Gå til innhold

Nei vi ønsker ikke kvinnene slik


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest HarryDotter

Så det var google sin skyld at du skrev at dette er chubby / lubben? :fnise:

Dog, jeg bryr meg ikke så skrekkelig, jeg er meg. Jeg er trent, sunn og meg selv. Noen liker det, andre ikke.

:fnise:

Jeg skylder på google ;) Nei men det var faktisk et av eksemplene som dukket opp øverst når jeg skulle finne bilder.....merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du kaller andre kvinner for belsenfanger så skjønner jeg ikke hvorfor du skriker så fælt om mangel på respekt på din kropp, og dårlig selvtillit. Du oppfører deg like ille som de som kaller lubne kvinner for feite.

Anonymous poster hash: d8154...4c8

Du må lese alle ordene i en setning. Jeg sa at dersom den kvinnen det ble siktet til er tykk, så må man jo være Belsenfange for å være normalvektig.

Altså, dersom en kvinne som veier 55 kg er tykk (noe den kvinnen på bildet ser ut til å gjøre), og tykk er definert som ca 30 kg overvekt eller mer, så må man være 25 kg eller mindre for å være slank. (i følge logikken til enkelte over her!)

Jeg har heller ikke dårlig respekt PÅ min kropp, ei heller dårlig selvtillit.

Endret av KateW
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

....og undervekt. Alle burde være helt passe. :danse:

Anonymous poster hash: f504d...fdb

Bedre å være en smule undervektig enn feit :danse:

Anonymous poster hash: 21b3c...e06

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei man gjør ikke det faktisk....Hun setter dette på spissen for å få frem et poeng. Tipper Kate vil at folk skal se at det finnes mellomting mellom radmager og smellfeit.

Hvorfor må allt leses og tolkes så

bokstavelig hele tiden? :klo:

Viss ingenting skal tolkes bokstavelig så er det heller ingen grunn til å bli sur eller få dårlig selvtillit av å bli kalt feit er det vel?

Anonymous poster hash: d8154...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Viss ingenting skal tolkes bokstavelig så er det heller ingen grunn til å bli sur eller få dårlig selvtillit av å bli kalt feit er det vel?

Anonymous poster hash: d8154...4c8

De fleste normale folk blir usikre og mister selvtillit når man blir stemplet som "feit" når man alikevel har en flott og slank kropp (Altså selv om man veier 60kilo istede for 50)

Selvfølgelig reagerer man når slike påstander kastes rundt.....Og for å få folk til å oppfatte poenget ettertrykkelig bruker man å smøre godt på. Når hun brukte ordet "Belsenfanger" var nok det for å gi oss ett bilde i hodet på ekstremtynne.

No big deal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste normale folk blir usikre og mister selvtillit når man blir stemplet som "feit" når man alikevel har en flott og slank kropp (Altså selv om man veier 60kilo istede for 50)

Selvfølgelig reagerer man når slike påstander kastes rundt.....Og for å få folk til å oppfatte poenget ettertrykkelig bruker man å smøre godt på. Når hun brukte ordet "Belsenfanger" var nok det for å gi oss ett bilde i hodet på ekstremtynne.

No big deal

At du bruker No Big deal om et slikt uttrykk som gjør tynne kvinner usikre mens du lager en stor deal av ordet feit som gjør andre kvinner usikker gjør at jeg skjønner at jeg snakker til døve ører. Men fakta er at begge deler kan enten bagatelliseres eller man kan la være å bruke slike ord om en kvinnekropp. Men det ene ordet og beskrivelsen er ikke verre enn den andre.

Anonymous poster hash: d8154...4c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

At du bruker No Big deal om et slikt uttrykk som gjør tynne kvinner usikre mens du lager en stor deal av ordet feit som gjør andre kvinner usikker gjør at jeg skjønner at jeg snakker til døve ører. Men fakta er at begge deler kan enten bagatelliseres eller man kan la være å bruke slike ord om en kvinnekropp. Men det ene ordet og beskrivelsen er ikke verre enn den andre.

Anonymous poster hash: d8154...4c8

nei men om du skal kværulere så fryktelig på dette så bør alle mennesker slutte å nevne ordet "feit" og "tynn" da?

Det må da gå an å diskutere temaet og forklare forskjellene på sykelig overvekt og skjelett tynn, uten å mene at det ene eller det andre er horribelt stygt og vemmelig? Og hva med alle som er helt normalt slanke midt imellom der?

