Gjest Vampen Skrevet 27. september 2014 #621 Skrevet 27. september 2014 Det er ikke vrenge. Flere av gjengen fra skal vi danse som har skrevet på Twitter at de ikke akkurat ønsker å henge med FF. Ikke ordrett, men hvis en leser mellom linjene! Anonymous poster hash: 65f9b...e36 Leser mellom linjene, også kjent som å vri, vrenge og tolke. 6
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #622 Skrevet 27. september 2014 Leser mellom linjene, også kjent som å vri, vrenge og tolke. Skal finne noen eksempler til deg Anonymous poster hash: 65f9b...e36 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #623 Skrevet 27. september 2014 Nei, de har lagt ut masse bilder av de, tror de var de eneste som gadd å menge seg med FF. Linnea har jo uttalt at det hadde vært kult å slå FF, nå har hun jo gjort det!Anonymous poster hash: 65f9b...e36 Hvem er alle "de"ene her? Anonymous poster hash: c6b7f...5b4 5
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #624 Skrevet 27. september 2014 Det er ikke vrenge. Flere av gjengen fra skal vi danse som har skrevet på Twitter at de ikke akkurat ønsker å henge med FF. Ikke ordrett, men hvis en leser mellom linjene!Anonymous poster hash: 65f9b...e36 Lese mellom linjene, virkelig? Fri fantasi, med andre ord. Anonymous poster hash: f205f...e6e 6
Gjest Vampen Skrevet 27. september 2014 #625 Skrevet 27. september 2014 Skal finne noen eksempler til deg Anonymous poster hash: 65f9b...e36 Jeg venter i åndeløs spenning. 4
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #626 Skrevet 27. september 2014 Hvem er alle "de"ene her? Anonymous poster hash: c6b7f...5b4 følg med da! Anette og Idar og FF og LK.Anonymous poster hash: 65f9b...e36
Lillemy23 Skrevet 27. september 2014 #627 Skrevet 27. september 2014 Nå får folk gi seg synes jeg. At Caroline gikk ut i dag er vel rimelig, mtp at hun jevnt over har ligget lavt på poengskalaen i SVD. I tillegg er det bemerkelsesverdig hvor mange som ikke sympatiserer med denne dama, og tro det eller ei, det har nok LITE med sjalusi å gjøre. I denne konkurransen er man avhengig av å ha seerne med seg og det hadde ikke FF denne gangen. Og ærlig talt, folk vet hvem hun er... 8
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #628 Skrevet 27. september 2014 Nå får folk gi seg synes jeg. At Caroline gikk ut i dag er vel rimelig, mtp at hun jevnt over har ligget lavt på poengskalaen i SVD. I tillegg er det bemerkelsesverdig hvor mange som ikke sympatiserer med denne dama, og tro det eller ei, det har nok LITE med sjalusi å gjøre. I denne konkurransen er man avhengig av å ha seerne med seg og det hadde ikke FF denne gangen.Og ærlig talt, folk vet hvem hun er... Tja. Hun var den jeg kjente minst til av alle deltakerne. Det er ikke alle over 25 år som følger med på alle bloggerne. Anonymous poster hash: cc1d8...42a 4
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #629 Skrevet 27. september 2014 Jeg venter i åndeløs spenning. Ser ut som det er slettet, kanskje LK har vært på krigsstien igjen? Prøver å finne det i Google cashe. Var hvertfall Fam Irvoll, Linnea og en til som slang litt med leppa.Anonymous poster hash: 65f9b...e36 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #630 Skrevet 27. september 2014 Tja. Hun var den jeg kjente minst til av alle deltakerne. Det er ikke alle over 25 år som følger med på alle bloggerne. Anonymous poster hash: cc1d8...42a Enig. Tviler på at foreldrene våre vet hvem hun (eller Linnea) er. De færreste på 40+ vet nok hvem det er. Anonymous poster hash: 3b8dd...56c 5
Amarinda Skrevet 27. september 2014 #631 Skrevet 27. september 2014 Nå får folk gi seg synes jeg. At Caroline gikk ut i dag er vel rimelig, mtp at hun jevnt over har ligget lavt på poengskalaen i SVD. I tillegg er det bemerkelsesverdig hvor mange som ikke sympatiserer med denne dama, og tro det eller ei, det har nok LITE med sjalusi å gjøre. I denne konkurransen er man avhengig av å ha seerne med seg og det hadde ikke FF denne gangen.Og ærlig talt, folk vet hvem hun er... Mannen min visste knapt nok hvem hun er og han er ikke 30 enda... Mine foreldre har INGEN peiling. Selv om folk her inne er sykelig opptatt av dama er det (heldigvis) ikke tilfelle for resten av Norge. 4
