Dyregod Skrevet 4. april 2015 #861 Del Skrevet 4. april 2015 Drister meg til å tippe 5 april jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 4. april 2015 #862 Del Skrevet 4. april 2015 5 april her også hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 4. april 2015 Forfatter #863 Del Skrevet 4. april 2015 Det var sånn det ble med meg også. Det dabbet totalt av også tok det seg opp i løpet av det neste døgnet Jeg kunne heller ikke prate meg gjennom de riene og hadde så vondt at jeg skrek. Tror at det skjer noe snart 5 april her også hehe Håper, håper, håper! Det hadde jo vært fantastisk om hun var ute i morgen! Drister meg til å tippe 5 april jeg da Håper du har rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 4. april 2015 #864 Del Skrevet 4. april 2015 7.april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 5. april 2015 #865 Del Skrevet 5. april 2015 Jeg tipper hun er ute 6 april! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 5. april 2015 #866 Del Skrevet 5. april 2015 6 april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 5. april 2015 Forfatter #867 Del Skrevet 5. april 2015 Legger dere inn på pc etterpå Nå har jeg lest og lest om setefødsel og er helt sikker på at det er det jeg vil! Fikk faktisk mye skryt for det av legene på føden, for det er visst veldig få som ønsker det. Her er en som deler sin setefødsel med bilder. Synes det var veldig fascinerende og gleder meg masse til fødsel! http://www.homebirth.net.au/2011/03/mechanism-of-breech.html Og det døgnet vi var på føden så var mannen helt fantastisk. Han ordnet det han kunne for meg, masserte korsryggen, henta isbiter og kosa meg i nakken. Kjempegod å ha Og det gjør jo sikkert ekstra at jeg føler meg trygg på fødsel og at vi to får til dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 5. april 2015 #868 Del Skrevet 5. april 2015 Legger dere inn på pc etterpå Nå har jeg lest og lest om setefødsel og er helt sikker på at det er det jeg vil! Fikk faktisk mye skryt for det av legene på føden, for det er visst veldig få som ønsker det. Her er en som deler sin setefødsel med bilder. Synes det var veldig fascinerende og gleder meg masse til fødsel! http://www.homebirth.net.au/2011/03/mechanism-of-breech.html Og det døgnet vi var på føden så var mannen helt fantastisk. Han ordnet det han kunne for meg, masserte korsryggen, henta isbiter og kosa meg i nakken. Kjempegod å ha Og det gjør jo sikkert ekstra at jeg føler meg trygg på fødsel og at vi to får til dette. Veldig bra at du har bestemt deg og at du ikke gruer deg. Det kommer sikkert til å gå kjempebra Men har du ikke født enda da? Jeg som gjetta idag Ikke for å stresse deg altså Neida, lykke til når fødselen kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 5. april 2015 Forfatter #869 Del Skrevet 5. april 2015 Veldig bra at du har bestemt deg og at du ikke gruer deg. Det kommer sikkert til å gå kjempebra Men har du ikke født enda da? Jeg som gjetta idag Ikke for å stresse deg altså Neida, lykke til når fødselen kommer! Dårlig med fødsel her altså. Si det til lillemor Hadde vært fint om det skjedde snart. Jeg har jo fortsatt disse riene.. Har spist en bedre frokost, hengt opp kjolene til lillemor også skal jeg ta meg en dusj og feste sprinkelsengen inntil vår seng, såå kaaanskje hun vil komme? Og nå har slimproppen gått, bare så dere vet det! Han reiste på butikken..(gubben) Neeida, men slimproppen er out, med blod og gusj og det hele.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 5. april 2015 #870 Del Skrevet 5. april 2015 Jeg har fremdeles stor tro på at fødsel er nært forestående Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 5. april 2015 #871 Del Skrevet 5. april 2015 Hei. Har gått glipp av litt ser jeg. Huff så kjedelig å komme inne og belage seg på fødSel og faktisk få føderom også skjer det kngenting ! Du er jammen tøff men sa de ingenting om hvor nært forestående det kan være ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 5. april 2015 #872 Del Skrevet 5. april 2015 Hei. Har gått glipp av litt ser jeg. Huff så kjedelig å komme inne og belage seg på fødSel og faktisk få føderom også skjer det kngenting ! Du er jammen tøff men sa de ingenting om hvor nært forestående det kan være ? Tror nok det er veldig vanskelig for dem å svare på, noen går jo flere uker med rier og åpning, andre føder uten noe forvarsel. De tør vel ikke si så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 5. april 2015 #873 Del Skrevet 5. april 2015 Så sant så sant, men tenkte kanskje hun hadde fått en viss indikasjon. Må forresten være grusomt å gå med åpning og rier i over lengre tid 😱😱😱 håper det kommer en liten baby snart til deg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 5. april 2015 #874 Del Skrevet 5. april 2015 Håper på fødsel hos deg snart! Tipper 6 april og du er tøff som vil ha setefødsel, men det kommer nok til og gå fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 5. april 2015 Forfatter #875 Del Skrevet 5. april 2015 Jeg har fremdeles stor tro på at fødsel er nært forestående I like Hei. Har gått glipp av litt ser jeg. Huff så kjedelig å komme inne og belage seg på fødSel og faktisk få føderom også skjer det kngenting ! Du er jammen tøff men sa de ingenting om hvor nært forestående det kan være ? Tror nok det er veldig vanskelig for dem å svare på, noen går jo flere uker med rier og åpning, andre føder uten noe forvarsel. De tør vel ikke si så mye Så sant så sant, men tenkte kanskje hun hadde fått en viss indikasjon. Må forresten være grusomt å gå med åpning og rier i over lengre tid 😱😱😱 håper det kommer en liten baby snart til deg ❤️ Som Dyregod sier så er det veldig vanskelig å si. De trodde jo det ble fødsel den natten jeg ble lagt inn eller dagen etter. La klar epidural, tang og alt, men så ombestemte lillemor seg gitt. Men ingen tror at jeg skal gå sånn noe mer enn en uke, så hun har til torsdag å finne veien ut Riene er med 10 min mellomrom så det begynner absolutt å bli slitsomt. Men jeg har utrolig nok godt humør og motet oppe enda. Vi prøvde en runde ludo, men aldri igjen! Fy flate så vonde de ble etterpå også skjedde det liksom ikke noe mer enn det Håper på fødsel hos deg snart! Tipper 6 april og du er tøff som vil ha setefødsel, men det kommer nok til og gå fint Takk Hadde vært supert å få henne ut i natt/morgen. Er veldig trygg på avgjørelsen nå og bare gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 6. april 2015 #876 Del Skrevet 6. april 2015 Oi, her har det vært action mens jeg har vært borte! Men neste gang, da er det ikke bare nesten fødsel, da skytes hele mannen av hesten! Og bra du har kommet til en konklusjon vedrørende forløsningsmetode! Til tross for at det er sannsynlig at du ikke rekker veiledningstimen dere skal på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 6. april 2015 #877 Del Skrevet 6. april 2015 Hvordan står det til her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 6. april 2015 Forfatter #878 Del Skrevet 6. april 2015 (endret) Nei, her skjer det null og niks altså. Vondt, øm og sliten. Har spist ananas og kanel. Spiste sterk mat i går. Har gått tur det jeg klarer. Massert hender og føtter. Ingenting mer enn disse småriene.. Kom litt mer blod i dag da, så håper jo noe har skjedd med modningen hvertfall har samtale om setefødsel i morgen og skal da spørre(trygle og be) om det ikke er noe de kan gjøre for å få fortgang Edit: er jo ikke i morgen den samtalen er. Den er på onsdag. Preggobrain Endret 6. april 2015 av kaospåtobein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 6. april 2015 Forfatter #879 Del Skrevet 6. april 2015 Tippeliste 4. April Fullmåne!5. April: Ulzzang, Dyregod6. April: Nautika, MissStiles, Focklop, Frøkenanonym, Blomst127. April: MissDior8. April: Mannen (han snakket med hun og hun skulle visst komme da)12. April: Askmeagain8914. April: Hvitløk15. April: Lillemeg18. April: Menstermin. 23. April: Oul Termin. Stryker ut i dag også gitt. Lillemor vil ikke ut hu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 7. april 2015 #880 Del Skrevet 7. april 2015 Hun kommer vel på torsdag? Håper formen er fin fram til da, høres slitsomt ut slik som det er nå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå