Gå til innhold

Skal vi danse 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om dommerne i år? Jeg savner Tor, blir ikke det samme uten han. På den positive siden slipper vi å høre på svorsken til svensken. Vil publikumsstemmene få mer å si i år siden det er bare tre dommere, tro? Og hva synes dere om programlederne? Jeg får alltid sukkersjokk av Katrine Moholt, men hun er i hvert fall vant til å lede programmer og kan en del dans. Didrik virker foreløpig litt mer usikker i sin nye rolle, synes jeg.



Anonymous poster hash: 5dce0...53f

Endret av ninuska_
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva synes dere om dommerne i år? Jeg savner Tor, blir ikke det samme uten han. På den positive siden slipper vi å høre på svorsken til svensken. Vil publikumsstemmene få mer å si i år siden det er bare tre dommere, tro? Og hva synes dere om programlederne? Jeg får alltid sukkersjokk av Katrine Moholt, men hun er i hvert fall vant til å lede programmer og kan en del dans. Didrik virker foreløpig litt mer usikker i sin nye rolle, synes jeg. Anonymous poster hash: 5dce0...53f

Tror han i midten bidrar veldig til en gladere og mer positiv tone. Mannen er jo et stort strålende smil!

Anonymous poster hash: 01bf1...5d7

Endret av ninuska_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Didrik ble litt flåsete, men han har vel lite erfaring enda.

Anonymous poster hash: 78cc4...480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue likner på Henriette Steenstrup når hun smiler! Slående likhet akkurat i munnpartiet! :) Må få sett på reprisen i ettermiddag.

Anonymous poster hash: 3e520...850

For de fleste er hun bare en av mange deltagere, kan dere bruke en annen tråd til å rakke ned på henne. Denne tråden handler ikke om henne men om Skal vi danse!

Anonymous poster hash: cc1d8...42a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de fleste er hun bare en av mange deltagere, kan dere bruke en annen tråd til å rakke ned på henne. Denne tråden handler ikke om henne men om Skal vi danse! Anonymous poster hash: cc1d8...42a

Ja og ikke en deltager det er verdt å skrive så mye om heller. Hun havnet jo veldig langt ned på lista.

Syns kanskje hele "Skal vi danse" konseptet nå begynner å bli oppbrukt, forutsigbart og kjedelig.

Anonymous poster hash: 01bf1...5d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og ikke en deltager det er verdt å skrive så mye om heller. Hun havnet jo veldig langt ned på lista.

Syns kanskje hele "Skal vi danse" konseptet nå begynner å bli oppbrukt, forutsigbart og kjedelig.

Anonymous poster hash: 01bf1...5d7

Ja, og det kan man godt mene. Samtidig tror jeg at mange barnefamilier liker å se Skal vi danse. Det er god underholdning, kjente mennesker og positivitet.

Om man liker det eller ikke er vel en smakssak.

Jeg liker ikke skrekkfilmer og grøssere, men aksepterer at mange synes det er god underholdning.

Anonymous poster hash: cc1d8...42a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sprettballen

Jeg likte Kine Hellebust jeg. :)

Så positiv, så glad og så direkte.

Og så Roar Strand da! Jeg håpet han skulle gjøre det bra, og han levde opp til mine forhåpninger. :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Roar Strand var flink! Ingen favoritt hos bookmakerne, men slo til og overrasket de fleste. Det samme synes jeg Per Heimly gjorde. Caroline Berg Eriksen derimot som var favoritt hos bookmakerne floppet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Roar Strand var flink! Ingen favoritt hos bookmakerne, men slo til og overrasket de fleste. Det samme synes jeg Per Heimly gjorde. Caroline Berg Eriksen derimot som var favoritt hos bookmakerne floppet.

Like morsomt alt sammen! :)

Anonymous poster hash: 01bf1...5d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg syns det burde være noen regler for stemmefisking hvis dette skal bli rettferdig og den beste skal vinne.

Når Fotballfrue kl 19.54 (!) legger ut et innlegg på bloggen og på Instagram og Facebook), med oppfordring om å stemme ved å sende sms eller ringe oppgitte nummere så syns jeg det er feil.

Det burde ikke være lov!

Anonymous poster hash: 01bf1...5d7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg syns det burde være noen regler for stemmefisking hvis dette skal bli rettferdig og den beste skal vinne.

Når Fotballfrue kl 19.54 (!) legger ut et innlegg på bloggen og på Instagram og Facebook), med oppfordring om å stemme ved å sende sms eller ringe oppgitte nummere så syns jeg det er feil.

Det burde ikke være lov!

Anonymous poster hash: 01bf1...5d7

Man kan jo ikke stemme før innen et visst tidsrom uansett, så ser ikke helt hvorfor det skal være så ille?

Anonymous poster hash: fe0a8...398

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo ikke stemme før innen et visst tidsrom uansett, så ser ikke helt hvorfor det skal være så ille?Anonymous poster hash: fe0a8...398

Det er ikke tidspunktet jeg egentlig syns er feil. Det er antall "fans" og følgere som man treffer i forhold til andre som kanskje ikke er like aktive på sosiale medier jeg mener er feil.

Det burde være regler om dette.

Anonymous poster hash: 01bf1...5d7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke tidspunktet jeg egentlig syns er feil. Det er antall "fans" og følgere som man treffer i forhold til andre som kanskje ikke er like aktive på sosiale medier jeg mener er feil.

Det burde være regler om dette.

Anonymous poster hash: 01bf1...5d7

Ja, ser den. Enig i det, forsåvidt.

Anonymous poster hash: fe0a8...398

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den nye mannlige dommeren godt, men hun Gyda synes jeg ikke var spesielt bra. For en grusom dialekt!



Anonymous poster hash: 6f324...23c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg likte den nye mannlige dommeren godt, men hun Gyda synes jeg ikke var spesielt bra. For en grusom dialekt!

Anonymous poster hash: 6f324...23c

Jeg synes hun var søt, sprudlende! Og så hyggelige ting til deltagerne.

Liker de tre dommerne nå bedre enn de som har vært før.

Anonymous poster hash: cc1d8...42a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ff har ødelagt håret sitt (dvs extensions'ene) etter oppsettingen i går.

Anonymous poster hash: 2bbc9...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...