Gå til innhold

Kaos har blitt mamma ♡


kaospåtobein

Anbefalte innlegg

Så utrolig dårlig av han! Æsj, blir så provosert av å lese sånt. Snakk om god svangerskapsomsorg... Man skal jo ta vare på kvinnen som er i en sårbar del av livet sitt! Håper han blir satt på plass og at du får svar fra noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjedelig at dere skulle møte på en sånn kuk. Dessverre ikke alle leger som har like bra bedside manners. Jeg fikk jo en slik en selv da vi var på vekstestimering, ingen god opplevelse! Det som er dumt er jo at de beskytter hverandre noe så sinnsykt, slik at en reprimande mest sannsynlig ikke fører frem - sikker på at han bare argumenterer med at "Det var ikke sånn det ble sagt, det var bare hennes tolkning av situasjonen". Men greit at de får passet sitt påskrevet likevel! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde jeg trodd på fødsel altså men ser at du er på stedet hvil :( så frustrerende og slitsomt det må være :( håper det skjer noe i helgen 👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det en stund siden oppdatering her. Det er ingenting nytt å komme med, ikke fødsel og heller ingen framgang. Baby er fortsatt på innsiden. Jeg er så sliten og lei av å gå sånn her. Og det er liksom ikke sånn at noe trigger det heller, så det hjelper ikke å holde seg i ro.

I går var en rolig dag. Ingen tak i magen, ikke engang merkbare kynnere. Jeg hadde også ekstra med energi og matlyst. Vi satt ute i solen hele dagen og koste oss :sol: Jeg har heklet ferdig en vognlenke til lillemor og spist masse fryste druer :sikle:

I dag er en slitsom dag igjen, det er mye vonde tak i magen og skikkelig ubehagelig mensmurring. Våknet i natt av at jeg hadde så vondt i magen og korsryggen også. Ekstra med liv på lillemor er det også. I morgen skal jeg til jm og be på mine knær om å bli strippet :bond:

Jo, vi har også fått kjøre ambulanse til sykehuset :ler: Trodde vannet gikk, eller mer at jeg lakk fostervann. Ringte føden for å høre om det kunne stemme. Fikk beskjed om å legge meg ned med en gang og vente på ambulanse.. Det ble kaos, hadde jo ikke på meg klær og J måtte løpe rundt å finne klær til meg. Prøvde å forklare at jeg trengte enn sånn stor etterfødsel-truse for å få plass til stort bind. "Hæ, er det den falskjermen her du mener?!" Ehm, ja. sexy.

Legen tok ul og sa at han hverken kunne bekrefte eller avkrefte vannavgang, men de testet det ikke med stix så jeg stoler ikke helt på dette altså. Jm sa dagen etterpå at siden det ikke har kommet noe store vannmengder eller noe hyppigere rier så avkrefter vi vannavgang. Igjen, Stoler ikke på det da det ikke ble testet.. Også var det hjem igjen da.

Og her sitter jeg enda med babyen på feil side av mageflesket. Kooom daaa :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste :babyjente:

4. April Fullmåne!

5. April: Ulzzang, Dyregod

6. April: Nautika, MissStiles, Focklop, Frøkenanonym, Blomst12

7. April: MissDior

8. April: Mannen (han snakket med hun og hun skulle visst komme da)

9. April: Porcelain

12. April: Askmeagain89

13. April: Blomst12

14. April: Hvitløk

15. April: Lillemeg

16. April: Malicious, Dyregod

18. April: Menstermin.

23. April: Oul Termin.

Neste år: Kaospåtobein

Og sånn ser denne ut nå. Strøyk ut i dag, da jeg tviler på at det blir noe fødsel i dag altså :cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å bli holdt sånn på pinebenken! Får tenke at lillemor liker seg godt der inne da ;) Ba de deg legge deg ned fordi vannet ditt gikk altså? Har lest flere steder at det var noe man sa "før i tiden", nemlig, jeg er litt bekymret for at mitt skal gå for hodet til vesla er ikke festet, og da kunne man visst få beskjed om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig å bli holdt sånn på pinebenken! Får tenke at lillemor liker seg godt der inne da ;) Ba de deg legge deg ned fordi vannet ditt gikk altså? Har lest flere steder at det var noe man sa "før i tiden", nemlig, jeg er litt bekymret for at mitt skal gå for hodet til vesla er ikke festet, og da kunne man visst få beskjed om det.