Hele poenget her er vel at mange irriterer seg over at man enten blir satt i den ene eller andre båsen...altså ENTEN smellfeit eller radmager! Det finnes faktisk de midt imellom også...

Huff....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei men om du skal kværulere så fryktelig på dette så bør alle mennesker slutte å nevne ordet "feit" og "tynn" da?

Det må da gå an å diskutere temaet og forklare forskjellene på sykelig overvekt og skjelett tynn, uten å mene at det ene eller det andre er horribelt stygt og vemmelig? Og hva med alle som er helt normalt slanke midt imellom der?

Hele poenget her er vel at mange irriterer seg over at man enten blir satt i den ene eller andre båsen...altså ENTEN smellfeit eller radmager! Det finnes faktisk de midt imellom også...

Huff....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

I reist my case..

Det er jo helt umulig å si noe som helst til deg uten å få tullete kommentarer tilbake som "huff".

Anonymous poster hash: d8154...4c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du bruker No Big deal om et slikt uttrykk som gjør tynne kvinner usikre mens du lager en stor deal av ordet feit som gjør andre kvinner usikker gjør at jeg skjønner at jeg snakker til døve ører. Men fakta er at begge deler kan enten bagatelliseres eller man kan la være å bruke slike ord om en kvinnekropp. Men det ene ordet og beskrivelsen er ikke verre enn den andre.

Anonymous poster hash: d8154...4c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre å være en smule undervektig enn feit :danse:

Anonymous poster hash: 21b3c...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Når size 0 diskuteres og effekten av det, trekkes det alltid inn de i strl 987XL. Skulle ønske at gjennomsnittsmodellene kunne være 36/38/40. Anonymous poster hash: c6f57...58c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunn er egentlig et merkelig begrep. For det er jo hele pakken, ikke sant, sunn utenpå og sunn inni. Men slik folk bruker det, så er det som oftest sunn utenpå det går i. Jeg mener, dersom folk ser meg på gaten så regner de med at jeg gafler i meg alt mulig dritt. Som HAR vært sant, men som så absolutt ikke er sant lenger. Spiser sunt og skeier aldri ut, siden jeg begynte å ta tak. Men det vet jo ingen. Så selv om jeg ikke er sunn utenpå, ennå, så er jeg jo det inni etter hvert.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Sunn er egentlig et merkelig begrep. For det er jo hele pakken, ikke sant, sunn utenpå og sunn inni. Men slik folk bruker det, så er det som oftest sunn utenpå det går i. Jeg mener, dersom folk ser meg på gaten så regner de med at jeg gafler i meg alt mulig dritt. Som HAR vært sant, men som så absolutt ikke er sant lenger. Spiser sunt og skeier aldri ut, siden jeg begynte å ta tak. Men det vet jo ingen. Så selv om jeg ikke er sunn utenpå, ennå, så er jeg jo det inni etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Wow, der mistet jeg faktisk endel respekt for deg, BM. Jeg trodde du var noe mer innsikstsfull enn at du ville kalle en kvinne på kanskje 60 kg som bælfeit.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med de som er normalvektige og ikke ser syke ut, men som likevel ikke kan krysse den hersens hardangervidden din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest brutal_mann

Hva med de som er normalvektige og ikke ser syke ut, men som likevel ikke kan krysse den hersens hardangervidden din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Sunn er egentlig et merkelig begrep. For det er jo hele pakken, ikke sant, sunn utenpå og sunn inni. Men slik folk bruker det, så er det som oftest sunn utenpå det går i. Jeg mener, dersom folk ser meg på gaten så regner de med at jeg gafler i meg alt mulig dritt. Som HAR vært sant, men som så absolutt ikke er sant lenger. Spiser sunt og skeier aldri ut, siden jeg begynte å ta tak. Men det vet jo ingen. Så selv om jeg ikke er sunn utenpå, ennå, så er jeg jo det inni etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, om en har en sykdom, så skal jeg ikke henge deg for det. Men, om du rett og slett er lat og ikke gidder å en gang prøve å ta vare på kroppen din, da henter jeg en krakk og et rep.

Du kan forøvrig velge en annen vidde om den ligger lettere til rent geografisk :opplyser: Er snill ja :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er glad at jeg har såpass mellom ørene at jeg ikke kommenterer andres kropp tynn eller fyldig. Det er rett og slett en uting. Vi er forskjellige. Takk og lov at alle ikke er som TS sier jeg. Verden hadde blitt temmelig kjedelig om alle hadde samme smak ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...