Gå til innhold

Skal vi danse 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes forsåvidt at det var helt OK at Caroline røyk ut.. Hun var jo ikke en av de beste,. Men spørs om jeg har samme trangen til å se på skal vi danse neste lørdag. Hun var egentlig den eneste jeg måtte få med meg i programmet.

BTW... hennes sjarmerende mann på twitter: "shit, kanskje vi kan ha et normalt liv fremover".

Må være fint med slik støtte :(



Anonymous poster hash: 05701...8d5
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Talent og treningstimer. Ff manglet begge.

Andre villa sa han trente dans opp mor 30t/ uke?!

Anonymous poster hash: 2bbc9...022

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig, Skal vi danse er et program som går på trynefaktor. Seerne klarer ikke å bedømme ferdighetene og stemmer da på den de ikke vil at skal ryke ut; altså den de liker best. Siden dette er et familieprogram stemmer man på de man har et forhold til fra før av, og helt ærlig, Fotballfrue er ikke spesielt kjent for den allmenne nordmann. Selv om mange på KK er opptatt av henne, så er de fleste over 30 minimalt interessert i henne eller vet hvem hun er. Idar Vollvik er tross alt et litt mer kjent fjes for de fleste, og har vært en del i media med en tragisk familiehistorie. Så når man ikke klarer å overbevise med et ekstremt vinnende vesen, ja da går man ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men synes du at hun har oppført seg slik på årets skal vi danse? Og uansett om hun "fremstår" som bedre enn andre, fortjener hun denne oppførselen og hetsingen fra anonyme folk på nettet?

Direkte kvalmt.

Ja, jeg syntes hun har oppført seg overlegent her også. Hva man fortjener er ikke opp til meg å si, men tenk på alle hun trykker ned når hun fremhever seg selv så voldsomt. Tenk på alle som føler seg dårlige fordi hun fremstiller seg som perfekt. (Mange tror jo at hun er ekte.)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig, Skal vi danse er et program som går på trynefaktor. Seerne klarer ikke å bedømme ferdighetene og stemmer da på den de ikke vil at skal ryke ut; altså den de liker best. Siden dette er et familieprogram stemmer man på de man har et forhold til fra før av, og helt ærlig, Fotballfrue er ikke spesielt kjent for den allmenne nordmann. Selv om mange på KK er opptatt av henne, så er de fleste over 30 minimalt interessert i henne eller vet hvem hun er. Idar Vollvik er tross alt et litt mer kjent fjes for de fleste, og har vært en del i media med en tragisk familiehistorie. Så når man ikke klarer å overbevise med et ekstremt vinnende vesen, ja da går man ut.

Det er nok sant, så derfor tipper jeg at Linnea går ut nesten gang.

Anonymous poster hash: 17399...276

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Twitter:

@lkeriksen23: Håpløst par å havne i danseduell med, hadde jo planlagt middag til uken :/

@lkeriksen23: Shit, kanskje vi kan ha et normalt liv fremover #skalvidanse

Anonymous poster hash: 65f9b...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok sant, så derfor tipper jeg at Linnea går ut nesten gang.

Anonymous poster hash: 17399...276

Det håper jeg ikke! Tror uansett at de som stemte på Fotbbalfrue automatisk går videre til å stemme på Linnea.

Anonymous poster hash: 8c778...8db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twitter:

@lkeriksen23: Håpløst par å havne i danseduell med, hadde jo planlagt middag til uken :/

@lkeriksen23: Shit, kanskje vi kan ha et normalt liv fremover #skalvidanse

Anonymous poster hash: 65f9b...e36

Ironi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre enn meg som la merke til at hun måtte bemerke at " jaja, jeg skal ikke akkurat sove lenge, våkner klokka 7 allikevel".

Altså : Hun kunne smilt pent og sagt at hun skulle såve lenge og kose seg med familien sin. Det blir for krampaktig...



Anonymous poster hash: efb56...db5
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes oppriktig synd på dere som er så triste at dere jubler av skadefryd for at noen ryker ut av et tulleprogram som dette. Hva med å heller heie på sin favoritt? Jeg er ikke FF-fan og synes ikke at Caro danset bra. Helt ok at hun røyk ut sånn sett, men hetsingen her inne er latterlig lavmål.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Andre enn meg som la merke til at hun måtte bemerke at " jaja, jeg skal ikke akkurat sove lenge, våkner klokka 7 allikevel".

Altså : Hun kunne smilt pent og sagt at hun skulle såve lenge og kose seg med familien sin. Det blir for krampaktig...

Anonymous poster hash: efb56...db5

Sove lenge med en baby som sikkert våkner da...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ironi?

Nei, de har lagt ut masse bilder av de, tror de var de eneste som gadd å menge seg med FF.

Linnea har jo uttalt at det hadde vært kult å slå FF, nå har hun jo gjort det!

Anonymous poster hash: 65f9b...e36

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de har lagt ut masse bilder av de, tror de var de eneste som gadd å menge seg med FF.

Linnea har jo uttalt at det hadde vært kult å slå FF, nå har hun jo gjort det!Anonymous poster hash: 65f9b...e36

Herregud, som dere vrir, vrenger, tolker og spekulerer! Det er regelrett trist!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, som dere vrir, vrenger, tolker og spekulerer! Det er regelrett trist!

Det er ikke vrenge. Flere av gjengen fra skal vi danse som har skrevet på Twitter at de ikke akkurat ønsker å henge med FF. Ikke ordrett, men hvis en leser mellom linjene!

Anonymous poster hash: 65f9b...e36

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ikke vrenge. Flere av gjengen fra skal vi danse som har skrevet på Twitter at de ikke akkurat ønsker å henge med FF. Ikke ordrett, men hvis en leser mellom linjene! Anonymous poster hash: 65f9b...e36

Eksempel?

Anonymous poster hash: 70138...cbc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er rart at Zahid fortsatt er med. Han hadde gjort seg mye bedre som programleder enn som deltaker. Så kunne man bytta ut Didrik :P

Seriøst, det er putetv når Didrik prater.

Helt ok at Caroline røyk, jeg synes hun er altfor stiv. Men jeg hadde faktisk forventet Idar og Zahid i duell i dag.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke vrenge. Flere av gjengen fra skal vi danse som har skrevet på Twitter at de ikke akkurat ønsker å henge med FF. Ikke ordrett, men hvis en leser mellom linjene!

Anonymous poster hash: 65f9b...e36

Javel? Hva har de skrevet da?

Anonymous poster hash: c6b7f...5b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...