Gå til innhold

Skal vi danse 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fotballfrue - en blogg med (Ifølge henne selv) 100 000 lesere daglig, og stikker nesa frem i media nærmest daglig. Tigger stemmer gjennom blogg, instagram og facebook.

Zahid Ali: Vært med i diverse tv-program fra 2001-2008, ellers gjort lite ut av seg (Etter hva jeg ser på wiki)

For min del hadde jeg ikke anelse om hvem han var før skal vi danse, og jeg tenker at de er kjent på helt forskjellige måter. Zahids målgruppe er nok fra 25++, FF under 25. Det spørs nok helt på hvilke media en følger med på og alder.

Et representativt utvalg nordmenn skrev jeg.... Altså se for deg at de spør deg, din yngre nevø, svogern din som er 35, tanta di, onkelen din, faren din og bestemora di.... Tror du fortsatt de heller hadde visst hvem FF er foran han? I min slekt ville det ikke vært sånn hvertfall....

Anonymous poster hash: af4ac...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Agnethe!! Fy fela så sexy når hun danser, og dyktig! Håper hun vinner hele greia!



Anonymous poster hash: b4bc5...38d
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agnethe!! Fy fela så sexy når hun danser, og dyktig! Håper hun vinner hele greia!

Anonymous poster hash: b4bc5...38d

Ja hun er kjempeflink :) Jeg håper derimot at det er noen som ikke er så flink fra starten av som vinner. Noen som virkelig må jobbe seg oppover poenglista og gjøre fremskritt.

Anonymous poster hash: b0afc...355

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun er kjempeflink :) Jeg håper derimot at det er noen som ikke er så flink fra starten av som vinner. Noen som virkelig må jobbe seg oppover poenglista og gjøre fremskritt.

Anonymous poster hash: b0afc...355

fotballfrue?

Anonymous poster hash: abcab...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agnete har jeg aldri hørt om før, men hun var nydelig i kveld. Vakker kropp! Nydelige ben og hofter.

Zahid er ikke noe naturtalent men han er morsom!

Ff mangler utstråling og er, ja, stiv.

Fam er flink til tross sin størrelse. Men hun gjør noe rart med munnen når hun danser.

Line er vakker, flott kropp.

Linnea var så vakker når hun satt i begynnelsen av dansen. Men ikke en perfekt danser.

Så søtt at Per fikk Gyda til å gråte :)

Jeg tror Idar ryker snart. Men så trist han mista sin sønn nylig :(

Anonymous poster hash: 45483...f85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fotballfrue? Anonymous poster hash: abcab...129

Hehe, så forutsigbar enhver debatt her inne er hvor fotballfrue er en del av temaet! Nei, jeg har ingen favoritter foreløbig. Jeg synes det er litt kjedelig med de som allerede er på topp fra starten av. Synes det er morsomt i slike program å se fremskrittene deltakerne gjør :) Det er jo litt det programmet går ut på også, å gradvis bli bedre!

Anonymous poster hash: b0afc...355

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest RompeRusk

Et representativt utvalg nordmenn skrev jeg.... Altså se for deg at de spør deg, din yngre nevø, svogern din som er 35, tanta di, onkelen din, faren din og bestemora di.... Tror du fortsatt de heller hadde visst hvem FF er foran han? I min slekt ville det ikke vært sånn hvertfall....

Anonymous poster hash: af4ac...767

Helt ærlig? Fotballfrue ville nok gått av med seieren. Ikke fordi slekta mi leser bloggen, men pga magebildet og at FF-paret stikker nesa si ut i media ved første sjanse ;)

(Men dette er vel avsporing, så du er velkommen til å sende en PM/lage egen "Hvem er mest kjent av FF og ZA" om du vil diskutere det ytterligere ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig? Fotballfrue ville nok gått av med seieren. Ikke fordi slekta mi leser bloggen, men pga magebildet og at FF-paret stikker nesa si ut i media ved første sjanse ;)

(Men dette er vel avsporing, så du er velkommen til å sende en PM/lage egen "Hvem er mest kjent av FF og ZA" om du vil diskutere det ytterligere ;) )

Er ikke så viktig å diskutere ytterligere nei, bare sa min mening om hva jeg tror om nordmenn, men er jo så klart forskjellige interesser og hvilke overskrifter folk får med seg fra slekt til slekt også....

Anonymous poster hash: af4ac...767

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor avbrøt Katrine Moholt dommern da hun kritiserte han fotballspillern? Noe så teit - at han bare skal få skryt. Skal ikke han få dårlig kritikk liksom, bare hylles?



Anonymous poster hash: aba75...7f5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agnete er min favoritt!! Håper Idar eller Caroline ryker neste gang.

Anonymous poster hash: 19af2...172

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt i alt virker det som hele showet handler om penger til slutt, den som klarer å sanke flest stemmer i publikum vinner

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt i alt virker det som hele showet handler om penger til slutt, den som klarer å sanke flest stemmer i publikum vinner

Ja, hva trodde du det handlet om? Lære kjendiser å danse? nei, slikt er bare om å gjøre å finne det konseptet som trekker mest penger ut av folk, så er det ikke så nøye med resten. Hadde det vært dansen som var viktigst, så hadde jo dommerstemmene betydd mer enn publikumsstemmene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva trodde du det handlet om? Lære kjendiser å danse? nei, slikt er bare om å gjøre å finne det konseptet som trekker mest penger ut av folk, så er det ikke så nøye med resten. Hadde det vært dansen som var viktigst, så hadde jo dommerstemmene betydd mer enn publikumsstemmene.

de burde gjort det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjorde nesten vondt å se på Fotballfrua, hun var rett og slett elendig. Flere ganger var hun pinnestiv og kom ut av takten/trinnene. Føler hun blir litt som Blomster-Finn. Han var elendig på parketten, men ble stemt frem fordi folk syntes han skapte morsom underholdning. Forskjellen er at Finn lo sammen med publikum, og var selv klar på at han ikke var noen danseløve. Fruen skryter av full kontroll og at hun ikke har problem med selvtillitten. Anonymous poster hash: 81c3b...ae5

Jeg har ikke sett på skal vi danse i år, så måtte inn for å se på henne nå, og det at du sammenligner henne med blomster-Finn er jo bare patetisk. For all del, hun har ikke et kjempetalent, men hun var da på et helt annet nivå enn han. Typisk FF-hatere her inne, dere er jo helt frenetisk opptatt av å trykke henne ned.

Anonymous poster hash: 11e6b...ec5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste ville jo vært at seerstemmene bestemte hvilke to par som skulle ut i duell, men at dommerne tok det avgjørende valget etter at duell-parene har danset. På den måten slipper man at de gode plutselig ryker, og man kan få ut de som rett og slett ikke viser god nok fremgang.

Det er dette de har gjort på X-factor USA.

Dette blir helt sikkert moderert bort, men jeg stiller et stort spørsmål til det at Vollvik stadig går videre uten å gå i duell engang. Eier ikke han et sms-selskap? Hadde ikke forundret meg om han tok en Flatland.



Anonymous poster hash: 8c778...8db
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes at dommerstemmene skulle bestemt hvem som skulle ut i duell, og at seerne avgjorde hvem av de to duellantene som røk.

Enig. dommerne ser hvem som danser bra, så kan seerne bestemme hvem dem liker best.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at dommerstemmene skulle bestemt hvem som skulle ut i duell, og at seerne avgjorde hvem av de to duellantene som røk.

Det er selvsagt det beste, men fullstendig usannsynlig ettersom TV2 hadde tapt millioner av kroner på stemmer.

Anonymous poster hash: 8c778...8db

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...