dette likte ikke FF. Dt lyser i gjennom hvor dårlig hun håndterer negative tilbakemeldiner.

Hun innrømmer jo at det er bra, for da lærer hun hva hun skal jobbe videre med.

Anonymous poster hash: abcab...129

• Liker 2
Skrevet

Synes det er godt å se at fotballfrua slipper seg mer løs nå, jeg. Og at hun innrømmer godisspising (den har satt sine spor på huden hennes, for øvrig :) )

Anonymous poster hash: 9b25b...a1e

• Liker 2
Gjest Vinglasset
Skrevet

Nå må du gi deg. Hun sa jo at hun tok tilbakemeldingene fra dommerne seriøst og at det var eneste måten å forbedre seg på.

• Liker 8
Skrevet

FF virker så usikker på seg selv, hun var jo på gråten etter tilbakemeldingene. Har et helt annet image på bloggen.

Anonymous poster hash: fb147...0a1
  • Liker 1
Skrevet

Nå må du gi deg. Hun sa jo at hun tok tilbakemeldingene fra dommerne seriøst og at det var eneste måten å forbedre seg på.

FF virker så usikker på seg selv, hun var jo på gråten etter tilbakemeldingene. Har et helt annet image på bloggen.

Anonymous poster hash: fb147...0a1

Er vel ingen som tenker "yes!! kritikk", etter å ha øvd beinhardt en hel uke? Er helt naturlig å se litt skuffet ut. Noen her inne blir aldri fornøyd med FF uansett.. gå litt i dere selv.

Anonymous poster hash: ad5cc...ad6

• Liker 13
Skrevet

Jeg synes i grunn partneren til FF var enda dårligere å skjule hvor skuffet han ble over dommerpoenga

Skrevet

Han danseren som danset med Kine, han er så kraftig. Er det vanlig å være så småfeit når man er danser av yrke?

Anonymous poster hash: fc7c9...0ea
Skrevet

Sjelden jeg kommenterer FF, men idag syns jeg hun hadde en aldeles nydelig kjole, det skal hun ha! :ler:

Skrevet

Kan vel bare kåre Agnete som vinner, og heller sende repriser av Poirot eller no slik.

Skrevet

Er det ikke litt rart at gjestedommer ikke får uttalt seg hver gang? De tre andre er der "hele tiden", så det er gjestedommer som er interessant!

Anonymous poster hash: c3a4b...ea0

Skrevet

Må være noe heftige push up undertøy hun viser på bloggen hvertfall.....hun har ikke så store pupper nå.

Anonymous poster hash: 5020f...9ad
  • Liker 1
Skrevet

Jeg blir bare mindre og mindre imponert over Zahid Ali.

:ler:

Skrevet

Jeg blir bare mindre og mindre imponert over Zahid Ali.

:ler:

Nei, det er jo mest klovneri. :)

Skrevet

Er vel ingen som tenker "yes!! kritikk", etter å ha øvd beinhardt en hel uke? Er helt naturlig å se litt skuffet ut. Noen her inne blir aldri fornøyd med FF uansett.. gå litt i dere selv. Anonymous poster hash: ad5cc...ad6

Synd en uke knallhard trening resulterer i slik vakling på hælene. Veldig ustø idag, og henger på en måte på partneren, akkuraat som dommerne sa. Fin kjole ja!

Skrevet

Kan vel bare kåre Agnete som vinner, og heller sende repriser av Poirot eller no slik.

Ved første del av setningen din så tenkte jeg neeeei. Men ved andre del så tenkte jeg jaaaaa :)

Anonymous poster hash: b0afc...355

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...