Gå til innhold

Skal vi danse 2014

Fremhevede innlegg

Skrevet

Imponert over Per

Latterlig at gjestedommeren gav han 5

Årets dommerpanel ødelegger programmet :-/

Anonymous poster hash: 2ef3e...a78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare meg som syns det var utrolig pinlig når Didrik spurte etter en kos mellom Strand og partner?? :laugh:

• Liker 19
Skrevet

Imponert over Per

Latterlig at gjestedommeren gav han 5

Årets dommerpanel ødelegger programmet :-/

Anonymous poster hash: 2ef3e...a78

Synd vi ikke fikk høre hva han hadde å si om Heimly. Forøvrig, kommentarene om fotballfrue her holder til 1 på en skala fra 1-10. Makan. Håper dere fikk med dere parodien på dere selv i gårsdagens nytt på nytt.

Anonymous poster hash: 5dce0...53f

• Liker 1
Skrevet

Bare meg som syns det var utrolig pinlig når Didrik spurte etter en kos mellom Strand og partner?? :laugh:

"Toer'n er best" var hakket verre :P

Anonymous poster hash: 5dce0...53f

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Ja, hvem heier dere på da?

Jeg kjenner en av kjendisdeltakerne :-)

Jeg heier på Line Verndalen sånn egentlig fordi jeg syns hun er flinkest. Men den ordentlige favoritten er Zahid Ali. Jeg ler meg ihjel av han. Blir ikke morsomt om han blir stemt ut

Skrevet

Zahid er morsom, men nå ødelegger han respekten for dansen. Jeg ser partneren hans er drittlei hun klarer ikke å le av han lenger. Blir skuffet om han ikke går ut ikveld

Skrevet

Didrik! Ikke noe godt valg som programleder!

Anonymous poster hash: cc1d8...42a

Gjest BettyBoop
Skrevet

Ville likt å se FF i chacha. Det påklistrede smilet gjennom hele dansen var nibdre flatterende, og hun så stiv og ukomfortabel ut.

Og Linnea må lære seg å smile.

Anonymous poster hash: 65515...f74

Fy faen så kritiske dere er. Er ksnskje ikke så lett å ha naturlig ansiktsuttrykk når man kobsentrerer seg om trinnene.

Skrevet

Fy faen så kritiske dere er. Er ksnskje ikke så lett å ha naturlig ansiktsuttrykk når man kobsentrerer seg om trinnene.

Helt sikkert ikke lett å smile naturlig samtidig som en skal danse riktig, men det hører vel med å få til begge deler, hvis en skal nå til toppen.

Anonymous poster hash: abcab...129

Gjest BettyBoop
Skrevet

Noen flyter over gulvet og det ser naturlig ut. Andre bare SER du teller en-to-tre inni seg. FF og vollvik er av sistnevnte sort. De er på en måte ikke tilstede i dansen.

Anonymous poster hash: 2bbc9...022

Gan var veldig til stede idag og sist uke. Jeg er positivt overrasket. Hadde ikke forventet at han kunne danse i det hele tatt

Gjest BettyBoop
Skrevet

Helt sikkert ikke lett å smile naturlig samtidig som en skal danse riktig, men det hører vel med å få til begge deler, hvis en skal nå til toppen.

Ja men hallo. De er jo amatører da. Prøv selv og se om du klarer det bedre. Poenget er jo mest at de skal underholde og ha det gøy

Gjest BettyBoop
Skrevet

De eneste to mørke i duell, og den mørkeste av dem røk.

Anonymous poster hash: 3eee9...181

Å herreguud. Bare fordi han tilfeldigvis var mørk.. "himle". Har dere glemt at han fra madcon vant et år? Han er svart.

• Liker 3
Skrevet

Ja men hallo. De er jo amatører da. Prøv selv og se om du klarer det bedre. Poenget er jo mest at de skal underholde og ha det gøy

Ja men hallo. De trener vel ikke 5-6 t hver dag bare for å ha det gøy og underholde? De trener vel for å bli best, og poenget er vel å vinne? Dette er vel en konnkurranse? Men underholdning er det absolutt! Har ingen intensjon om å stille opp i en dansekonkurranse, selv om jeg er amatør......

Gjest BettyBoop
Skrevet

Enig. dommerne ser hvem som danser bra, så kan seerne bestemme hvem dem liker best.

Men da hadde zahid røket.. :(

Gjest BettyBoop
Skrevet

Ja men hallo. De trener vel ikke 5-6 t hver dag bare for å ha det gøy og underholde? De trener vel for å bli best, og poenget er vel å vinne? Dette er vel en konnkurranse? Men underholdning er det absolutt! Har ingen intensjon om å stille opp i en dansekonkurranse, selv om jeg er amatør......

Hjelper ikke det. De trener jo ikke over flere år. Det tar lang tid å bli proff. Etter noen mnd eller uker blir man flinkete ja, men msngler man rytme i kroppen og koordinasjon så blir man aldri dyktig. Du ser jo zahid
  • Liker 1
Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Anonymous poster hash: 81c3b...ae5
  • Liker 2
Skrevet

Hvem er i duell?

Caroline og Idar!

Anonymous poster hash: 3b8dd...56c

Gjest BettyBoop
Skrevet

Oj oj. FF og Idar i duell. Nå er det mange her inne som jublerctenker jeg.

Men yaaay zahid er med videre :))))

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...