Gjest Bygdis Skrevet 5. november 2014 #401 Del Skrevet 5. november 2014 Jeg tror vi skal høre etter hjertelyden når jeg skal til jordmor på to uker, da er jeg i uke 17. Ei jeg kjenner fikk høre den hos jordmor i uke 13 ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 5. november 2014 #402 Del Skrevet 5. november 2014 (endret) Jeg har sett et bankende hjerte på tidlig ul i dag en tilsynelatende velskapt liten mini som likte å hoppe rundt gynekologen mente det kunne se ut som en gutt, men det var ikke 100% sikkert Endret 5. november 2014 av Hvitløk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
graving Skrevet 5. november 2014 #403 Del Skrevet 5. november 2014 Jeg har sett et bankende hjerte på tidlig ul i dag en tilsynelatende velskapt liten mini som likte å hoppe rundt gynekologen mente det kunne se ut som en gutt, men det var ikke 100% sikkert Gratulerer!! kan de se antydning til kjønn så tidlig altså? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 5. november 2014 #404 Del Skrevet 5. november 2014 Gratulerer!! kan de se antydning til kjønn så tidlig altså? :D Ja, men det var visst langt fra sikkert, så blir ikke overrasket om de sier senere at det er en jente Hørte fra ei at mange kan se kjønn på tidlig ul, men pga abortloven så har de ikke lov til å opplyse om det. Han sa at siden jeg var 11+3 i dag og dermed i 12. uke, så gikk det greit å si det. Han sjekket nakkefolden også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 6. november 2014 #405 Del Skrevet 6. november 2014 Så fantastisk Hvitløk! Jeg så bildene på Facebook og det er jo helt utrolig at babyen er så "ferdig" allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 6. november 2014 #406 Del Skrevet 6. november 2014 Så fantastisk Hvitløk! Jeg så bildene på Facebook og det er jo helt utrolig at babyen er så "ferdig" allerede! Og hvis flere vil se bilde på facebook-gruppen vår er det bare å sende meg en PM *reklamere* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 6. november 2014 #407 Del Skrevet 6. november 2014 Så koselig, Hvitløk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest saya Skrevet 6. november 2014 #408 Del Skrevet 6. november 2014 Jeg har sett et bankende hjerte på tidlig ul i dag en tilsynelatende velskapt liten mini som likte å hoppe rundt gynekologen mente det kunne se ut som en gutt, men det var ikke 100% sikkert Så koselig! er så fint å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
graving Skrevet 6. november 2014 #409 Del Skrevet 6. november 2014 Og hvis flere vil se bilde på facebook-gruppen vår er det bare å sende meg en PM *reklamere* Er 12 uker i morgen, så sniker meg nok inn etterhvert :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
graving Skrevet 6. november 2014 #410 Del Skrevet 6. november 2014 Da har jeg vært på første svangerskapskontroll og det gikk fint legen mente vi burde ha 40 minutt, så fikk ikke gjort alt vi skulle.. Tok bare blodprøver, urinprøve, blodtrykk osv. Skal tilbake igjen om en ukes tid. Legen mente det ikke var så farlig om jeg ikke hadde tatt folat fra begynnelsen av svangerskapet, det er kun ment som et forebyggende råd basert på forskning, og ryggmargsbrokk hender uansett skjeldent sa hun. Så da forsvant den bekymringen og Ultralyd i morgen og samboer skal være med...gruer og gleder meg! Er redd for at noe er galt med fosteret, men gleder meg til å se en liten miniatyr baby som dere andre har fortalt om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest saya Skrevet 6. november 2014 #411 Del Skrevet 6. november 2014 Så fint graving! Deilig å bli kvitt bekymringen om folat Lykke til på ultralyd i morgen! går nok kjempefint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 7. november 2014 #412 Del Skrevet 7. november 2014 Lykke til på UL i dag graving! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 7. november 2014 #413 Del Skrevet 7. november 2014 Lykke til på ul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
graving Skrevet 7. november 2014 #414 Del Skrevet 7. november 2014 Det gikk veldig fint på UL fosteret var veldig rolig da, men jordmor sjekket alle organene og hjertelyden (170) og alt hørtes fint ut jeg er visst et sted mellom 11+4-11+6 iflg. jordmor Andre som synes det var ubehagelig å ta ultralyd? synes hun presset så hardt på magen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 7. november 2014 #415 Del Skrevet 7. november 2014 Så bra! Mulig hun presset så hardt fordi livmoren ikke har kommet så langt opp enda. Det er jo vanlig med innvendig ul frem til uke 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schadenfreude Skrevet 7. november 2014 #416 Del Skrevet 7. november 2014 Så fint å høre, graving! UL var aldri ukomfortabelt sist. Hadde innvendig i uke 12 da. 8 uker i dag! Rart å tenke på, syns det både går veldig fort, men samtidig veldig sakte nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 7. november 2014 #417 Del Skrevet 7. november 2014 Så deilig at alt var bra på UL Synes også at tiden går både fort og sakt samtidig. Veldig rart! I går kjente jeg at det sparket for første gang, og har kjent det i dag og. Forrige gang tror jeg ikke jeg kjente noe før i uke 19. Veldig koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 7. november 2014 #418 Del Skrevet 7. november 2014 Så bra, graving Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bygdis Skrevet 7. november 2014 #419 Del Skrevet 7. november 2014 Så deilig at alt var bra på UL Synes også at tiden går både fort og sakt samtidig. Veldig rart! I går kjente jeg at det sparket for første gang, og har kjent det i dag og. Forrige gang tror jeg ikke jeg kjente noe før i uke 19. Veldig koselig Så koselig med spark Jeg har kjent noe jeg lurer på om kan være bevegelser, kjennes ut som jeg har en sommerfugl i magen, det liksom kribler litt. Er kanskje litt tidlig siden jeg er førstegangs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bygdis Skrevet 7. november 2014 #420 Del Skrevet 7. november 2014 Det gikk veldig fint på UL fosteret var veldig rolig da, men jordmor sjekket alle organene og hjertelyden (170) og alt hørtes fint ut jeg er visst et sted mellom 11+4-11+6 iflg. jordmor Andre som synes det var ubehagelig å ta ultralyd? synes hun presset så hardt på magen Så bra at det gikk fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå