Gå til innhold

Skal vi danse 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tre ganger hurra for Linnea!! Var litt forberedt på at hun skulle ryke, så ble antagelig like glad som Linnea selv! Håper hun vinner hele greia! Heia Linnea :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, FF sa jo så fint at hun skulle være topp 3 :D Joda, røk hun ikke ut som nummer 3. først?



Anonymous poster hash: 5020f...9ad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en tåre i øyekroken jeg altså. Linnèa fortjener egentlig å vinne hele greia. :)

Enig! Hun er antagelig den som har hatt størst progresjon og fightet aller aller mest! Jeg syns også hun er mest elegant å se på når hun danser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, FF sa jo så fint at hun skulle være topp 3 :D Joda, røk hun ikke ut som nummer 3. først?

Anonymous poster hash: 5020f...9ad

FF røk ut som nr. 4. Men det var jo fordi fansen ikke forstod at de måtte stemme på henne og ikke lite på at alle andre gjorde det for dem.Jeg ble veldig overrasket over at hun ikke gikk videre, siden så mange hyllet henne som så fantastisk flink...

Anonymous poster hash: abcab...129

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nickandj

Jeg tror stillingen blir:

1.Agnete

2.Roar

3.Linnea

Jeg håper stillingen blir:

1.Linnea

2.Roar

3.Agnete

Det er ingen tvil om at Agnete er RÅGOD (og sexy). Det har hun vært hele veien. Derfor hadde det vært så innmari gøy, og fortjent, om noen som har utviklet seg mye fra uke til uke stakk av med seieren. Derfor håper jeg på Linnea! Roar har også utviklet seg mye, så derfor ønsker jeg han på andreplass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh.. håper virkelig Linnéa vinner!

Har fulgt henne gjennom mange år, og det er så godt å se henne smile! Ser at dette har betydd skikkelig mye for henne. Dessuten har hun hatt en veldig bra utvikling!

Synes hun virkelig hun fortjener å vinne:)



Anonymous poster hash: 7950b...0ff
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh.. håper virkelig Linnéa vinner!

Har fulgt henne gjennom mange år, og det er så godt å se henne smile! Ser at dette har betydd skikkelig mye for henne. Dessuten har hun hatt en veldig bra utvikling!

Synes hun virkelig hun fortjener å vinne:)

Anonymous poster hash: 7950b...0ff

Det håper jeg også. Jeg har også fulgt henne gjennom mange år og kommer til å stemme på henne til den store gullmedalje i dag altså. Begrenset hvor mye jeg kan stemme selvfølgelig, men skal stemme mye. Håper de andre fansene av henne også gjør det.

Unner henne VIRKELIG å vinne! Vær så snill og stem folkens!

Anonymous poster hash: ab4fc...690

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om tendensen er som den har vært de siste ukene med tanke på hvordan de danser i kveld,så håper jeg Agnete vinner. Jeg er kjempefan av Linnea selv, jeg digger virkelig den dama, men etter min mening fortjener hun ikke å vinne denne konkurransen. Folk må jo stemme på hvem de vil, av hvilken grunn de vil, men jeg gidder ikke å stemme på Linnea fordi hun er den hun er.



Anonymous poster hash: c2792...33a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal det stemmes og det skal stemmes Linnea! La oss lage årets skrell!



Anonymous poster hash: 738f2...8e2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om tendensen er som den har vært de siste ukene med tanke på hvordan de danser i kveld,så håper jeg Agnete vinner. Jeg er kjempefan av Linnea selv, jeg digger virkelig den dama, men etter min mening fortjener hun ikke å vinne denne konkurransen. Folk må jo stemme på hvem de vil, av hvilken grunn de vil, men jeg gidder ikke å stemme på Linnea fordi hun er den hun er.

Anonymous poster hash: c2792...33a

Jeg stemmer på Linnèa fordi hun har forandret seg SÅ MYE i løpet av de ukene hun har vært med i Skal Vi Danse. Hun smiler! Og hum smiler som bare det! Hun ser så glad og fornøyd ut! Og jeg håper hun vinner for hennes egen del, kanskje hun endelig da innser at hun er mer enn bra nok.

Jeg håper så inderlig at jeg ser henne gråte av glede og at hun vinner dette, jeg stemmer og stemmer og håper det er nok og jeg håper også at alle andre stemmer! Hun har også hatt fantastisk progresjon, hun blir jo bare bedre og bedre. Flotte dama.

Anonymous poster hash: ab4fc...690

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er viktigst å stemme på de som faktisk er best. Ja Linnea er flink, smilende og positiv, men hun fortjener ikke førsteplass.



Anonymous poster hash: 5e81b...586
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg stemmer på den som gir og har gitt meg mest og av de gjenværende er det Linnea. For meg er ikke dette en proff dansekonkurranse, men underholdning. Og derfor blir det Linnea som får mine stemmer av de gjenværende.



Anonymous poster hash: 738f2...8e2
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Linnèa er den som helt klart har utviklet seg mest under konkurransen og fortjener mest stemmer!!!



Anonymous poster hash: 21c7f...a0b
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...