Gå til innhold

Skal vi danse 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun har jo aldri danset profesjonelt vel? Hun er jo amatørdanser som de andre. At hun er glad i sang og musikk og dermed 'har danset hele livet' vil jo mange andre som liker rytmer og musikk også kunne si. Dattern min på 9 danser så fort hun har muligheten. Fortsetter hun sånn kan hun godt si 'jeg har danse hele livet' om hun får spørsmålet når hun er 20.

Jeg tror ikke Agnete mente noe mer enn det ;)

Jeg trodde FF skulle være flinkere. Men tipper det går en f*** i henne til neste uke også er hun dritflink da. Hun er ett konkurranse menneske. Å få labre tilbakemeldinger gjør nok at hun bare jobber enda hardere nestegang. Så jeg vil ikke avskrive henne ;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Du må arbeide med selvtilliten.".. Var dette bloggen var dommerkommentarene blitt moderert ned til noe om en prinsesse.

Anonymous poster hash: 1e437...b4d

Skjønte ikke helt hva du mente her...

Anonymous poster hash: 43926...bcc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, spørs om hun klarer å senke skuldrene, gi mer faen og bare danse i vei. Hun må ikke være en stiv pyntedukke i alle settinger :) Godt ment. Hun må late som hun ikke tar bilder hele tiden- Vise mer av sitt sanne jeg. Tror ikke bloggyrket rakner av den grunn. Men når hun i 5 år har vist shina og polert segselv bilder helt perfekt, så vil jo leserene tro det i virklige livet også, kanskje derfor hun ble litt stiv?



Anonymous poster hash: 5020f...9ad
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke helt hva du mente her...Anonymous poster hash: 43926...bcc

Jeg tror brukeren mente at om en slik kommentar haddee kommet på ff-bloggen hadde hun moderert den om til noe positivt...

Blir så trøtt og sliten av all negativiteten rundt denne personen.

Anonymous poster hash: b0afc...355

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

It Is You (I Have Loved)

Av Dana Glover.

Hva heter sangen FF danset til?

Anonymous poster hash: af65f...786

Anonymous poster hash: 057f7...c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville likt å se FF i chacha. Det påklistrede smilet gjennom hele dansen var nibdre flatterende, og hun så stiv og ukomfortabel ut.

Og Linnea må lære seg å smile.

Anonymous poster hash: 65515...f74

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, Nadia har blitt så mager. :(



Anonymous poster hash: fc7c9...0ea
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

* lite! ikke nibdre. Autocorrect altså...

Anonymous poster hash: 65515...f74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen til hun som dansa med Zahid(?) var ikke så fin... Gul med svarte hårdotter:s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yeahright

Har aldri lest FF bloggen, men har fått med meg at hun ikke er særlig populær her på KG eller andre forum, for den saks skyld.

Jeg skjønner det ikke helt, jeg. Syntes hun er kjempesøt og hun virker ganske så jordnær og hyggelig. Så henne på showet til Else og fikk akkurat samme inntrykk der. Søt og sjarmerende.

Heier på Zahid :heiajente:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan parene blir satt sammen? Velger danselærerne selv, eller bare trekker de? Virker som om noen bestandig ender opp med de "dårlige" kjendisene, mens de mest populære lærerne får de flinke og spreke. Bevisst fordi de har lyst til å bli tidlig ferdig, kanskje?



Anonymous poster hash: fc7c9...0ea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig aldri sett på Skal Vi Danse før.. så lurer på en ting.

Når kommer resultatene?? Trodde de skulle komme i kveld, jeg.



Anonymous poster hash: 7950b...0ff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig aldri sett på Skal Vi Danse før.. så lurer på en ting.Når kommer resultatene?? Trodde de skulle komme i kveld, jeg. Anonymous poster hash: 7950b...0ff

Noen??

Anonymous poster hash: af36f...5a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen??

Anonymous poster hash: af36f...5a8

Ingen ryker før neste uke. Resultatene fikk du opplest flere ganger. Og det ble opplyst om dette flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første episode av SVD er alltid uten at noen går ut, men de viser listen over hvem som har fått mest poeng på slutten av programmet uansett. Poengene de får går videre til neste program der de blir lagt sammen med dommer- og seerpoeng og da blir det avgjort hvem som skal i danseduell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue så jo ut som hun holdt på å drite på seg så nervøs som hun var. Hele dama lyste usikkerhet med det flakkende blikket. Er ikke vanskelig å se at hun ikke er særlig medievant.

Anonymous poster hash: 78cc4...480

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ompalompa24

Synes Caroline virker som en utrolig snill og god jente, jeg. Får bare bedre inntrykk av henne "live". Greit at hun fremstår som meget polert og "perfekt" på bloggen, men syns hun virker koselig i "real life" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Men syntes da ikke Caroline virket mer nervøs enn de andre? Og hvem hadde vel ikke vært nervøs i den settingen? Og dette var tross alt den første dansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue likner på Henriette Steenstrup når hun smiler! Slående likhet akkurat i munnpartiet! :) Må få sett på reprisen i ettermiddag.



Anonymous poster hash: 3e520...850
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...