Pepperbiff Skrevet 27. september 2014 #581 Skrevet 27. september 2014 Vanvittig hvor barnslige noen er her inne. "Hahahaha"? Helt enig med deg! 1
agg Skrevet 27. september 2014 #582 Skrevet 27. september 2014 Jeg synes FF tok utstemningen veldig bra! 7
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #583 Skrevet 27. september 2014 Det var på tide at hun røk ut. Hun danser dårlig og har null personlighet mens hun danser og blir intervjuet, begge delene er viktig for programmet.Anonymous poster hash: 5b4a9...4ac 7
Gjest Zeitgeist Skrevet 27. september 2014 #584 Skrevet 27. september 2014 Klarer ikke helt å se at det er som hets å regne at CBE fikk minst stemmer.
Gjest Sprettballen Skrevet 27. september 2014 #585 Skrevet 27. september 2014 (endret) 170 brukere inne i tråden... hvor mange er inne for å uttrykke skadefryd? Hadde Caroline gått ut i det første eller andre programmet, kanskje til og med det tredje programmet også, så hadde det vært rettferdig, men ikke i dag. Jeg synes det er trist at de dårligste danserne går videre gang på gang. Når det er sagt, når det sto mellom Idar og Caroline i dag, så var det 50/50 hvem som gikk ut, men det var ikke de to som burde vært i duell i dag. Endret 27. september 2014 av Sprettballen 1
Gjest Hummels Skrevet 27. september 2014 #586 Skrevet 27. september 2014 (endret) Så stygge dere er! Anonymous poster hash: d56e0...de0 Hvorfor stygge for det? Hun var jo ikke den beste danseren! Men Zahid er den dårligeste! Men de dårligeste går alltid videre. Endret 27. september 2014 av Blåtime 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #587 Skrevet 27. september 2014 170 brukere inne i tråden... hvor mange er inne for å uttrykke skadefryd? Hadde Caroline gått ut i det første eller andre programmet, kanskje til og med det tredje programmet også, så hadde det vært rettferdig, men ikke i dag. Jeg synes det er trist at de dårligste danserne går videre gang på gang. Men Idar var vel ikke dårligere enn henne i dag? Det var jo faktisk 2 dommere som trodde på hver av dem... Anonymous poster hash: cc1d8...42a 1
Gjest BettyBoop Skrevet 27. september 2014 #588 Skrevet 27. september 2014 Det var på tide at hun røk ut. Hun danser dårlig og har null personlighet mens hun danser og blir intervjuet, begge delene er viktig for programmet.Anonymous poster hash: 5b4a9...4ac Helt uenig
Myrthel Skrevet 27. september 2014 #589 Skrevet 27. september 2014 Skjønner ikke at dere kan la denne hetsingen av FF gå så langt. Det at hun ikke er likt av veldig mange er vel hennes egen feil. Når hun fremstår som mye bedre enn alle andre og har et spydig svar på tunga hver gang noen ikke er enig med henne så er det vel ikke så rart at hun ikke blir likt. Jeg leser ikke bloggen, men det er umulig å ikke få med seg all selvskryten til dette paret. 9
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #590 Skrevet 27. september 2014 Hvorfor er det sjokkerende at hun gikk ut? Hun er hakket bedre enn Idar, men ingen god danser. Zahid derimot er ingen danser overhodet, men han blir stemt frem på grunn av humor og karisma. Jeg tror Idar gikk videre fordi han er hakket lettere å like enn Caroline. Hun er sikkert en søt jente, men virker litt platt og personlighetsløs på TV. I tillegg virker hun litt selvhøytidelig, og tok denne konkurransen veldig seriøst tror jeg. Men man kan ikke være best i alt. Anonymous poster hash: f4ae9...4b5 12
Gjest BettyBoop Skrevet 27. september 2014 #591 Skrevet 27. september 2014 Hvorfor stygge for det? Hun var jo ikke den beste danseren! Men Zahid er den dårligeste! Men de dårligeste går alltid videre. Zahid går videre fordi han er klovnen i programmet. Klovnen kommer alltid langt. Det gjør de hvert år 2
Pepperbiff Skrevet 27. september 2014 #592 Skrevet 27. september 2014 Det at hun ikke er likt av veldig mange er vel hennes egen feil. Når hun fremstår som mye bedre enn alle andre og har et spydig svar på tunga hver gang noen ikke er enig med henne så er det vel ikke så rart at hun ikke blir likt. Jeg leser ikke bloggen, men det er umulig å ikke få med seg all selvskryten til dette paret. Men synes du at hun har oppført seg slik på årets skal vi danse? Og uansett om hun "fremstår" som bedre enn andre, fortjener hun denne oppførselen og hetsingen fra anonyme folk på nettet? Direkte kvalmt. 7
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #593 Skrevet 27. september 2014 FF eier jo ikke sjarm, appelerer ikke til seerne med å være perfekt dukkeaktig, dette i kombinasjon med at hun danset ganske så middelmålig gjorde nok at hun røyk ut ikveld. Anonymous poster hash: 6a3d3...c51 8
Gjest Sprettballen Skrevet 27. september 2014 #594 Skrevet 27. september 2014 Men Idar var vel ikke dårligere enn henne i dag? Det var jo faktisk 2 dommere som trodde på hver av dem... Anonymous poster hash: cc1d8...42a Innlegget ble redigert mens du postet. Jeg la til følgende: Når det er sagt, når det sto mellom Idar og Caroline i dag, så var det 50/50 hvem som gikk ut, men det var ikke de to som burde vært i duell i dag.
Gjest Hummels Skrevet 27. september 2014 #595 Skrevet 27. september 2014 (endret) Zahid går videre fordi han er klovnen i programmet. Klovnen kommer alltid langt. Det gjør de hvert år Sant. Husker jo blomster Finn Endret 27. september 2014 av Blåtime 1
Eplekaka Skrevet 27. september 2014 #596 Skrevet 27. september 2014 Zahid går videre fordi han er klovnen i programmet. Klovnen kommer alltid langt. Det gjør de hvert år Her er jeg enig! Han er elendig danser men tuller og tøyser og bringer inn humor i programmet. Caroline er mer fargeløs, ganske ukjent for de aller fleste som ser på dette programmet (selv om mange her inne er i overmåte opptatt av henne). 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #597 Skrevet 27. september 2014 Stemmer aldri i Skal vi danse, og orker knapt se annet enn poenggivningen (ser med fingrene foran øya ). Men denne gangen stemte jeg på Caroline bare av pur f. Jeg stemmer heller aldri, og har ikke gjort det i år heller. Var sikker på at Caroline ville nå langt pga fanskaren, ikke fordi jeg syntes hun var en god danser. Hun har vel ligget blant de dårligste flere ganger, men hun var ikke den dårligste. Men det var vel ikke Kine og Fam heller.... Anonymous poster hash: abcab...129 1
*Emma* Skrevet 27. september 2014 #598 Skrevet 27. september 2014 Nå mister vel Skal vi danse en haug med seere da. Alle som så på kun for å slenge dritt om FF. Hva skal dere gjøre nå? 5
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #599 Skrevet 27. september 2014 Akkurat nå er det ikke rettferdig at noen andre enn Zahid går ut, men om man ikke skal ta med han i beregningen så er det helt fear at Fotballfrue røk denne gangen. Hun har ikke hatt en stigning i danseferdighetene og det har virket som om det har vært mer flaks enn talent de gangene det har gått bra. Anonymous poster hash: 8c778...8db 4
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #600 Skrevet 27. september 2014 Innlegget ble redigert mens du postet. Jeg la til følgende: Anonymous poster hash: cc1d8...42a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå