kaospåtobein Skrevet 1. mai 2015 Forfatter #1021 Skrevet 1. mai 2015 Måtte jo ha ny tittel nå - lillemor er jo ute av magen Nå sitter vi på brygga og koser oss i sola. Lillemor sover godt i vogna mens resten av gjengen pusser båt. På søndag kommer pappa på besøk en tur og det gleder jeg meg til. Han bor jo et stykke unna så er ikke så ofte vi sees. Nå koser vi oss altså
Spiremor Skrevet 2. mai 2015 #1023 Skrevet 2. mai 2015 Høres ut som om dere har det godt! Kos dere med besøket i morgen
kaospåtobein Skrevet 4. mai 2015 Forfatter #1024 Skrevet 4. mai 2015 (endret) Jeg har fått brystbetennelse. Det er helt sinsykt vondt!! Feber, frostanfall og hodepine. Og noe så inni #$#%/* vondt i puppen. Hadde aldri trodd det var så ille! Og nå har jeg pumpet den ene puppen hver 2 time i snart et døgn. Heldigvis har det blitt mye bedre! fortsatt litt vondt. Ogsåå ble jeg tom for enganags ammeinnlegg i går kveld da. Og de skal jo helst skiftes ofte ved brystbetennelse. Så da måtte vi være litt kreative. Endte med at vi klipte et nattbind i tre deler og klistret inni ammeinnleggene av ull. Fungerte som bare det! Endret 4. mai 2015 av kaospåtobein
MissStiles Skrevet 4. mai 2015 #1025 Skrevet 4. mai 2015 Au!! Ja det er vondt. Håper det går over snart! Tatt paracet?
Saltsild Skrevet 4. mai 2015 #1026 Skrevet 4. mai 2015 Å, det høres så vondt ut håper det bedrer seg fort!!
Focklop Skrevet 4. mai 2015 #1027 Skrevet 4. mai 2015 Auauauau...! Jeg var livredd for å få det da jeg begynte å få tette melkeganger. Hjalp veldig å massere lett i dusjen! Håper betennelsen går ned fort!
Nautika Skrevet 4. mai 2015 #1029 Skrevet 4. mai 2015 Huff, hørtes ikke godt ut! Håper på snarlig bedring
Hvitløk Skrevet 4. mai 2015 #1030 Skrevet 4. mai 2015 Huff, det må gjøre så innmari vondt! God bedring
malicious Skrevet 4. mai 2015 #1031 Skrevet 4. mai 2015 Au! God bedring! Godt du er kreativ med bind på puppen
Spiremor Skrevet 4. mai 2015 #1032 Skrevet 4. mai 2015 Ouch, hørtes ikke godt ut,nei! Bra du er på bedringens vei Fortsatt god bedring!
kaospåtobein Skrevet 4. mai 2015 Forfatter #1033 Skrevet 4. mai 2015 Takk dere Det er mye bedre i dag og nå vil hun også spise på den puppen så jeg slipper å pumpe så ofte. Tenker å tømme puppen helt i kveld også hvertfall og fortsette å massere, være grundig med håndvask og holde meg varm en god stund fremover. Dette vil jeg virkelig ikke ha igjen! Tok litt paracet i går og det hjalp hvertfall. Men tror vi får tatt knekken på det nå altså Hadde besøk av noen venninner som ville hilse på A i sta. Veldig koselig! Hun ville jo bare sove da, så måtte vekke henne med litt bleieskift så jentene fikk se de nydelige øynene hennes Jo, også har jeg fått senebetennelse i skulderen er det mulig!!
Dyregod Skrevet 4. mai 2015 #1034 Skrevet 4. mai 2015 Så kjedelig med senebetennelse i tillegg da. Er det pga amming? Du får passe på åavlaste godt med puter ol. Det er ganske uvant å plutselig sitte i ammestilling flere timer om dagen.
kaospåtobein Skrevet 5. mai 2015 Forfatter #1035 Skrevet 5. mai 2015 Så kjedelig med senebetennelse i tillegg da. Er det pga amming? Du får passe på åavlaste godt med puter ol. Det er ganske uvant å plutselig sitte i ammestilling flere timer om dagen. Ja, det er nok pga amming. Jeg har hatt så mye vondt under ammimgen også så anstrenger jo skuldrene og sitter med skuldrene helt oppi ørene og er helt anspent. Så nå har jeg kjøpt ammepute og må huske å senke skuldrene og slappe av når hun får mat. Gjør ikke så vondt å amme lenger, men det sitter fortsatt i å spenne skuldrene
Dyregod Skrevet 5. mai 2015 #1036 Skrevet 5. mai 2015 Ja, det er nok pga amming. Jeg har hatt så mye vondt under ammimgen også så anstrenger jo skuldrene og sitter med skuldrene helt oppi ørene og er helt anspent. Så nå har jeg kjøpt ammepute og må huske å senke skuldrene og slappe av når hun får mat. Gjør ikke så vondt å amme lenger, men det sitter fortsatt i å spenne skuldrene Ja, jeg husker jeg fikk mye vondt i ryggen og skuldrene i starten. Jeg sliter faktisk med skuldrene enda, men det er nok ikke pga ammingen. Men jeg mistet mye muskelmasse i graviditeten og plutselig mye bæring og uvante stillinger. Denne gangen passer jeg på å beholde styrken i skuldre, også etter fødsel Håper du er i bedre form nå!