Gjest Vampen Skrevet 27. september 2014 #632 Skrevet 27. september 2014 Ser ut som det er slettet, kanskje LK har vært på krigsstien igjen? Prøver å finne det i Google cashe. Var hvertfall Fam Irvoll, Linnea og en til som slang litt med leppa.Anonymous poster hash: 65f9b...e36 Jeg er uhyre overrasket og sjokkert over at det ikke kom noe konkret. 14
TheaDora Skrevet 27. september 2014 #633 Skrevet 27. september 2014 Fotballfrua tror hun røk ut fordi leserne savner blogginga hennes, ja, ja, greit å ha en forklaring..... 1
Lillemy23 Skrevet 27. september 2014 #634 Skrevet 27. september 2014 Tja. Hun var den jeg kjente minst til av alle deltakerne. Det er ikke alle over 25 år som følger med på alle bloggerne. Anonymous poster hash: cc1d8...42a Du skal være ganske lite interessert i media og kjendiser hvis du ikke har fått med deg et visst magebildet og diverse andre medieoppslag om den dama... Verken hun eller mannen prøver å leve særlig anonymt, noe som gjenspeiles i sosiale medier og vanlige medier forøvrig. Folk som ser SVD leser vel i det minste avisa? 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #635 Skrevet 27. september 2014 Overraske over at det var FF som røk i dag! Hun er riktignok ikke en god danser, men trodde hun ikke risikerte danseduell på en del sendinger ennå! Syns hun hadde et blaff av forbedring forrige uke i sambaen, men i dag var hun tilbake til dukke i armene på partneren sin. Syns Idar danset bedre enn henne i duellen, men ikke nødvendigvis enig i at FF skulle i duell før Zahid. Han er definitivt dårligst av de som er igjen! Dernest kom Idar og FF. Skuffet over Agnethe idag! Syns ikke hun hang med på trinnene i jive og var veldig tung og platt! Roar Strand ville jeg gitt høyere poeng til enn dommerne gav siden han danset teknisk godt som altid og hadde fin flyt. Ikke enig i at Line fortjente fire 10'ere selv om hun danset veldig godt, og syns rett og slett ikke at Linnea er flink til å danse noen danser egentlig. Kanskje sjarmerende, men temmelig ute av kontroll og hun henger jo ikke med. André har virkelig potensiale, men det ble nok litt mye for ham i dag, mens Heimly danset overraskende god jive til å ha den kroppsfasongen han faktisk har. Anonymous poster hash: eee2e...614
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #636 Skrevet 27. september 2014 Du skal være ganske lite interessert i media og kjendiser hvis du ikke har fått med deg et visst magebildet og diverse andre medieoppslag om den dama... Verken hun eller mannen prøver å leve særlig anonymt, noe som gjenspeiles i sosiale medier og vanlige medier forøvrig. Folk som ser SVD leser vel i det minste avisa? Ja, de leser nok avisa, men driiiter i de artiklene. De fleste gjør nemlig det...Anonymous poster hash: 3b8dd...56c 7
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #637 Skrevet 27. september 2014 Fotballfrua tror hun røk ut fordi leserne savner blogginga hennes, ja, ja, greit å ha en forklaring..... Ja fysj og føy at hun bruker humor! Fysj og fysj og fysj og føy! At den dama aldri kan gjøre noe riktig! Hun må da begynne å lukte seg frem til hva sutreperene vil at hun skal si, tenke, føle, gjøre osv.Anonymous poster hash: b0afc...355 9
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #638 Skrevet 27. september 2014 Ser ut som det er slettet, kanskje LK har vært på krigsstien igjen? Prøver å finne det i Google cashe. Var hvertfall Fam Irvoll, Linnea og en til som slang litt med leppa.Anonymous poster hash: 65f9b...e36 Ja gjør det, jeg vil se! Anonymous poster hash: 45483...f85
TheaDora Skrevet 27. september 2014 #639 Skrevet 27. september 2014 Ja fysj og føy at hun bruker humor! Fysj og fysj og fysj og føy! At den dama aldri kan gjøre noe riktig! Hun må da begynne å lukte seg frem til hva sutreperene vil at hun skal si, tenke, føle, gjøre osv.Anonymous poster hash: b0afc...355 Humor??? 3
Adhara Skrevet 27. september 2014 #640 Skrevet 27. september 2014 Ryddet for personangrep + svar. Irrlys, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå