Gå til innhold

Skal vi danse 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hm, programlederen sa at neste uke skulle de danse sammen to og to, to gutter og to jenter - det hadde jo ikke gått hvis Per hadde ryki ut... Noen som vet om Tv2 har noe å si for hvem som ryker ut?



Anonymous poster hash: 36ca5...741
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Per ikke hadde ryki ut* skulle det stå!



Anonymous poster hash: 36ca5...741
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man kan begynne å lure, for det hadde jo gått helt på trynet hvis Linnea røk i kveld.

Da hadde de tatt en stand-in eller tidligere deltaker :) Tror det skjedde i en av de andre sesongene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk heller ikke det til å stemme helt.

Jeg sa ikke at det 'var noe galt/noe som ikke stemte'- jeg var imponert over stå-på-viljen hennes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa ikke at det 'var noe galt/noe som ikke stemte'- jeg var imponert over stå-på-viljen hennes ;)

Når det gjelder fysiske skader kan stå-på-vilje være det dummeste man har. Å presse seg i noe så fysisk krevende med smertestillende og skinne; Jeg vil heller kalle det dumt. Det eneste man, antakelig oppnår, er at skaden blir verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder fysiske skader kan stå-på-vilje være det dummeste man har. Å presse seg i noe så fysisk krevende med smertestillende og skinne; Jeg vil heller kalle det dumt. Det eneste man, antakelig oppnår, er at skaden blir verre.

Enig! Men Nadya kjenner sin egen kropp og hun har mange folk rundt seg til å hjelpe henne og som mest sannsynlig hadde stoppet henne også OM det var for ille. Jeg tror at en voksen profesjonell danser med et helt apparat rundt seg klarer å ta egne valg om hva som er best for hennes egen kropp.

Anonymous poster hash: 04f5c...6a0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, programlederen sa at neste uke skulle de danse sammen to og to, to gutter og to jenter - det hadde jo ikke gått hvis Per hadde ryki ut... Noen som vet om Tv2 har noe å si for hvem som ryker ut?

Anonymous poster hash: 36ca5...741

jaha så de vet hvem som ryker før de har fått publikums poengene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, programlederen sa at neste uke skulle de danse sammen to og to, to gutter og to jenter - det hadde jo ikke gått hvis Per hadde ryki ut... Noen som vet om Tv2 har noe å si for hvem som ryker ut?

Anonymous poster hash: 36ca5...741

Det kan jo hende at det var noe de bestemte OM de var igjen to gutter og to jenter. Men jeg tror at TV2 har en finger med i spillet når det kommer hvem som går ut ja... De tenker penger

Anonymous poster hash: 496a1...87b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo hende at det var noe de bestemte OM de var igjen to gutter og to jenter. Men jeg tror at TV2 har en finger med i spillet når det kommer hvem som går ut ja... De tenker penger

Anonymous poster hash: 496a1...87b

Da hadde de beholdt Fotballfrue til the bitter end.

Anonymous poster hash: 5dce0...53f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir litt distrahert av den kløfta til Katrine..



Anonymous poster hash: fbcdf...ff4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner virkelig ikkr hvorfor ingen forteller Katrine at nesten alle kjolene hun velger er utrolig lite flatterende i brystpartiet? Enten saggy saggy eller dagens, ja..., seriøst, det var sånn vi kledde oss på fest i tenårene!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke håret hennes er så kledelig for tiden heller. Virker veldig tungt og "satt".

Anonymous poster hash: 01bf1...5d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke håret hennes er så kledelig for tiden heller. Virker veldig tungt og "satt".

Anonymous poster hash: 01bf1...5d7

Dette reagerte jeg på også. En av norges desidert vakreste kvinner kan tydeligvis også ha en dårlig hårdag. Man vet hun er vakker, men håret gjorde henne nesten bare normalt pen.

Anonymous poster hash: 1aa4a...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...