Gå til innhold

Skal vi danse 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå mister vel Skal vi danse en haug med seere da. Alle som så på kun for å slenge dritt om FF. Hva skal dere gjøre nå?

Forhåpentligvis forsvinner de ut av denne tråden i hvert fall, så man kan diskutere dans igjen. Men tipper de rister av abstinenser neste helg.

Anonymous poster hash: 5dce0...53f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

Forhåpentligvis forsvinner de ut av denne tråden i hvert fall, så man kan diskutere dans igjen. Men tipper de rister av abstinenser neste helg.

Anonymous poster hash: 5dce0...53f

Er det ikke en tråd om henne de kan boltre seg i allerede? De får slenge dritt der heller. Jeg har rapportert

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre enn meg som la merke til at hun måtte bemerke at " jaja, jeg skal ikke akkurat sove lenge, våkner klokka 7 allikevel".

Altså : Hun kunne smilt pent og sagt at hun skulle såve lenge og kose seg med familien sin. Det blir for krampaktig...

Anonymous poster hash: efb56...db5

Hun sa "Nelia våkner uansett 7, så jeg skal ikke akkurat sove lenge"

Så nei, andre kan ikke ha lagt merke til noe som ikke ble sagt. Nå må dere gi dere.

Anonymous poster hash: 90de0...b54

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå mister vel Skal vi danse en haug med seere da. Alle som så på kun for å slenge dritt om FF. Hva skal dere gjøre nå?

Vi skal se på DetNyeJenta;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sa "Nelia våkner uansett 7, så jeg skal ikke akkurat sove lenge"Så nei, andre kan ikke ha lagt merke til noe som ikke ble sagt. Nå må dere gi dere. Anonymous poster hash: 90de0...b54

Er vel klin umulig at LK kan stå opp med Nelia?

Anonymous poster hash: 2bbc9...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel klin umulig at LK kan stå opp med Nelia?

Anonymous poster hash: 2bbc9...022

ÆRLIG TALT.

Caroline LIKER å stå opp tidlig! La nå dama få nyte tiden hun liker best. Bare fordi mange liker å dra seg lenge, betyr det ikke at alle gjør det!

Kanskje De rett og slett står opp tidlig SAMMEN?!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FF-haterne har ikke skjønt at for å kunne sitte her og hetse FF uke etter uke, så måtte de faktisk ha stemt på henne.

Anonymous poster hash: 6d881...4b4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆRLIG TALT.

Caroline LIKER å stå opp tidlig! La nå dama få nyte tiden hun liker best. Bare fordi mange liker å dra seg lenge, betyr det ikke at alle gjør det!

Kanskje De rett og slett står opp tidlig SAMMEN?!

Nei, emn om hun VIL sove lenge, så har hun fullt muligheten til det.

Er det noe hun antqgelig trenger, er det søvn og mat.

Anonymous poster hash: 2bbc9...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, emn om hun VIL sove lenge, så har hun fullt muligheten til det.

Er det noe hun antqgelig trenger, er det søvn og mat.

Anonymous poster hash: 2bbc9...022

Hvem er du som skal fortelle hvor mye søvn en person trenger?! Eller hvor mye mat en person trenger?!

DU vet ikke hvor mye Caroline spiser eller sover. Bare fordi hun står opp tidlig betyr ikke at man får for lite søvn. Kanskje hun legger seg tidligere enn deg? Kanskje hun ikke trenger 9 timer søvn, men klarer seg på 6-7? Det vet jeg at jeg gjør, hvert fall. Sover mye mindre enn mange av mine venner og familiemedlemmer, men det er nok for MEG. Om jeg sover 8-9 timer blir jeg i DÅRLIG humør, trøtt, slapp og vanskelig å ha med å gjøre.

JEG elsker å stå opp 0530, og LIKER å stå opp da. Det gjør Caroline også! La hun nå få lov til å leve sitt eget liv uten at noen skal hakke på henne!

Du kan heller ikke si NOE om hva hun spiser eller ikke, fordi det vet du absolutt ingenting om. Du troooor kanskje hun spiser lite, men du VET ingenting.

Hilsen

egentlig ikke noe særlig CBE-fan, bare drittlei av å lese hets.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Nei, emn om hun VIL sove lenge, så har hun fullt muligheten til det.

Er det noe hun antqgelig trenger, er det søvn og mat.

Anonymous poster hash: 2bbc9...022

Hun har jo ikke mulighet til det med et lite barn som våkner tidlig. Og du vet ikke en dritt om hvor mye hun spiser. Jeg spuser hva jeg vil og er likevel slank. Er faktisk mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en teit tråd det her ble etter i går kveld. Den skal handle om SVD generelt, ikke omfattende diskusjoner om FF!!

Jeg synes det er ganske urettferdig at hun røk i går. Jeg synes de dårligste i går var FF, Zahid og Idar. Jeg synes av det vi har sett så langt av dem, så imponerer ikke de noe særlig. Likevel synes jeg Zahid burde røket først, deretter Idar og til slutt FF. Hvis ikke Zahid og Idar ryker de to neste gangene så skjønner ikke jeg noe. Da stemmer i hvert fall ikke publikum etter danseferdigheter. Dersom Zahid og Idar ryker de to neste gangene, så blir det spennende å se hvem som går ut framover :) Jeg synes de andre er riktig så gode.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det eneste positive med at Caroline røk ut er at det forhåpentlig blir slutt på ff-hets her inne, og mer seriøse diskusjoner om skal vi danse, det tråden egentlig handler om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig Line eller Agnethe vinner nå, tror på en kvinnelig seier.



Anonymous poster hash: 5020f...9ad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop

Mulig Line eller Agnethe vinner nå, tror på en kvinnelig seier.

Anonymous poster hash: 5020f...9ad

Ja jeg og tror en av de. Jeg tror mest line siden hun alltid er på topp stort sett
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Herregud for en teit tråd det her ble etter i går kveld. Den skal handle om SVD generelt, ikke omfattende diskusjoner om FF!!

Jeg synes det er ganske urettferdig at hun røk i går. Jeg synes de dårligste i går var FF, Zahid og Idar. Jeg synes av det vi har sett så langt av dem, så imponerer ikke de noe særlig. Likevel synes jeg Zahid burde røket først, deretter Idar og til slutt FF. Hvis ikke Zahid og Idar ryker de to neste gangene så skjønner ikke jeg noe. Da stemmer i hvert fall ikke publikum etter danseferdigheter. Dersom Zahid og Idar ryker de to neste gangene, så blir det spennende å se hvem som går ut framover :) Jeg synes de andre er riktig så gode.

Jeg vil ha med zahid litt til. Man må jo ha et humoristisk innslag

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...