Gå til innhold

Nei vi ønsker ikke kvinnene slik


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest brutal_mann

Hun oppe til høyre er da for svarte F ikke FEIT vel?!? Hun som viser arr etter brystoperasjon altså...hvis folk her mener at den damen er" smellfeit" så har menneskeheten et gigantproblem etter mitt skjønn! Var et par av de andre som burde tenke litt på helsa si....men det finnes vel en mellomting mellom skraptynn og farlig smellfeit??

Åååå, der oppe til høyre. Hjalp å bytte maskin... Nei, hun er ikke feit. Hun er en sånn som aldri skulle ha føkka til puppene sine med plast.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis en overvektig person legger ut bilde av seg selv på Internett, hylles hun til gudene med kommentarer som, "ÅH SÅ FANTASTISK" og "DU ER DEN NYDELIGSTE JEG HAR SETT", mens hvis en undervektig som meg (46 kg, 1.70 cm) legger ut et bilde på Internett vil nok 80% av kommentarene være, "NOEN MÅ GI DENNE JENTA MAT" og "MEN LIKES REAL WOMEN, ONLY DOGS GO FOR BONES".

Lenge leve dobbeltmoralen.



Anonymous poster hash: fbe6c...5c3
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undervekt er faen i meg styggere.

Anonymous poster hash: b1fad...917

Du trenger ikke banne fordi du er uenig. Det går faktisk an å ordlegge seg uten å bruke banneord. Vi som har et større ordforråd klarer faktisk å la være å bruke disse ufyselige banneordene.

Anonymous poster hash: 21b3c...e06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne hyllingen av sykelig overvektige mennesker er bare kvalmt! La dem bare sitte på ræva og trappe i seg junkfood, men slutt å fremstille dem som noen gudinner.



Anonymous poster hash: ddd93...740
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Åååå, der oppe til høyre. Hjalp å bytte maskin... Nei, hun er ikke feit. Hun er en sånn som aldri skulle ha føkka til puppene sine med plast.

Hahaha ja jeg begynnte å lure nå seru :)

Syntes hu var fin jeg...men enig..ikke føkk opp puppene! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det alltid tykke mennesker som frontes når det er snakk om å vise en naturlig kropp?!

Det er da like viktig å normalisere slanke mennesker med ikke-retusjerte-modell-kropper!!

Modeller i blader ect har som regel veldig veltrent kropp, perfekte proposjoner, perfekt hud, perfekt hår, perfekt ansikt osv..

Det er da ikke normalt å se slik ut, enten du er tykk eller tynn! Ikke en gang modellene ser jo slik ut, bildene er jo kjempe redigert selv etter de har fått timesvis med sminke, frisør og stylister!

Samme gjelder jo menn i blader også!

Det er ikke det normale å ha perfekte proposjoner, høyde, tykk hårmanke og sixpack.. menn kommer i alle størrelser og fasonger de også!

Hva med å hylle mangfoldet blandt folk, og ikke bare overvektige kvinner?! Fokuset her bude ikke være "hva tenner det motsatte kjønn på?" Fordi heldigvis har vi alle forskjellig smak, og det finnes noen for de fleste der ute. Fokus burde være å bygge opp et realistisk menneskesyn og bidra til gid selvtillit og mental helse.

Anonymous poster hash: 7086e...86d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror de fleste ønsker seg en sunn og frisk dame. Misforstå meg rett, men en overvektige viser ikke akkurat til sunnhet eller god helse. Jeg er selv relativt overvektig, og har ingen problem med å innse at jeg kanskje ikke er førstevalget for de fleste. Det er min egen feil.



Anonymous poster hash: 56081...797
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg kjenner mange overvektige som er atskillig sunnere enn flere tynne jeg kjenner.

Det er forskjell på overvekt og fedme. Siste forskning viste vel at de som holdt seg jevnt på en moderat overvekt var de som levde lengst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en overvektig person legger ut bilde av seg selv på Internett, hylles hun til gudene med kommentarer som, "ÅH SÅ FANTASTISK" og "DU ER DEN NYDELIGSTE JEG HAR SETT", mens hvis en undervektig som meg (46 kg, 1.70 cm) legger ut et bilde på Internett vil nok 80% av kommentarene være, "NOEN MÅ GI DENNE JENTA MAT" og "MEN LIKES REAL WOMEN, ONLY DOGS GO FOR BONES".

Lenge leve dobbeltmoralen.

Anonymous poster hash: fbe6c...5c3

Lenge leve fantasien, tenker jeg heller vi sier. Dette er ren oksebæsj og du vet det innerst inne.

Anonymous poster hash: 5c72b...7dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvem du mener er oppe til høyre. Er ingen oppe til høyre hos meg. Alle i Dagbladet sin reportasje er bælfeite.

Wow, der mistet jeg faktisk endel respekt for deg, BM. Jeg trodde du var noe mer innsikstsfull enn at du ville kalle en kvinne på kanskje 60 kg som bælfeit.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mener at hun er litt smålubben ja, men sier ikke at hun ikke er fin og ser bra ut fordiom☺

Ok, da lurer jeg virkelig på hvor denne kvinnen er lubben!?!? Helt seriøst? Din definisjon må jo være at alle kvinner som ikke ser ut som Belsenfanger, er lubne.

De fleste kvinner mener lubben og feit er synonymer, selvsagt, så det er jo ikke rart at vi sliter med forvirret selvbilde, når dette er tilbakemeldingene vi får.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Ok, da lurer jeg virkelig på hvor denne kvinnen er lubben!?!? Helt seriøst? Din definisjon må jo være at alle kvinner som ikke ser ut som Belsenfanger, er lubne.

De fleste kvinner mener lubben og feit er synonymer, selvsagt, så det er jo ikke rart at vi sliter med forvirret selvbilde, når dette er tilbakemeldingene vi får.

Jeg ser BM har nevnt at han ikke så hun med brystarrene og at han ikke mente hun var "feit" ;)

gfx.dagbladet.no/labrador/349/349308/34930817/jpg/active/320x.jpg

Hun her er i den reportasjen.....Jeg må innrømme at den kroppen ikke ser spesiellt sunn ut. Tror veldig mange, både kvinner og menn, syntes at dette ikke er spesiellt pent? Men selv om jeg syntes den typen fysikk ikke er så tiltrekkende, betyr det absolutt ikke at jeg ser ned på dem eller har stygge tanker om kroppen deres. Jeg tror bare ikke jeg kunne datet og blitt seksuellt tiltrukket av en så stor dame. Slik er jeg bare.....Jeg har alikevel ingen fordommer mot damer i den vektklassen. Og jeg syntes det er en stor forskjell på de to tingene....

Her er noen eksempler på det mange vil kalle for "chubby" eller "formfull".....Dette er så tiltrekkende etter min mening, at det gjør vondt! :fnise: (Og jeg tror veldig veldig mange menn elsker den formen for kvinnekropp. Jeg kan selvsagt ikke generalisere....men jeg tror det er sannheten)

konsolentreff.de/anhaenge/20-jpg.12920/

us.123rf.com/400wm/400/400/yannp/yannp1008/yannp100800019/7495397-half-dress-red-hair-chubby-women-standing-in-front-of-a-gaz-fireplace-wearing-a-red-bra-pantie-hoes-.jpg

media-cache-cd0.pinimg.com/236x/53/21/75/532175851ba48cf469fe4520ab3eda65.jpg

1.bp.blogspot.com/-i9okf4IiD9I/TxOSEMw13eI/AAAAAAAAB6M/jj9o6xGJNlc/s1600/tumblr_lqv5kbcUQv1r2z2guo1_500.jpg

Håper iallefall at de fleste av oss syntes det er vakkert.....Jeg kan ikke tro at de fleste av oss er såååå kresne på kropp. Da ville svært mange damer og menn være evig single. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nummer to der er jo helt normal? Hvis hun er chubby, skjønner jeg ingenting.

Men flotte kropper på dem alle sammen, syns jeg!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Nummer to der er jo helt normal? Hvis hun er chubby, skjønner jeg ingenting.

Men flotte kropper på dem alle sammen, syns jeg!

Ja så absolutt!! Jeg syntes hun var 100% slank og fin jeg....Det var bare det som dukket opp når jeg søkte "chubby girls" på google :vetikke:

Folk har vel et bilde av det som "chubby" fordi det liksom ikke er like stramt og veltrent som dette kanskje? :sjokkert:

static.entertainmentwise.com/photos/Image/maria1s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Hvis hun her er chubby, så er jeg bælfeit :fnise::fnise: Hun var da slank :)

http://us.123rf.com/400wm/400/400/yannp/yannp1008/yannp100800019/7495397-half-dress-red-hair-chubby-women-standing-in-front-of-a-gaz-fireplace-wearing-a-red-bra-pantie-hoes-.jpg

Dette er litt chubby og det er ca slik jeg ser ut :)

http://i.imgur.com/CZUTr.jpg

Endret av Heartbeat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Overvekt ER stygt. Enkelt og greit.

Anonymous poster hash: 21b3c...e06

....og undervekt. Alle burde være helt passe. :danse:

Anonymous poster hash: f504d...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så absolutt!! Jeg syntes hun var 100% slank og fin jeg....Det var bare det som dukket opp når jeg søkte "chubby girls" på google :vetikke:

Folk har vel et bilde av det som "chubby" fordi det liksom ikke er like stramt og veltrent som dette kanskje? :sjokkert:

static.entertainmentwise.com/photos/Image/maria1s.jpg

Så det var google sin skyld at du skrev at dette er chubby / lubben? :fnise:

Dog, jeg bryr meg ikke så skrekkelig, jeg er meg. Jeg er trent, sunn og meg selv. Noen liker det, andre ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da lurer jeg virkelig på hvor denne kvinnen er lubben!?!? Helt seriøst? Din definisjon må jo være at alle kvinner som ikke ser ut som Belsenfanger, er lubne.

De fleste kvinner mener lubben og feit er synonymer, selvsagt, så det er jo ikke rart at vi sliter med forvirret selvbilde, når

dette er tilbakemeldingene vi får.

Når du kaller andre kvinner for belsenfanger så skjønner jeg ikke hvorfor du skriker så fælt om mangel på respekt på din kropp, og dårlig selvtillit. Du oppfører deg like ille som de som kaller lubne kvinner for feite.

Anonymous poster hash: d8154...4c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Når du kaller andre kvinner for belsenfanger så skjønner jeg ikke hvorfor du skriker så fælt om mangel på respekt på din kropp, og dårlig selvtillit. Du oppfører deg like ille som de som kaller lubne kvinner for feite.

Anonymous poster hash: d8154...4c8

Nei man gjør ikke det faktisk....Hun setter dette på spissen for å få frem et poeng. Tipper Kate vil at folk skal se at det finnes mellomting mellom radmager og smellfeit.

Hvorfor må allt leses og tolkes så bokstavelig hele tiden? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...