Gå til innhold

Skal vi danse 2014

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde jeg giftet meg hadde det også vært livsendrende.

Kommer ikke på noe spesielt annet å markere. Og jeg har hatt et over snittet innholdsrikt liv.

Joda, det er livsendrende, men ettersom 90% av de andre danserne er gifte, så ble det bare så.... blast. 'Hvem har ikke det' på en måte. Og synd hun igjen viser hvor avhengig hun er av Lars Kristian. Hadde vært mer substans i en historie om hvordan hun reiste seg selvstendig fra en tøff periode, eller noe positivt hun har oppnådd.

Anonymous poster hash: 1aa4a...3c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Andre Villa :danse:

Anonymous poster hash: cc1d8...42a
  • Liker 3
Skrevet

Hehe, noen av dere er litt morsomme. Tidligere har det vært at Caroline nekter å ta til se kritikk og at dommerne vet jo best! Nå når hun i følge ALLE dommerne endelig har fulgt rådene deres, nei da blir de lurt av billige triks. Plutselig visste ikke dommerne best allikevel idag, de ble visst lurt...

Please, dropp denne fotballfruetrådtendensen!!!

Anonymous poster hash: b0afc...355

• Liker 15
Skrevet

Hehe, noen av dere er litt morsomme. Tidligere har det vært at Caroline nekter å ta til se kritikk og at dommerne vet jo best! Nå når hun i følge ALLE dommerne endelig har fulgt rådene deres, nei da blir de lurt av billige triks. Plutselig visste ikke dommerne best allikevel idag, de ble visst lurt...

Så du ikke dansen?

Hun var noe mykere ja, men fortsatt utrolig stiv. Det så man jo! Men så har jo dommerne vært rause med poengene og kommentarene i dag.

Anonymous poster hash: 1aa4a...3c0

• Liker 1
Gjest Vinglasset
Skrevet

Ja, ikke sant?

Jeg ble mildt sagt sjokkert av å lese alle ondskapsfulle innlegg i denne tråden.

• Liker 6
Skrevet

Men hun var jo like stiv, derfor reaksjoner. Hvor slapp hun seg løs? Følte han måtte brekke henne ned da de skulle danse litt lavere......på en måte. Og hun ristet litt på rumpa med et digert skjørt som skjulte. Ingen sambarytmer der nei.

Anonymous poster hash: 5020f...9ad
  • Liker 5
Skrevet

Så du ikke dansen?

Hun var noe mykere ja, men fortsatt utrolig stiv. Det så man jo! Men så har jo dommerne vært rause med poengene og kommentarene i dag. Anonymous poster hash: 1aa4a...3c0

Ja, jeg så dansen. Synes hun var mye bedre enn tidligere så jeg var enig med dommerne :)

Det er bare så utrolig barnslig å se hvordan folk må finne på unnskyldninger for at hun får gode tilbakemeldinger; dommerne blir lurt av billige triks og de har fått bedskjed om å være rausere. Utrolig patetisk påstand.

• Liker 9
Skrevet

Syns det er mange flinke i år jeg, men heier mest på Andre Villa for jeg liker han best. :)

Jeg skjønte heller ikke hvordan Caroline fikk 8x4, for jeg syns også hun var veldig stiv, men for all del jeg har ikke peiling på dans.

Hvorfor er Kristian Ødegård plutselig i dommerpanelet? Trenger de flere seere?

• Liker 1
Skrevet

Slutt nå med å diskutere CBE.

Det er så mange andre interessante personer med i programmet, f.eks. Andre Villa. For en mann!

• Liker 3
Skrevet

Ikke bare platt, men meget materialistitsk. Største i livet var bryllupet...og mannen. Ikke datteren nei, eller fødselen.

Ingenting hun noen sinne gjør, blir være godt nok. Nå sier jeg vi gir oss med Fotballfrue-gjør-alt-feil, og går tilbake til at dette handler om hele Skal vi danse.

Anonymous poster hash: ee654...985

• Liker 7
Skrevet

Agnethe var best ja, heia hun.

• Liker 4
Skrevet

Synes Zahid desidert er dårligst. Men han tar jo mye igjen på sjarm og humor, det skal han ha :) Men allikevel, det er jo en dansekonkurranse, ikke sjarm- eller humorkonkurranse. Håper Linnea henger med videre, gøy å se fremskrittene hun gjør.

• Liker 2
Skrevet

Synes Zahid desidert er dårligst. Men han tar jo mye igjen på sjarm og humor, det skal han ha :) Men allikevel, det er jo en dansekonkurranse, ikke sjarm- eller humorkonkurranse. Håper Linnea henger med videre, gøy å se fremskrittene hun gjør.

Morsomt, men dansen var kanskje ikke veldig imponerende.

Linnea er ganske flink, hun slapper mer av og smiler og synger. Hyggelig å se!

• Liker 3
Skrevet

Synes fam var kjedelig i dag, agnethe best, CB dårligst pga hennes stivhet og den PRØVE være in the moves....som ikke funka for meg.

• Liker 4
Skrevet

Han er så utrolig morsom, men helt elendig. 😂 Håper han blir med videre, han er virkelig den store underholdningen. Agnethe er jo overlegent best, og så har jeg et soft spot for Idar. Blir helt rørt av han, så klossete og skjønn. <3 Caroline var jo mye bedre i dag, men jeg syns det ble litt vulgært i bevegelsene.

Anonymous poster hash: aa586...7ab

• Liker 1
Skrevet

Fotballfrue fikk meg til å smile og groove.. Bra samba!

• Liker 4
Skrevet

Jeg ble positivt overrasket over Caroline, og jeg skjønner ikke de her som ikke mener at hun gjorde det bedre enn hun har gjort tidligere :klo: Jeg synes hun har blitt mye flinkere til å slappe av og være seg selv, hele hennes vesen i dag var mye mer sjarmerende enn f. eks første gang (da hun virket utrolig nervøs og stiv). Så det er jo kjempebra! Iallefall første gangen hun ikke har sett direkte ukomfortabel ut mens hun danser.

Med tanke på at FF fikk høye poeng i dag, så ser man jo også at NEI, alle er ikke "imot" deg Caroline. De har bare vært ærlig hele veien, og når hun først gjorde det litt bra så fikk hun poeng og kommentarer deretter! :)

Anonymous poster hash: 06014...f35
  • Liker 3
Skrevet

Må si at Caroline imponerte kraftig i dag.

Dog må det også sies at det gjorde mange andre også, og dersom man legger tidligere inntrykk sammen med dagens kommer hun ikke like bra ut. Det er selvfølgelig umulig å forutsi hvordan publikum tenker, men dersom det var basert på dagens utførelse ville jeg sagt definitivt videre, og dersom det var snakk om tidligere danser ville jeg sagt definitivt ut.

Anonymous poster hash: 65515...f74
  • Liker 2
Skrevet

Forresten, noen som gidder å ramse opp hva de andre deltakerene hadde med som "livsendrende" episoder? Fikk ikke meg meg.

Anonymous poster hash: 06014...f35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...