Gå til innhold

Skal vi danse 2014

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan vi ikke bare alle være enige om at CBE ikke er den fødte danser, men at hun var søt og mer avslappa i dag? Ro ned fotballfrue-hatet, det er et harmløst underholdningsprogram

Nettopp!

Trist Fam gikk ut i dag, jeg hadde sansen for henne :) Gleder meg til neste uke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er glad for at Linnea gikk videre :strix:

Hun burde ikke vært i duell.

Idar og Anette sin dans var utrolig rørende, men selv om dansen var bra synes ikke jeg dansingen til Idar var bra.

Didrik er det fortsatt flaut å se på. Og Dansesosialen kan de bare gi seg med! Det er ikke morsomt.

André Villa sin historie var rørende, det at han danser i dag etter å ha vært i den ulykken, det er imponerende! :smilyblomst:

:danser:

• Liker 3
Skrevet

hva gjør ikke folk for å bli med videre.

Idar spiller på "stakkars seg" og folk er medfølende og stemmer i vei og Zahid burde vært programleder istedenfor danser. De har egentlig ikke noe mer på parketten å gjøre.

Tv programmet hadde så dårlig med seere sist lørdag at dommerene er så positive til alle danserne i dag i håp om at det får seerne til å bli.

Agnete var best, og Egor stråler som en sol..

• Liker 3
Skrevet

Hehe, noen av dere er litt morsomme. Tidligere har det vært at Caroline nekter å ta til se kritikk og at dommerne vet jo best! Nå når hun i følge ALLE dommerne endelig har fulgt rådene deres, nei da blir de lurt av billige triks. Plutselig visste ikke dommerne best allikevel idag, de ble visst lurt...

Please, dropp denne fotballfruetrådtendensen!!!

Anonymous poster hash: b0afc...355

Men gjelder ikke dette andre veien og? Alle de som har vært i harnisk for at "dommerne ikke liker Caroline". Fikk ikke de sett i dag at DET slett ikke er tilfelle, at det faktisk er dansen de ikke har likt?

• Liker 1
Skrevet

Synes Caroline danset mye bedre i kveld! Hun fortjente å gå videre og få ros. Dessuten kledde hun håret og så så glad ut! Var mye søtere og freshere enn hun er på bloggen.

Idar fikk meg til å grine.. :flau: Ble så rørt.

Zahid kan bare ikke danse, men det er sikkert mange som stemmer på ham fordi han er så morsom. :ler:

Også ble jeg glad for at Linnea er videre, fordi det er helt fantastisk å se på 'svensken' danse. Han er utrolig flink!! :smilbla:

Agnete må bare vinne, hun er best.

Kort oppsummert hva jeg synes. :)

• Liker 4
Skrevet

Fått dilla på sangen Linnea dansa til

Hva het den sangen? :D

Skrevet

Men gjelder ikke dette andre veien og? Alle de som har vært i harnisk for at "dommerne ikke liker Caroline". Fikk ikke de sett i dag at DET slett ikke er tilfelle, at det faktisk er dansen de ikke har likt?

Nå har jeg ikke fått med meg at det er så mye "dommerne liker ikke Caroline" imotsetning til at "Caroline nekter å ta til seg kritikk og dommerne vet best". Altså, det oser av dette i forballfruetrådene også. Fnising og fliring av at hun gjør noe hun ikke er god på. Når hun da gjør det ok så er altså ikke fen gode kritikken fortjent. Du ser jo her inne hvilke spekulasjoner som herjer.

Men selvfølgelig, de som trudde dette gjaldt personligheten til Caroline bør jo se at det ikke er det det går på. Men synes som sagt den "andregruppen" er mye mer utpreget.

Når det er sagt, så er det litt ironisk, eller gøy å se folk si at Zahid absolutt ikke kan danse men at han er jo gøy da. Caroline kan i følge mange heller ikke danse men hun lurer tydligvis dommerne med billige triks og det blir folk sur over. At Zahid bruker sjarm og humor derimot er visst helt ok.

Nei, folk ser ut til å ha hengt seg totalt opp i akkurat dette kvinnemennesket og for oss andre som evner å se på saken fra to sider og ikke bare en så ser det hele latterlig ut.

Beklager, nå bidrar jeg til avsporing og som sagt så trenger vi ikke å gjøre dette til nok en typisk FF-tråd. Håper en moderator får ryddet etterhvert :)

• Liker 4
Skrevet

Hva het den sangen? :D

Love on top med Beyonce :)

Gjest Silverstream
Skrevet

Veldig glad for at Linnea Myhre gikk videre i går kveld. Så da gikk ikke pengene mine helt til spille heller ;) Hun virket veldig mye gladere i går kveld da hun danset enn det hun har brukt å gjort alle de andre lørdagskveldene.

Håper hun kommer seg til finalen :)

Zaid derimot ... er det første gangen han ikke måtte ut i danseduell i går kveld? Han har jo ligget nederst på rangeringslista så og si alle gangene. Er det sympatistemmer som er ute og går, kanskje? Hehe.

Samme med han mannen som virket stiv som en stokk når han danset, han har jo ligget nederst han også, men i går kveld synes jeg han hadde blitt litt bedre.

Gjest Silverstream
Skrevet

hva gjør ikke folk for å bli med videre.

Idar spiller på "stakkars seg" og folk er medfølende og stemmer i vei og Zahid burde vært programleder istedenfor danser. De har egentlig ikke noe mer på parketten å gjøre.

Tv programmet hadde så dårlig med seere sist lørdag at dommerene er så positive til alle danserne i dag i håp om at det får seerne til å bli.

Agnete var best, og Egor stråler som en sol..

Hvor kan man se antall seere på et spesifikt program?

Skrevet

Hvor kan man se antall seere på et spesifikt program?

ingen aning, det pleier å komme i vg eller dagbladet dagene etter, hvem som "vant" seerne på lørdagen

Skrevet

Skal ikke se på mer jeg, for hele programmet lukter svindel og lureri. Ingen kan kontrollere de opptellingene via sms. Dommerene skulle fått den fulle og hele rett til utstemming!! Så er jeg også dritlei slike programmer man skal stemme hverandre ut hele tiden. Er man ikke god nok, så UT. Er du ikke flink nok, så UT. Er du ikke pen nok, så UT. Er du ikke flink nok til å synge, danse, spille skuespill, så UT.

Hva med å lage programmer som bygger opp folk?? Som stemmer folk med, alle skal med!!

Anonymous poster hash: 5020f...9ad
  • Liker 2
Skrevet

Ser det var enda en bruker som spurte tidligere i tråden, uten å få svar. Noen som hadde orket å fortelle hvilke historier deltakerne dro frem i forbindelse med dansen på lørdag? :)

Skrevet

Ser det var enda en bruker som spurte tidligere i tråden, uten å få svar. Noen som hadde orket å fortelle hvilke historier deltakerne dro frem i forbindelse med dansen på lørdag? :)

Jeg så ikke alt, men her er det jeg husker i stikkordsform :)

Line Verndal fortalte om hvordan hun uventet hadde blitt inspirert til å gå for skuespilleryrket da hun var i USA som yngre.

Linnea Myhre om hvordan hun skrev seg ut av depresjon og spiseforstyrrelser.

André Villa fortalte om motocrossulykken hvor han knuste halve seg selv og veien tilbake.

Per Heimly fortalte om ensomhet og depresjon som ung, og betydningen av å finne kunstformen sin.

Agnete Johnsen fortalte om da det gikk dårlig med Blacksheeps og at musikkgleden fikk henne til å fortsette.

Anonymous poster hash: a5381...deb

• Liker 1
Skrevet

Idar Vollvik nevnte enten giftemål eller fornyelse av ekteskapet..eller bare kona generelt :P Husker ikke helt konkret.

Skrevet

Skal ikke se på mer jeg, for hele programmet lukter svindel og lureri. Ingen kan kontrollere de opptellingene via sms. Dommerene skulle fått den fulle og hele rett til utstemming!! Så er jeg også dritlei slike programmer man skal stemme hverandre ut hele tiden. Er man ikke god nok, så UT. Er du ikke flink nok, så UT. Er du ikke pen nok, så UT. Er du ikke flink nok til å synge, danse, spille skuespill, så UT.

Hva med å lage programmer som bygger opp folk?? Som stemmer folk med, alle skal med!!

Hver gang vi møtes og Klovn til kaffen er vel program du liker, da? ;)

Skrevet

Ja faktisk. De løfter en opp, og hyller en.

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og hets.

- Avalon, mod

Skrevet

Nå begynner jo SVD å bli virkelig spennende :danse:

Når Linnea og Fam møtes i duell betyr det at ingen er trygge! Merker at jeg gruer meg til lørdag, da jeg skal på hyttetur uten TV :fnise:

Men vet noen hvor man får sett den totale poengsummen, altså da seerstemmer og dommerstemmer lagt sammen (eventuelt kun seerstemmer)?

Heier på Agnete, selv om det nesten blir litt for forutsigbart dersom hun vinner. Det hadde vært morsomt hvis Linnea klarer å utvikle seg til å bli skikkelig flink og dermed vinne hele greia :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...