Gå til innhold

Kaos har blitt mamma ♡


kaospåtobein

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bra mannen din fikk vært med til jordmor og lettet hjertet sitt litt. Har tenkt litt på det, det er ikke bare lett for mennene heller. Far blir ofte litt borte i det hele. De har jo de samme bekymringene som oss, men skal liksom være sterke for vår del.

Og godt at alt stod bra til med både mor og barn, selvsagt!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12. april :)

Koselig at mannen var med og fikk luftet litt tanker ;)

14. april tror jeg :)

37 uker :hoppe:

Jeg tipper 15 april!:)

Jeg tipper 18.april :) God påske!

legger dere inn etterpå :Nikke:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spilte litt ludo og ligger fortsatt med jevnlige sterke kynnere og murring i ryggen. :nigo: Etter runden spurte mannen : "Såeh, hvordan sksl du ligge? Beina rett opp? Pute under rompa? To puter?" Haha, merker at det ikke var mye romantisk kosestund :ler:

Og i går fikk jeg første skjerdetnosnart spørsmål av mamma. "Ikke no fødsel?" Ehm nei.. Normalt å starte masinga tre uker før termin? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spilte litt ludo og ligger fortsatt med jevnlige sterke kynnere og murring i ryggen. :nigo: Etter runden spurte mannen : "Såeh, hvordan sksl du ligge? Beina rett opp? Pute under rompa? To puter?" Haha, merker at det ikke var mye romantisk kosestund :ler:

Og i går fikk jeg første skjerdetnosnart spørsmål av mamma. "Ikke no fødsel?" Ehm nei.. Normalt å starte masinga tre uker før termin? :P

Er nok helt normalt å starte masinga nå ja, man er jo faktisk innafor termin fra uke 37! :P Har begynt å få masinga selv her nå. Senest i går møtte jeg naboen på butikken og fikk "nei dæven, har du ikke kælva ennå?!" :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi vært på kontroll på føden. Regelmessige rier som varer i 1 min ca og kommer med 5 min mellomrom. Har også tatt seg opp nå og gjør enda vondere enn når vi reiste inn.. Fikk tilbud om å legges inn i dag. Skulle gå en tur og spise litt og så komme tilbake. Baby er fortsatt i seteleie og estimert til 3000 g fortsatt

Men alt ser fint ut ellers :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her skjer det ting! Du får ha lykke til dersom du reiser på føden igjen snart :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fortsatt på sykehuset å trasker rundt. Fikk ikke gå så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fått føderom nå og åpning. Og har 3-4 rier på 10 min. Gjør vondt nå i forhold til når vi kom inn. Men risposen hjelper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...