Gå til innhold

Nei vi ønsker ikke kvinnene slik


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Overvekt ER stygt. Enkelt og greit.

Anonymous poster hash: 21b3c...e06

Undervekt er faen i meg styggere.

Anonymous poster hash: b1fad...917

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også blir provosert av sånne artikler. Ja, du skal akseptere din egen kropp og det er få som ser ut som supermodeller, men å akseptere at du er bælfeit? Ja, de aller fleste i denne artikkelen er sykt fete.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske det var kampanjer om at ekte kvinner har noe mellom ørene, og ikke på magen. De dumme hadde ikke funnet ut at de var diskriminert uansett, i motsetning til her.

Anonymous poster hash: 42e1c...279

Supermodeller kan også ha noe mellom ørene. Å da er valget lett?! Hva vil folk ha? Om begge har noe mellom ørene, vil du ha en svært overvektig eller fotomodell?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undervekt er faen i meg styggere.Anonymous poster hash: b1fad...917

Men det er ingen feminister dom sier at undervektige er vakkert, og at man skal "akseptere" at enkelte kvinner er undervektige. Det er visst kun når de blir grotesk overvektige at kvinner blir vakre i følge feminister.

Ellers er det interessent å konstatere at mannen i bildene er veltrent og normal. Det er visst kun kvinner som skal være smellfeite.

Anonymous poster hash: 78b9a...5b1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Men det er ingen feminister dom sier at undervektige er vakkert, og at man skal "akseptere" at enkelte kvinner er undervektige. Det er visst kun når de blir grotesk overvektige at kvinner blir vakre i følge feminister.

Anonymous poster hash: 78b9a...5b1

Undervektige finner man jo i reklamer og på catwalken stadig vekk?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supermodeller kan også ha noe mellom ørene. Å da er valget lett?! Hva vil folk ha? Om begge har noe mellom ørene, vil du ha en svært overvektig eller fotomodell?

Jeg tror folk ville valgt den med best personlighet, eventuelt kulest jobb/utdanning.

Anonymous poster hash: 42e1c...279

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Undervektige finner man jo i reklamer og på catwalken stadig vekk?

Men så skrev jeg også: "Men det er ingen feminister som sier at undervektige er vakkert,"

Feminister hater mote- og reklamindustrien.

Anonymous poster hash: 78b9a...5b1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Men det er ingen feminister dom sier at undervektige er vakkert, og at man skal "akseptere" at enkelte kvinner er undervektige. Det er visst kun når de blir grotesk overvektige at kvinner blir vakre i følge feminister.

Ellers er det interessent å konstatere at mannen i bildene er veltrent og normal. Det er visst kun kvinner som skal være smellfeite.

Anonymous poster hash: 78b9a...5b1

Jeg trodde jeg kjente noen feminister, men jeg ser jo at jeg under ingen omstendigheter gjør det.

Kan jeg trekke den konklusjonen at AB her kjenner alt som kan krype og gå av feminister? Alt fra Ottar damene til de mer normale hverdagsfeministene som snakker om menneskerettigheter og ikke om kvinnerettigheter. De som synes det er viktig at alle mennesker skal ha de samme rettighetene uansett hvilken farve, vekt, bosted og seksuell legning du har, og at dine rettigheter som menneske ikke skal være nyttet til hvilket kjønn du ble født med?

Edit: Puttet inn en manglende bostav.

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er ikke at menn ønsker sylslanke sylfider med silikon og fotomodellkropp.

Problemet er at vi igjen ser at overvekt og usunn livsstil hylles for å imøtekomme kroppsidealet. I stedte for å vise NORMALE kvinner så trekker de frem smellfeite griser og kropper som ikke ligner grisen og som er LANGT unna det som er normalt i dag. Hvorfor gjør man det egentlig?

De fleste jeg kjenner som har født barn og som ikke er treningsfreaker, har selvsagt noen kg fo rmye og er ikke sylslank, men de er ikke i nærheten av disse som fremstilles her.

Jeg blir så provosert. Man skal ikke hylle kraftig overvekt som er et gedigent folkehelseproblem som bare blir verre og verre. :kjefte:


Anonymous poster hash: 3dcde...86f



Anonymous poster hash: 3dcde...86f
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg kjente noen feminister, men jeg er jo at jeg under ingen omstendigheter gjør det.

Kan jeg trekke den konklusjonen at AB her kjenner alt som kan krype og gå av feminister? Alt fra Ottar damene til de mer normale hverdagsfeministene som snakker om menneskerettigheter og ikke om kvinnerettigheter. De som synes det er viktig at alle mennesker skal ha de samme rettighetene uansett hvilken farve, vekt, bosted og seksuell legning du har, og at dine rettigheter som menneske ikke skal være nyttet til hvilket kjønn du ble født med?

Mulig det, men på meg virker det som at når erklærte feminister (som i denne artikkelen) skal slå et slag for "normale" kvinner, så trekker de alltid frem ekstremt overvektige kvinner.

Dette fenomenet er nok mer likevel utbredt i USA, hvor feministbevegelsen og den såkalte "fat acceptance"-bevegelsen går hånd i hånd.

Anonymous poster hash: 78b9a...5b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at folk er så dumme at de ikke forstår forskjellen på hyllest og aksept. Aksept i form av at man skal unngå trakassering og få være den man er og at man ikke defineres av hvordan man ser ut. Det er da ingen overvektige mennesker som mener at alle skal ønske å pule dem. Man vet da jævla godt at menn flest foretrekker slankere versjoner. Det er ikke DET det går på, når skal dere fatte det? Det går på menneskeverd. At man skal bli akseptert for den verdien man har uten å dømmes. Disse feit i mediagreiene som har foregått i det siste er jo ikke noe annet enn at overvektige tar tilbake verdien sin, etter å ha blitt gjemt og spyttet på i åresvis.

Og så er det fritt frem for undervektige å tale SIN sak dersom de ønsker det. Jeg skal definitivt si meg positivt enig til at de som er sykelig undervektige men ikke så lett klarer å gjøre noe med det kan stå frem og få forståelse for kroppen sin i samfunnet. Det er nemlig ikke slik at feite og altfor tynne må krige mot hverandre, her er vi jo faktisk på samme lag.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt skal settes så på spissen.. Jeg har litt for mye fett på kroppen selv, men om jeg hadde sett ut som de som var avbildet ville jeg ikke vært fornøyd med kroppen min, med god grunn. Ser ikke poenget med å fronte usunnhet på den måten.

OT: Digger at hun ene dama hadde på seg en Abercrombie&Fitch- tskjorte. Et forhåpentligvis gjennomtenkt sleivspark til Mike Jeffries :fnise:

Endret av encore
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker heller ikke disse kampanjene. Du blir ikke lekker bare fordi du kler av deg offentlig. Jeg har heller ikke sansen for kommentarer som "de fleste menn liker myke kvinner". Hva er dette for noe? Er målet nå å gi slanke, veltrente kvinner komplekser?

Det verste er jo de "men like this better than this"også vises en kvinne på 140kg og en radmager supermodell.

Hva hvis den radmagre dama var byttet ut med en fitnessjente? Nei,de må jo ta de TYNNESTE eksemplene de finner.

Og det der real men like blabla....så indikerer det at er du slank så vil ingen "ekte"menn ha deg,og du er heller ikke en ekte kvinne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det verste er jo de "men like this better than this"også vises en kvinne på 140kg og en radmager supermodell.

Hva hvis den radmagre dama var byttet ut med en fitnessjente? Nei,de må jo ta de TYNNESTE eksemplene de finner.

Og det der real men like blabla....så indikerer det at er du slank så vil ingen "ekte"menn ha deg,og du er heller ikke en ekte kvinne.

Og ikke minst er det utrolig irriterende for menn at feminister skal fortelle oss at "ekte menn" liker feite kvinner.

Anonymous poster hash: 78b9a...5b1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Jeg skjønner ikke at folk er så dumme at de ikke forstår forskjellen på hyllest og aksept. Aksept i form av at man skal unngå trakassering og få være den man er og at man ikke defineres av hvordan man ser ut. Det er da ingen overvektige mennesker som mener at alle skal ønske å pule dem. Man vet da jævla godt at menn flest foretrekker slankere versjoner. Det er ikke DET det går på, når skal dere fatte det? Det går på menneskeverd. At man skal bli akseptert for den verdien man har uten å dømmes. Disse feit i mediagreiene som har foregått i det siste er jo ikke noe annet enn at overvektige tar tilbake verdien sin, etter å ha blitt gjemt og spyttet på i åresvis.

Og så er det fritt frem for undervektige å tale SIN sak dersom de ønsker det. Jeg skal definitivt si meg positivt enig til at de som er sykelig undervektige men ikke så lett klarer å gjøre noe med det kan stå frem og få forståelse for kroppen sin i samfunnet. Det er nemlig ikke slik at feite og altfor tynne må krige mot hverandre, her er vi jo faktisk på samme lag.

Jeg tror du taler for døve ører. ^^

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du taler for døve ører. ^^

Noen må jo skjønne det før eller senere. Og da tenker jeg ikke bare på disse antifeministiske mannfolkene som hyler her, men like gjerne overvektige som er med på å poste bilder av overvektige med tekst som "menn liker mer å ta i". Det er så bullshit alt sammen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BabyBlue

Det er jo aldri gjennomsnittlige kropper i sånne artikler, de fronter jo omtrent bare drog med 20 kg + og hengepatter -.- Unnskyld meg, men den gjennomsnittlige norske kvinnen er langt mer attraktiv enn det media trekker nedover trynet vårt som normalen, det ser man bare man tar seg en tur ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Jeg skjønner ikke at folk er så dumme at de ikke forstår forskjellen på hyllest og aksept. Aksept i form av at man skal unngå trakassering og få være den man er og at man ikke defineres av hvordan man ser ut. Det er da ingen overvektige mennesker som mener at alle skal ønske å pule dem. Man vet da jævla godt at menn flest foretrekker slankere versjoner. Det er ikke DET det går på, når skal dere fatte det? Det går på menneskeverd. At man skal bli akseptert for den verdien man har uten å dømmes. Disse feit i mediagreiene som har foregått i det siste er jo ikke noe annet enn at overvektige tar tilbake verdien sin, etter å ha blitt gjemt og spyttet på i åresvis.

Og så er det fritt frem for undervektige å tale SIN sak dersom de ønsker det. Jeg skal definitivt si meg positivt enig til at de som er sykelig undervektige men ikke så lett klarer å gjøre noe med det kan stå frem og få forståelse for kroppen sin i samfunnet. Det er nemlig ikke slik at feite og altfor tynne må krige mot hverandre, her er vi jo faktisk på samme lag.

Bortsett fra at det handler om at overvektige kvinner ønsker at kjekke trente menn skal finne de attraktiv(noen gjør vel det, men tydeligvis ikke mange nok). Handler også om total ansvarsfraskrivelse over hvorfor de er overvektig. Ingenting er deres feil og verden skal tilpasse seg dem. Jeg tror du burde titte innom bloggen til Jes Baker og andre fat acceptance bloggere som henne. Fult av BS og er umulig å ta seriøst.

Folk spiser seg død i 40-årene og dette skal vi liksom akseptere? Nei, her må disse sytete kakespiserne skjerpe seg og ta ansvar for sin egen kropp. Ikke gjemme seg bak BS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra at det handler om at overvektige kvinner ønsker at kjekke trente menn skal finne de attraktiv(noen gjør vel det, men tydeligvis ikke mange nok). Handler også om total ansvarsfraskrivelse over hvorfor de er overvektig. Ingenting er deres feil og verden skal tilpasse seg dem. Jeg tror du burde titte innom bloggen til Jes Baker og andre fat acceptance bloggere som henne. Fult av BS og er umulig å ta seriøst.

Folk spiser seg død i 40-årene og dette skal vi liksom akseptere? Nei, her må disse sytete kakespiserne skjerpe seg og ta ansvar for sin egen kropp. Ikke gjemme seg bak BS.

Det finnes mange folk av alle slag. Det gir deg uansett ikke noen som helst rett til å sitte og rakke ned på andre. Hva slags menneske er du, egentlig, som tror du kan snakke slik om mennesker?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mange folk av alle slag. Det gir deg uansett ikke noen som helst rett til å sitte og rakke ned på andre. Hva slags menneske er du, egentlig, som tror du kan snakke slik om mennesker?

Nøyaktig hvordan er det han rakker ned på dem? At han mener at de må ta ansvar for egen kropp? Er det så fælt?

Anonymous poster hash: 78b9a...5b1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...