Gå til innhold

Kaos har blitt mamma ♡


kaospåtobein

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var sånn det ble med meg også. Det dabbet totalt av også tok det seg opp i løpet av det neste døgnet :Nikke: Jeg kunne heller ikke prate meg gjennom de riene og hadde så vondt at jeg skrek. Tror at det skjer noe snart :)

5 april her også hehe

Håper, håper, håper! Det hadde jo vært fantastisk om hun var ute i morgen! :hoppe:

Drister meg til å tippe 5 april jeg da ;)

Håper du har rett :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legger dere inn på pc etterpå :nigo:

Nå har jeg lest og lest om setefødsel og er helt sikker på at det er det jeg vil! Fikk faktisk mye skryt for det av legene på føden, for det er visst veldig få som ønsker det. Her er en som deler sin setefødsel med bilder. Synes det var veldig fascinerende og gleder meg masse til fødsel! http://www.homebirth.net.au/2011/03/mechanism-of-breech.html

Og det døgnet vi var på føden så var mannen helt fantastisk. Han ordnet det han kunne for meg, masserte korsryggen, henta isbiter og kosa meg i nakken. Kjempegod å ha :hjerte: Og det gjør jo sikkert ekstra at jeg føler meg trygg på fødsel og at vi to får til dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger dere inn på pc etterpå :nigo:

Nå har jeg lest og lest om setefødsel og er helt sikker på at det er det jeg vil! Fikk faktisk mye skryt for det av legene på føden, for det er visst veldig få som ønsker det. Her er en som deler sin setefødsel med bilder. Synes det var veldig fascinerende og gleder meg masse til fødsel! http://www.homebirth.net.au/2011/03/mechanism-of-breech.html

Og det døgnet vi var på føden så var mannen helt fantastisk. Han ordnet det han kunne for meg, masserte korsryggen, henta isbiter og kosa meg i nakken. Kjempegod å ha :hjerte: Og det gjør jo sikkert ekstra at jeg føler meg trygg på fødsel og at vi to får til dette.

Veldig bra at du har bestemt deg og at du ikke gruer deg. Det kommer sikkert til å gå kjempebra :)

Men har du ikke født enda da? Jeg som gjetta idag ;) Ikke for å stresse deg altså :fnise:

Neida, lykke til når fødselen kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra at du har bestemt deg og at du ikke gruer deg. Det kommer sikkert til å gå kjempebra :)

Men har du ikke født enda da? Jeg som gjetta idag ;) Ikke for å stresse deg altså :fnise:

Neida, lykke til når fødselen kommer!

Dårlig med fødsel her altså. Si det til lillemor :nigo: Hadde vært fint om det skjedde snart. Jeg har jo fortsatt disse riene.. Har spist en bedre frokost, hengt opp kjolene til lillemor også skal jeg ta meg en dusj og feste sprinkelsengen inntil vår seng, såå kaaanskje hun vil komme?

Og nå har slimproppen gått, bare så dere vet det! :opplyser: Han reiste på butikken..(gubben) :ler: Neeida, men slimproppen er out, med blod og gusj og det hele..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har gått glipp av litt ser jeg. Huff så kjedelig å komme inne og belage seg på fødSel og faktisk få føderom også skjer det kngenting ! Du er jammen tøff :) men sa de ingenting om hvor nært forestående det kan være ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har gått glipp av litt ser jeg. Huff så kjedelig å komme inne og belage seg på fødSel og faktisk få føderom også skjer det kngenting ! Du er jammen tøff :) men sa de ingenting om hvor nært forestående det kan være ?

Tror nok det er veldig vanskelig for dem å svare på, noen går jo flere uker med rier og åpning, andre føder uten noe forvarsel. De tør vel ikke si så mye ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant så sant, men tenkte kanskje hun hadde fått en viss indikasjon.

Må forresten være grusomt å gå med åpning og rier i over lengre tid 😱😱😱 håper det kommer en liten baby snart til deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper på fødsel hos deg snart! Tipper 6 april :) og du er tøff som vil ha setefødsel, men det kommer nok til og gå fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fremdeles stor tro på at fødsel er nært forestående :Nikke:

I like :skya:

Hei.

Har gått glipp av litt ser jeg. Huff så kjedelig å komme inne og belage seg på fødSel og faktisk få føderom også skjer det kngenting ! Du er jammen tøff :) men sa de ingenting om hvor nært forestående det kan være ?

Tror nok det er veldig vanskelig for dem å svare på, noen går jo flere uker med rier og åpning, andre føder uten noe forvarsel. De tør vel ikke si så mye ;)

Så sant så sant, men tenkte kanskje hun hadde fått en viss indikasjon.

Må forresten være grusomt å gå med åpning og rier i over lengre tid 😱😱😱 håper det kommer en liten baby snart til deg ❤️

Som Dyregod sier så er det veldig vanskelig å si. De trodde jo det ble fødsel den natten jeg ble lagt inn eller dagen etter. La klar epidural, tang og alt, men så ombestemte lillemor seg gitt. Men ingen tror at jeg skal gå sånn noe mer enn en uke, så hun har til torsdag å finne veien ut :ler: Riene er med 10 min mellomrom så det begynner absolutt å bli slitsomt. Men jeg har utrolig nok godt humør og motet oppe enda. Vi prøvde en runde ludo, men aldri igjen! Fy flate så vonde de ble etterpå også skjedde det liksom ikke noe mer enn det :overrasket::cry3:

Håper på fødsel hos deg snart! Tipper 6 april :) og du er tøff som vil ha setefødsel, men det kommer nok til og gå fint :)

Takk :) Hadde vært supert å få henne ut i natt/morgen. Er veldig trygg på avgjørelsen nå og bare gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her har det vært action mens jeg har vært borte! :hakeslepp: Men neste gang, da er det ikke bare nesten fødsel, da skytes hele mannen av hesten! :jepp: Og bra du har kommet til en konklusjon vedrørende forløsningsmetode! Til tross for at det er sannsynlig at du ikke rekker veiledningstimen dere skal på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, her skjer det null og niks altså. Vondt, øm og sliten. Har spist ananas og kanel. Spiste sterk mat i går. Har gått tur det jeg klarer. Massert hender og føtter. Ingenting mer enn disse småriene.. Kom litt mer blod i dag da, så håper jo noe har skjedd med modningen hvertfall :) har samtale om setefødsel i morgen og skal da spørre(trygle og be) om det ikke er noe de kan gjøre for å få fortgang :)

Edit: er jo ikke i morgen den samtalen er. Den er på onsdag. Preggobrain :P

Endret av kaospåtobein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste :babyjente:

4. April Fullmåne!

5. April: Ulzzang, Dyregod

6. April: Nautika, MissStiles, Focklop, Frøkenanonym, Blomst12

7. April: MissDior

8. April: Mannen (han snakket med hun og hun skulle visst komme da)

12. April: Askmeagain89

14. April: Hvitløk

15. April: Lillemeg

18. April: Menstermin.

23. April: Oul Termin.

Stryker ut i dag også gitt. Lillemor vil ikke ut hu :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kommer vel på torsdag? :) Håper formen er fin fram til da, høres slitsomt ut slik som det er nå!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...