Gå til innhold

Kaos har blitt mamma ♡

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lykke til videre! Endelig! :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til :) Nå skjer det!

Skrevet

Lykke til!! Snart får du holde babyen din!!

Skrevet

Ååh, nå blir det baby!! :biggrin:

Skrevet (endret)

Lille A kom til verden 22.04.15 klokken 19:21, 1 dag før termin. Verdens mest perfekte lille skapning :rodmer:

Jeg hadde en helt fantastisk fødsel. Men det var utrolig hardt å ha pressrier i over en time UTEN å få lov å presse. Det var for at rumpa hennes skulle komme langt nok ut i åpningen. Når jeg endelig fikk presse var jeg så lei og motivert for å få henne ut at det kun tok to pressrier og hun kom ut med intakt vannhinne. Vannet gikk liksom når hun hadde kommet ut. Ingen tang, ingen klipp og ingen hasteks. Legene kaller det en drømmefødsel og var helt i ekstase alle sammen :fnise:

Estimert til 3000g og veier 3260, så hun er ikke så liten.

Kort fortalt :)

Edit: På slutten var det med 2 leger + 2 leger som skule lære, 1 jordmor, 1 jordmor på hospitering, 1 barnepleier og to fra nyfødt intensiven og samboeren min selvfølgelig. Folksomt ja.

Endret av kaospåtobein
  • Liker 1
Skrevet

Gratulerer!! Kos deg med lille A.

Skrevet

Gratulerer så mye :) Godt at fødselen gikk så bra!

Skrevet

Gratulerer så mye :strix: Hørets ut som en flott fødsel!

Skrevet

Gratulerer så mye! Jeg så bilde på Facebook (venner som hadde likt bildet) , og hun er helt nydelig! :hjerte: Så bra at setefødselen gikk så bra!

Skrevet

Gratulerer så mye! Så fint at fødselen gikk så bra :)

Skrevet

Gratulerer så mye med lille A! :rodmer:

Og tenk at du hadde en så perfekt fødsel, med alle bekymringene i forkant! Det er jo helt fantastisk!

Skrevet

Ååå Gratulerer så mye med lille jenta! Så fantastisk å høre at du hadde en drømmefødsel! Nå ble jeg litt rørt her :) Kos dere masse med babyen deres!

Skrevet

Gratulerer!! :hjerte: Og så herlig med drømmefødsel! :strix:

Skrevet

Gratulerer med så fin jente og så fin fødsel. Kjenner at jeg ble en smule misunnelig her, skulle gjerne hatt en så fin fødsel selv! Setefødsel og alt! tenk deg det! Du var kjempeflink :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...