Gå til innhold

Kaos har blitt mamma ♡


kaospåtobein

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble strippa hos jm i dag :nigo: Hadde 3 cm åpning, avflatet livmorhalstapp og sentrert åpning. Alt klart for fødsel med andre ord. Jeg er så glad maseriene har gjort noe altså. Det er framgang :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Og slimproppen gikk for andre gang eller evt bare resten av den. Denne gangen med blod :hoppe: Alt man skal juble av altså!

Tenkte jeg skulle gå en tur i dag men føttene mine er fortsatt skikkelog hovne. Og lillasprengt. Sånn at det gjør vondt å bøye dem for det kjennes ut som huden sprekker. Ikke noe godt. Og jeg drikker vann og ligger med de høyt, men jeg får så vondt i knærne av det. Hooh, ikke lenge igjen da. Uansett hvordan man ser på det så har jeg vært gravid i 40+1 uker og blir satt i gang 1.mai hvis vi kommer så langt. Det ER ikke lenge. (Selvom det føles veeeeldig lenge noen ganger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slimpropp med blod. Et av livets mange gleder :fnise:

Tror du slipper å gå helt til 1.mai altså. Blir du forresten satt i gang med seteleie, eller er det keisersnitt de snakker om da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slimpropp med blod. Et av livets mange gleder :fnise:

Tror du slipper å gå helt til 1.mai altså. Blir du forresten satt i gang med seteleie, eller er det keisersnitt de snakker om da?

Håper jeg slipper å gå til 1. Ja. De setter i gang :strix: Siden jeg er så moden så er det egentlig bare å ta vannet nå sa jm, men de vil ikke gjøre det nå. Mye mulig de ikke ville satt i gang hvis jeg ikke var moden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

yeeey, sånn var det hos meg også! slimproppen gikk flere ganger i løpet av noen timer :D satser på at du kommer opp i 4 cm. snart jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaterer mer senere, men 8 cm og ganske så vonde rier!! :hoppe:

Åå så moro, da er du garantert å se baby snart! Lykke til med innspurten!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...