Virker som hun trives :Nikke:

Ja, måtte legge meg rett ned å bli liggende. De sa det var pga seteleie da, men aner ikke hvordan det er med et hode som ikke er festet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og sånn ser denne ut nå. Strøyk ut i dag, da jeg tviler på at det blir noe fødsel i dag altså :cry3:

Hihi, "neste år" :fnise: Stakkars, må være slitsomt dette her! Håper ting modnes mer de neste dagene. Snart må da lille komme! Jeg tipper allikevel 19 april, og håper jeg ikke har riktig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slitsomt og kjedelig. Går liksom bare å venter på henne. :sjenert: Værste er at J stadig sier "Åh, nå må babyen komme snart! Jeg orker ikke vente mer" Han orker ikke vente mer? :fnise:

19 April er overkommelig, Frøkenanonym. Mye bedre enn neste år uansett :nigo:

Endret av kaospåtobein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du at det virker ekstra slitsomt fordi du trodde du egentlig skulle født i påska? At du er snytt over at alt stoppet opp og hun ikke kom som ventet likevel? For OUL-termin er jo tross alt 10 dager til, mener jeg :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du at det virker ekstra slitsomt fordi du trodde du egentlig skulle født i påska? At du er snytt over at alt stoppet opp og hun ikke kom som ventet likevel? For OUL-termin er jo tross alt 10 dager til, mener jeg :Nikke:

Det er slitsomt fordi det er vondt. Jeg har meserier/sterke kynnere med jevne mellomrom Og det tar seg opp til å tro at fødselen er i gang hver dag med rier hvert 7 minutt. Mensmurring i mage og korsrygg hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da :kose: Jeg bare lurer jeg :Nikke: For jeg ser jo rundt omkring her at folk begynner å bli utålmodig etter fødsel nesten tre uker før termin liksom...ser for meg at ventetiden kjennes ekstra lang da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff da :kose: Jeg bare lurer jeg :Nikke: For jeg ser jo rundt omkring her at folk begynner å bli utålmodig etter fødsel nesten tre uker før termin liksom...ser for meg at ventetiden kjennes ekstra lang da!

:) hadde det ikke vært for at det gjør vondt og det igjen gjør at jeg blir så sliten. Og at vi har vært på føden to ganger nå og trodd at nå skjer det, så hadde jeg nok ikke vært så utålmodig nei. Som du sier så er det jo over en uke til termin og jeg regnet i utgangspunktet med å gå over så :) Endret av kaospåtobein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste :babyjente:

4. April Fullmåne!

5. April: Ulzzang, Dyregod

6. April: Nautika, MissStiles, Focklop, Frøkenanonym, Blomst12

7. April: MissDior

8. April: Mannen (han snakket med hun og hun skulle visst komme da)

9. April: Porcelain

12. April: Askmeagain89

13. April: Blomst12

14. April: Hvitløk

15. April: Lillemeg

16. April: Malicious, Dyregod

18. April: Menstermin.

19. April: Frøkenanonym

23. April: Oul Termin.

25. April: Mamma(nymåne)

Neste år: Kaospåtobein

Ny mulighet i morgen lillemor :) Mistet troen på å føde før termin. 39 uker i dag og 10 dager til termindagen :hoppe: Endret av kaospåtobein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hper det skjer noe for deg snart !! Skjønner at du blir lei og det kan ikke være godt å gå med slike smerter. Ps jeg slet veldig med smerter i korsryggen inder fødsel og dersom du vil gjøre det samme anbefales varmepute !!! Hjalp meg masse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg driver å våkner av mareritt. Samme gjorde jeg i går og dagen før. Skikkelig ekle mareritt som ikke har sammenheng med noen ting. Og som om jeg ikke sover dårlig nok som det er..

Lillemor har vært serdeles aktiv i det siste. Kan jo ha en sammenheng med at det er trangt og jeg kjenner bevegelsene hennes bedre. Hos jm på mandag så hvertfall alt fint ut. Hun ville ikke strippe, men fikk time kommende mandag når jeg er 40+0 og da skulle hun prøve stripping! Men hun trodde jeg kom til å føde før mandag. Jeg tviler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste :babyjente:

4. April Fullmåne!

5. April: Ulzzang, Dyregod

6. April: Nautika, MissStiles, Focklop, Frøkenanonym, Blomst12

7. April: MissDior

8. April: Mannen (han snakket med hun og hun skulle visst komme da)

9. April: Porcelain

12. April: Askmeagain89

13. April: Blomst12

14. April: Hvitløk

15. April: Lillemeg

16. April: Malicious, Dyregod

18. April: Menstermin.

19. April: Frøkenanonym

20. April: Stripping hos jm

23. April: Oul Termin.

25. April: Mamma (nymåne)

Neste år: Kaospåtobein

Tenk at vi venter så fryktelig på en liten skapning ingen har møtt enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet litt før fem av skikkelig magesmerter! Gikk på do - det ga seg ikke. Gikk å la meg igjen og riene kom med 5 min mellomrom. Nå er klokka 7, altså 2 timer siden jeg sto opp. Har spist frokost og skal nå kose meg med en kaffekopp. Skjedd noe mer? Ehhnææhh. Det er bare lurerier. Blæk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nedtur :( Sånn er det her og, men jeg er ikke klar :P

Håper hun kommer snart så du slipper å bli lurt og må vente så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...