kaospåtobein Skrevet 5. mai 2015 Forfatter #1037 Skrevet 5. mai 2015 I dag fikk jeg endelig telefon fra helsesøster. Har lurt veldig på hvilken helsestasjpn vi tilhørte. Hun var vikar så hun ville ikke komme på hjemmebesøk, men vi skal på helsestasjonen på mandag. Tror A får i seg npk mat altså, men blir likevell spennende å veie henne igjen Ser jo at hun har blitt tjukk. Skikkelig bollekinn og dobbelhake Verdens fineste lille tjukkis Men stakkars lille presser så, hun har hele tiden vondt i magen og i natt gråt hun kjempemasse. Virker som det bare blir værre. Kan se ut som at det er starten på kolikk :/ håper ikke det men. Masserer magen og føttene, sykler med beina, passer på hva jeg spiser, har drukket ammete og gitt henne litt. Ingenting har hjulpet. Og hun får ikke til å rape. I går kjøpte vi minifom i håp om at det kan hjelpe litt. Vi jobber jo veldig med rapingen også, for det er nok der problemet er.
Focklop Skrevet 5. mai 2015 #1038 Skrevet 5. mai 2015 I dag fikk jeg endelig telefon fra helsesøster. Har lurt veldig på hvilken helsestasjpn vi tilhørte. Hun var vikar så hun ville ikke komme på hjemmebesøk, men vi skal på helsestasjonen på mandag. Tror A får i seg npk mat altså, men blir likevell spennende å veie henne igjen Ser jo at hun har blitt tjukk. Skikkelig bollekinn og dobbelhake Verdens fineste lille tjukkis Men stakkars lille presser så, hun har hele tiden vondt i magen og i natt gråt hun kjempemasse. Virker som det bare blir værre. Kan se ut som at det er starten på kolikk :/ håper ikke det men. Masserer magen og føttene, sykler med beina, passer på hva jeg spiser, har drukket ammete og gitt henne litt. Ingenting har hjulpet. Og hun får ikke til å rape. I går kjøpte vi minifom i håp om at det kan hjelpe litt. Vi jobber jo veldig med rapingen også, for det er nok der problemet er. Vi slet med å få E til å rape i starten og det ga utvilsomt mye magevondt! :/ Hos oss hjalp det veldig å bikke henne litt frem mens vi støttet brystet og hoder med den ene hånden og klappet/strøk henne over ryggen. Det fungerer også bra å legge henne på magen med hodet i albuekroken på underarmen vår, så det blir et lite press på magen Ikke nødvendigvis for å rape, det ser ut som det hjelper bra for luftsmertene generelt.
Androide Skrevet 11. mai 2015 #1039 Skrevet 11. mai 2015 Uff, brystbetennelse høres ikke godt ut. Håper det er helt borte nå!! Og at lille A også har blitt bedre
kaospåtobein Skrevet 12. mai 2015 Forfatter #1040 Skrevet 12. mai 2015 Jeg er kvitt brystbetennelsen for denne gang. Hatt det 3 (!!) ganger nå. Tror rett og slett det er for at jeg har så masse melk at hun aldri tømmer en pupp, så har gått med konstant sprengte pupper. Så må pumpe morgen og kveld for å få tømt de litt. Lille har nok kolikk. Litt tidlig å si enda, men hun gråter og gråter på kveld og nattestid. Hver eneste kveld/natt. Vi bysser og bærer, koser og trøster, gir sutt. Hun får minifom dråper før hvert måltid. Har prøvd ammete. Masserer magen og sykler med beina. Samme hva vi gjør så holder hun på slik. Så da gråter vi begge to. Jeg fordi jeg blir sliten og får vondt i mammahjertet av at hun har det sånn og hun fordi hun har vondt stakkars. I dag har jeg kokt sukkervann og har klart til å gi i kveld. Stakkars liten Hun er 3 uker i morgen! Tiden flyyyyr
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå