AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #681 Skrevet 4. oktober 2014 Oi lite aktivitet her inne sammenlignet med tidligere lørdager. I dag var det overraskende at Line lå såppas langt nede i forhold til tidligere plasseringer! Syntes helt klart at Agnethe var flinkest, men det er jeg vel ikke den eneste som syntes:) Linnea er fortsatt min favoritt, men syntes dessverre hun var litt kjedelig i dag. Tror ikke hun havner i duell da, det blir nok moroklumpen og Vollvik. Ingen av de har rytme i kroppen, men Vollvik prøver i det minste så hardt han kan og derfor fortjener han å gå videre. Vitsingen var morsom i starten, men nå begynner de andre deltagerne å komme opp på et visst nivå og da holder det ikke med humor da må man være flink. Ut med Zahid. Anonymous poster hash: 8c778...8db
*Emma* Skrevet 4. oktober 2014 #682 Skrevet 4. oktober 2014 Syns Linnea var kjempe flink i dag Zahid danser jo ikke.... Han står på ett sted og tar ett skritt ut til siden her og der. Håper han må ut i dag (selvom jeg syns han er en super morsom fyr ) 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #683 Skrevet 4. oktober 2014 Likte Linnea i kveld. Hun har bra utvikling og var übersexy i starten av dansen. Nydelig var hun også Anonymous poster hash: 738f2...8e2 3
Christiane_W Skrevet 4. oktober 2014 #684 Skrevet 4. oktober 2014 Hvis Zahid går videre i kveld blir jeg irritert. Jeg mener at Line er klart bedre enn ham. Er forresten utrolig deilig å slippe joviale Didrik... Skjønner ikke helt hva TV2 tenkte på da han fikk programlederjobben. 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #685 Skrevet 4. oktober 2014 Åeh, glemte helt av SVD ikveld! Men overraskende at Line er i duellen må jeg si. I og med at Zahid på mirakuløst vis har klart seg før så blir dette spennende. Nå så jeg ikke Lineea men det ser jo ut til at hun gjør fremskritt for hver uke, er jo det som er gøy! Holder en knapp på henne altså Anonymous poster hash: b0afc...355
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #686 Skrevet 4. oktober 2014 Forresten, var det bare jeg som synes at Agnethes reaksjon på at hun er med videre virket litt...påtatt? Kom ikke som en overaskelse så det ikke ut som, selv om hun forsøkte å fremstille det slik.Anonymous poster hash: b0afc...355 2
Pinkee Skrevet 4. oktober 2014 #687 Skrevet 4. oktober 2014 Håper Line går videre, morroklumpen er den dårligste danseren av dem, og ikke så veldig gøy lengre 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #691 Skrevet 4. oktober 2014 håper virklig guri er tilbake nest uke! Hun passer bedre enn det didrik og kathrine gjør til sammen Anonymous poster hash: e5949...809 3
loffen Skrevet 4. oktober 2014 #693 Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Helt greit at Zahid røk i kveld. Syntes også det var greit at Line kom i duell, for min del så var dansen hennes veldig rotete og 'ristingen' med armene så bare rart ut. Ikke var de i sync med musikken heller? Men Egor var klart best i dag ja! Endret 4. oktober 2014 av loffen
makkapakka Skrevet 4. oktober 2014 #694 Skrevet 4. oktober 2014 Syns Linnea var veldig flink i kveld, den dansen der er vanskelig iallefall hvis man er sjenert. Heller zahid enn Idar etter i kveld, jeg er drittlei av at Idar slipper unna og går videre hver lørdag han bør ut neste lørdag. Agnete bør vinne hun er bare fantastisk Skulle ønske Roar ikke prøvde så hardt da hadde han til slutt blitt veldig god. 1
samgte Skrevet 4. oktober 2014 #695 Skrevet 4. oktober 2014 Linnea er så pen! Og hun har kommet så langt på så kort tid. Heier på Linnea og håper hun vinner! I dag var hun kjempe flink, men en dans jeg kan se om og om igjen er Jiven hennes, den var knallbra! 1
Rosewood Skrevet 11. oktober 2014 #696 Skrevet 11. oktober 2014 Omgg, jeg får helt grøsninger av hun som synger Chandelier! Heeelt forferdelig grusomt 8
Gjest Sobril Skrevet 11. oktober 2014 #697 Skrevet 11. oktober 2014 (endret) Omgg, jeg får helt grøsninger av hun som synger Chandelier! Heeelt forferdelig grusomt Holdt meg for ørene her. Klarer ikke å forstå hvor de får tak i disse middelmådige sangerne. Per fikk stående ovasjon så jeg. Dessverre tør jeg ikke se direkte på skjermen, men er påtvunget da min metroseksuelle samboer kaster seg over alt som er å se en lørdagskveld Når det er sagt, så liker jeg Per, og får bruke 20 sekunder bort på skjermen når de viser reprise av dansene etterpå. Og så gruer jeg meg bittelitt til Idar (men nå ble det visst plutselig Stjernekamp gitt - og resten av Skal vi danse er satt på opptak) Endret 11. oktober 2014 av Sobril
samgte Skrevet 11. oktober 2014 #698 Skrevet 11. oktober 2014 (endret) Syns Roar og dansepartneren sin dans til tider er veldig lik Jive`n til Linnea og Alexander! Og Linneas jive har jeg sett mye på! Endret 11. oktober 2014 av samgte
Gjest Belle âme Skrevet 11. oktober 2014 #699 Skrevet 11. oktober 2014 (endret) Digga Roar sin dans, kanskje fordi eg elska Elvis <3 Det såg ut som Egor holdte på å miste Agathe på slutten :o Endret 11. oktober 2014 av Belle âme
Gjest Ciegus Skrevet 11. oktober 2014 #700 Skrevet 11. oktober 2014 Noen som vet hva man skal gjøre for å stemme Agnete? Finner ingenting på Google, og pappa er skikkelig fan og vil stemme selv om vi ikke får sett på tv i kveld. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå