Gå til innhold

Skal vi danse 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det norske folk er rasister!

Anonymous poster hash: 3eee9...181

ja!!!! Hvorfor ikke idar?? han er så sykt irriterende!

Anonymous poster hash: e5949...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det norske folk er rasister!

Anonymous poster hash: 3eee9...181

Hvorfor?

Anonymous poster hash: aba75...7f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det norske folk er rasister!

Anonymous poster hash: 3eee9...181

Haha. Var det første jeg tenkte da begge gikk til duell; nå roper noen rasist! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor?

Anonymous poster hash: aba75...7f5

De eneste to mørke i duell, og den mørkeste av dem røk.

Anonymous poster hash: 3eee9...181

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Var det første jeg tenkte da begge gikk til duell; nå roper noen rasist! :)

Ha ha. Det var det første samboeren sa da de to gikk i duell: "Har det noe med rasisme å gjøre, tro?" Ha ha. Vittig at flere har samme tanken.

Anonymous poster hash: abcab...129

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor var det flaut? ;p

Anonymous poster hash: 003c4...bfc

Fordi snubling/klummsethet er flaut uansett setting, men kan føles veldig mye flauere dersom du er en kjendis under lupen i beste sendetid hver lørdag kveld..?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi snubling/klummsethet er flaut uansett setting, men kan føles veldig mye flauere dersom du er en kjendis under lupen i beste sendetid hver lørdag kveld..?

Det er vel bare de som sitter med lupen for å finne feil som bryr seg.

Anonymous poster hash: 5dce0...53f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bare de som sitter med lupen for å finne feil som bryr seg.

Anonymous poster hash: 5dce0...53f

Velkommen til KG

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde nesten vondt å se på Fotballfrua, hun var rett og slett elendig. Flere ganger var hun pinnestiv og kom ut av takten/trinnene. Føler hun blir litt som Blomster-Finn. Han var elendig på parketten, men ble stemt frem fordi folk syntes han skapte morsom underholdning. Forskjellen er at Finn lo sammen med publikum, og var selv klar på at han ikke var noen danseløve. Fruen skryter av full kontroll og at hun ikke har problem med selvtillitten.



Anonymous poster hash: 81c3b...ae5
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det gjorde nesten vondt å se på Fotballfrua, hun var rett og slett elendig. Flere ganger var hun pinnestiv og kom ut av takten/trinnene. Føler hun blir litt som Blomster-Finn. Han var elendig på parketten, men ble stemt frem fordi folk syntes han skapte morsom underholdning. Forskjellen er at Finn lo sammen med publikum, og var selv klar på at han ikke var noen danseløve. Fruen skryter av full kontroll og at hun ikke har problem med selvtillitten. Anonymous poster hash: 81c3b...ae5

Ja er det ikke bra da, at hun har selvillit selv om hun ikke gjør alt perfekt? Eller syns du hun skal snakke seg selv ned til et nivå hvor hun ler og latterliggjør seg selv for å tilfredsstille deg og andre likesinnede? Hun er ikke klovnen din. Og at hun var elendig kan godt være din mening, men da hadde hun vel fått mye dårligere poeng enn hun fikk også.

Anonymous poster hash: 892e3...2c5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er det ikke bra da, at hun har selvillit selv om hun ikke gjør alt perfekt? Eller syns du hun skal snakke seg selv ned til et nivå hvor hun ler og latterliggjør seg selv for å tilfredsstille deg og andre likesinnede? Hun er ikke klovnen din. Og at hun var elendig kan godt være din mening, men da hadde hun vel fått mye dårligere poeng enn hun fikk også.

Anonymous poster hash: 892e3...2c5

Poenget mitt var at når du må stå og poengtere at du har så høy selvtillitt, så er det vel mer noe du ønsker å fremstå som. Hadde du hatt høy selvtillitt hadde du uten problemer vært ærlig på at du var stiv som en stokk og smilte anstrengende. Da trenger du nemlig ikke å forsvare noe. Klovnen blir hun jo ut fra måten hun fremstår for alle på. Hun havnet på 6. eller 7. plass, og det var vel ikke akkurat noen danseløver hun slo?? (PS. se på dansen en gang til, det var ikke min MENING at hun danset elendig. Det er fakta.)

Anonymous poster hash: 81c3b...ae5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt var at når du må stå og poengtere at du har så høy selvtillitt, så er det vel mer noe du ønsker å fremstå som. Hadde du hatt høy selvtillitt hadde du uten problemer vært ærlig på at du var stiv som en stokk og smilte anstrengende. Da trenger du nemlig ikke å forsvare noe. Klovnen blir hun jo ut fra måten hun fremstår for alle på. Hun havnet på 6. eller 7. plass, og det var vel ikke akkurat noen danseløver hun slo?? (PS. se på dansen en gang til, det var ikke min MENING at hun danset elendig. Det er fakta.)

Anonymous poster hash: 81c3b...ae5

Uten at jeg har sett noen ting av intervjuer med henne i for/etterkant er jeg enig i at dansen ikke så bra ut. Jeg er ingen danser, men så lett at føttene ofte var på "feil sted" så hun måtte "trippe seg" på plass, dårlig balansen og mye annet fotarbeid.

Anonymous poster hash: c3a4b...ea0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...