Gå til innhold

Skravletråd mai-juni 2015

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi var på oul igår, og alt så ut til å være i skjønneste orden med babyen vår ❤️

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var på oul igår, og alt så ut til å være i skjønneste orden med babyen vår ❤️

Så bra! Vi skal på tirsdag, merker at jeg begynner å bli skikkelig spent! Sier de noe om kjønn, eller må man spørre?

Skrevet

Vi skal på mandag, veldig spent!!!

Skrevet

Så bra! Vi skal på tirsdag, merker at jeg begynner å bli skikkelig spent! Sier de noe om kjønn, eller må man spørre?

Vi spurte, det virka ikke som jordmora hadde tenkt å spørre om det var av interesse. Spurte bare om hun hadde tid til å sjekke om hun så hva det var, og det hadde hun :)

Vi får mest sannsynlig ei lita jente :hjerte::babyjente: Klarer ikke helt tro på henne, for jeg har hatt en sterk guttefølelse de siste ukene :fnise:

Skrevet

Gratulerer med jente i magen Bygdis!

I dag har jeg endelig fått kjøpt meg litt klær. To mammabukser og to kjoler. Samt et par gensere, men de er vanlige gensere, kun en størrelse større enn jeg pleier å kjøpe. Godt å endelig ha litt å velge i, samt at jeg har noe å bruke i julen.

Skrevet

Gratulerer Bygdis! :) har hørt de kan ta feil fra jente til gutt men ikke omvendt, så det kan jo være magefølelsen din stemmer ;)

Hvor var du å handlet klær Nori? Jeg må også ut å handle nye bukser. Har fått litt mage på morgenen :D men ender opp med å bare se tykk ut utover dagen da :P

Skrevet (endret)

Jeg var på HM. For meg er det omvendt, magen blir større (mer oppblåst) om ettermiddagen.

Endret av Nori
Skrevet

Kjønn ved OUL er nokså pålitelig. Noe annet med tidlig UL. Jeg var denne uka og legen var helt sikker på at det er en gutt. Men jeg venter til OUL før jeg tar det for fakta. På OUL kan de jo se pungen hvis det er gutt, og stellet selvsagt.

Alt sto bra til, forresten. Veldig morsomt å se! Med førstemann fikk vi noen veldig babylignende bilder på tidlig UL, men denne tassen lå vendt med ryggen mot oss. Fikk sett øynene og munn, samt mageinnhold og urin i blæra. Altså er alle systemer oppe og går ;)

I dag hoppet jeg i mammabukser. Men de er litt store ennå. Sklir bare... får se om noen av de andre sitter bedre, ellers må jeg ut og handle litt til uka.

Måtte kjøpe ny BH også. Opp TO cup-størrelser! :bond: De er blitt så absurd store... 75H lissom? :fnise:

Skrevet

Bra alt var som det skulle på UL :)

Jeg jubler over å ha gått over til C-cup her :P noen som har erfraing med om puppene vokser mye mer fra graviditeten til amming? Vil ikke kjøpe nye bher om jeg vokser utav de igjen snart :P

Skrevet

Jeg jubler over å ha gått over til C-cup her :P noen som har erfraing med om puppene vokser mye mer fra graviditeten til amming? Vil ikke kjøpe nye bher om jeg vokser utav de igjen snart :P

De vokste i starten og så stabiliserte det seg. Gikk fra 75E til 75G begge gangene. De ble helt gigantiske når melka kom, men det stabiliserer seg også.

Skrevet

Aner ikke :klo: Noen som vet når man begynner med ammebh? På bilder i nettbutikker står jo gravide damer med ammebh, trodde kanskje det var noe man begynte med nå babyen var født jeg :)

Skrevet

Amme-BH trenger du ikke før etter fødsel. Det er ikke forskjell på den og vanlige BH-er, utenom haspen som gjør det lett å vippe ut puppen ved amming.

Jeg vet at de ikke anbefaler spiler, men det er først når melka kommer (etter fødsel). Og for oss med kjempemugger er spiler nesten must uansett. BH uten spiler har like mye for seg som en bil uten motor for min del.

Skrevet

Jeg har kjøpt amme-BH, i den verste kvalmeperioden kasta jeg opp av å ha på meg BH, så da ble ammeBH et alternativ som var mykere og mindre stramt. Har gått opp 3 str så passa ikke inn i noe annet.

Skrevet

Amme-BH trenger du ikke før etter fødsel. Det er ikke forskjell på den og vanlige BH-er, utenom haspen som gjør det lett å vippe ut puppen ved amming.

Jeg vet at de ikke anbefaler spiler, men det er først når melka kommer (etter fødsel). Og for oss med kjempemugger er spiler nesten must uansett. BH uten spiler har like mye for seg som en bil uten motor for min del.

Puh, da venter jeg ei stund til med amme-bh. Begynner i hvert fall ikke med bh uten spiler før jeg må, det føles nesten som å gå uten bh..

Skrevet

Vi fikk høre trollet hos jordmor i dag. Det var moro, spesielt siden jeg fortsatt egentlig ikke merker noe. Jordmoren var også veldig hyggelig, så er veldig glad for at vi har fått akkurat henne.

Skrevet

OUL i dag, alt var bra, og det er en liten gutt :)

Skrevet

Vi var på ultralyd igår og så en fin baby som var litt trøtt ♥ Det var fantastisk!

Skrevet

Gratulerer med gutten, Porcelain! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...