fionel Skrevet 28. oktober 2014 #301 Skrevet 28. oktober 2014 Her har kveldskvalmen satt inn så her blir det senga og håpe jeg ikke spyr.. Spyingen kommer på t banen i morgen uansett =P god natt alle sammen !
Dyregod Skrevet 28. oktober 2014 #302 Skrevet 28. oktober 2014 Her har kveldskvalmen satt inn så her blir det senga og håpe jeg ikke spyr.. Spyingen kommer på t banen i morgen uansett =P god natt alle sammen ! Jeg la meg nettopp pga at kvalmen kom nå. Føler meg elendig for å si det mildt En av gledene ved å være gravid God natt jenter!
graving Skrevet 29. oktober 2014 #303 Skrevet 29. oktober 2014 Skjønner jeg skal være glad som ikke er kvalmen men hvis det er noen trøst så legger jeg meg sånn ca. klokka 9 hver dag! Lite som skjer på kveldene her altså jeg skal i en bursdag i morgen kveld, men tror jeg bare dropper hele greia.. Er ikke så kjekt å drikke alkoholfri vin, samt å holde på å sovne av utmattelse
graving Skrevet 29. oktober 2014 #304 Skrevet 29. oktober 2014 På fredag mente jeg..tenkte at det var helg i morgen jeg!!
Androide Skrevet 29. oktober 2014 #305 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg har vært en skikkelig festbrems desiste månedene selv, lagt meg tidlig hver kveld! I dag var jeg på 2. svangerskapskontroll og fikk faktisk beskjed av legen om at jeg ikke må stresse og ikke finne på for mye om kveldene. Har nemlig stressindusert høyt blodtrykk, som er skyhøyt når jeg måler hos legen, men fint når jeg måler hjemme. (Hadde med mitt eget apparat så vi kontrollerte at det var riktig). Legen ville faktisk sykmelde meg 20% men det orker jeg bare ikke (blir mye mer kvalm når jeg bare er hjemme) så skal forsøke å være i 100% . Kan evt ta litt hjemmekontor innimellom. For ordens skyld føler jeg meg frisk og har ikke noen ødemer eller utslag på protein i urinen, så de mistenker ikke svangerskapsforgiftning eller noe sånt. Men det er jo greit de følger med
graving Skrevet 30. oktober 2014 #306 Skrevet 30. oktober 2014 Bra at de følger deg godt opp tror det er viktig å lytte til kroppen og slappe av når man føler for det! Det har jeg planer om å gjøre i helga
Gjest Nori Skrevet 30. oktober 2014 #307 Skrevet 30. oktober 2014 Jeg var på første svangerskapskontroll i dag og det gikk jo greit. Slapp nåler i dag, men må på sykehuset og ta prøvene i morgen. Har heldigvis fått kjøpt meg bedøvelseskrem, så da overlever jeg forhåpentligvis. Legen min krysset av for annet under sivilstatus av en eller annen grunn?! Skal ta det opp da jeg skal tilbake neste uke, må dit for å få svar på prøvene og levere urinprøve. Og hun i skranken sa først at jeg skulle betale, og da jeg spurte om det ikke var gratis fordi jeg var gravid og besøket var svangerskapsrelatert sa hun bare "Ååååh, skal du beholde?!" Øøøøh, ja?! Jeg er en gift kvinne på snart 30 år, er virkelig det så overraskende? Spesielt..
Schadenfreude Skrevet 30. oktober 2014 #308 Skrevet 30. oktober 2014 Nori: hva f*n? Jeg hadde faktisk levert inn klage på det der.
fionel Skrevet 30. oktober 2014 #309 Skrevet 30. oktober 2014 Jeg var på første svangerskapskontroll i dag og det gikk jo greit. Slapp nåler i dag, men må på sykehuset og ta prøvene i morgen. Har heldigvis fått kjøpt meg bedøvelseskrem, så da overlever jeg forhåpentligvis. Legen min krysset av for annet under sivilstatus av en eller annen grunn?! Skal ta det opp da jeg skal tilbake neste uke, må dit for å få svar på prøvene og levere urinprøve. Og hun i skranken sa først at jeg skulle betale, og da jeg spurte om det ikke var gratis fordi jeg var gravid og besøket var svangerskapsrelatert sa hun bare "Ååååh, skal du beholde?!" Øøøøh, ja?! Jeg er en gift kvinne på snart 30 år, er virkelig det så overraskende? Spesielt.. Jøss.. så merkelig!! Det der må du klage på
fionel Skrevet 30. oktober 2014 #310 Skrevet 30. oktober 2014 I morgen er det tid for tidlgi UL.. å herremin så jeg gruer meg
lissa- Skrevet 30. oktober 2014 #311 Skrevet 30. oktober 2014 I morgen er det tid for tidlgi UL.. å herremin så jeg gruer meg Lykke til, krysser fingrene for en sprellende liten krabat der inne Er spent på å høre hvordan det gikk :)Hvilken uke er du i? Vurderer å bestille tidlig ultralyd snart jeg også, men klarer ikke bestemme meg for hvilken uke
Schadenfreude Skrevet 30. oktober 2014 #312 Skrevet 30. oktober 2014 Fionel: lykke til! Det er helt sikkert full fres der inne. Jeg syns nesten tidlig UL var mest stas sist. Det var så tydelig at det var et lite menneske der inne, og den følelsen var helt absurd. Jeg har tidlig UL i uke 12 om ca en måned. Denne gangen er jeg mest spent på om alt står bra til. Tør nemlig ikke helt å glede meg før jeg har funnet ut av det.
graving Skrevet 30. oktober 2014 #313 Skrevet 30. oktober 2014 Jeg var på første svangerskapskontroll i dag og det gikk jo greit. Slapp nåler i dag, men må på sykehuset og ta prøvene i morgen. Har heldigvis fått kjøpt meg bedøvelseskrem, så da overlever jeg forhåpentligvis. Legen min krysset av for annet under sivilstatus av en eller annen grunn?! Skal ta det opp da jeg skal tilbake neste uke, må dit for å få svar på prøvene og levere urinprøve. Og hun i skranken sa først at jeg skulle betale, og da jeg spurte om det ikke var gratis fordi jeg var gravid og besøket var svangerskapsrelatert sa hun bare "Ååååh, skal du beholde?!" Øøøøh, ja?! Jeg er en gift kvinne på snart 30 år, er virkelig det så overraskende? Spesielt.. Merkelig oppførsel! Sa de forresten noe om urinprøve?
Dyregod Skrevet 30. oktober 2014 #314 Skrevet 30. oktober 2014 Jeg var på tidlig UL idag og der var det en liten reke med bankende hjerte
fionel Skrevet 30. oktober 2014 #315 Skrevet 30. oktober 2014 Lykke til, krysser fingrene for en sprellende liten krabat der inne Er spent på å høre hvordan det gikk :)Hvilken uke er du i? Vurderer å bestille tidlig ultralyd snart jeg også, men klarer ikke bestemme meg for hvilken uke Jeg er i uke 6-7 litt usikker... Så det blir spennende å se i morgen
fionel Skrevet 30. oktober 2014 #316 Skrevet 30. oktober 2014 (endret) Jeg var på tidlig UL idag og der var det en liten reke med bankende hjerte Hvor langt på vei er du dyregod? å så fantastisk med ett bankene hjerte Endret 30. oktober 2014 av fionel
Androide Skrevet 30. oktober 2014 #317 Skrevet 30. oktober 2014 Bra at de følger deg godt opp tror det er viktig å lytte til kroppen og slappe av når man føler for det! Det har jeg planer om å gjøre i helga Det er godt å slappe av litt nå har jeg jo til og med Dr.'s orders om å gjøre det Lykke til til de som skal på tidlig ultralyd og hurraheioghopp til de som allerede har vært og sett et levende vesen der inne! En skikkelig utadæsjælopplevelse! Og lykke til Nori, med blodprøvetakingen. Det går bra Underlig stil du møtte på legekontoret må jeg si!
fionel Skrevet 30. oktober 2014 #318 Skrevet 30. oktober 2014 Æsj.. leste inne på BV på terminforumet at det ble anbefalt å ikke ta tran, da dette ble brukt til å sette i gang fødsler tidligere... Noen der inne sier at det går bra så lenge det ikke er over 1500 ml.. Men blir alikevel svært skeptisk... Noen som har hørt om dette?
Gjest Nori Skrevet 30. oktober 2014 #319 Skrevet 30. oktober 2014 Merkelig oppførsel! Sa de forresten noe om urinprøve? Hun spurte om jeg hadde med urinprøve, noe jeg sa nei til. Fikk beskjed om å ta med til timen neste uke. Skulle ta på morgenurin, tisse litt først så ta prøven. Den trengte ikke stå kaldt.
Gjest Nori Skrevet 30. oktober 2014 #320 Skrevet 30. oktober 2014 Æsj.. leste inne på BV på terminforumet at det ble anbefalt å ikke ta tran, da dette ble brukt til å sette i gang fødsler tidligere... Noen der inne sier at det går bra så lenge det ikke er over 1500 ml.. Men blir alikevel svært skeptisk... Noen som har hørt om dette? Hva? Jeg synes jeg leser over alt at man bør ta tran jeg.. Jeg har tatt tran som normalt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå