Gå til innhold

Idol 2014


Gjest The girl next door

Anbefalte innlegg

Gjest incognita

Lise hadde ikke noe mer enn stemmen, og da vinner man ikke Idol

Hva "mer" mener du hun ikke hadde? Kjempeflott jente, som i tillegg danset og slapp seg løs på scenen..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lise hadde ikke noe mer enn stemmen, og da vinner man ikke Idol

?? Hun er jo den eneste som har det jeg kaller "hele pakka". Utstråling, sjarm, slipper seg løs. Alle de andre ser jo nesten redde ut når de står på scenen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva "mer" mener du hun ikke hadde? Kjempeflott jente, som i tillegg danset og slapp seg løs på scenen..

Karisma. Tor Milde sa en gang at Idol ikke er noen sangkonkurranse. Hadde det vært det, så hadde hun kanskje vunnet. Det samme gjelder Anniken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

?? Hun er jo den eneste som har det jeg kaller "hele pakka". Utstråling, sjarm, slipper seg løs. Alle de andre ser jo nesten redde ut når de står på scenen.

Hvorfor røyk hun ut da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor røyk hun ut da?

For hun sang jævlig dårlig i går. Opptreden var bra, stemmen var sur og ikke så veldig bra. Elendig sangvalg.

Men jeg syns hun har vært best ellers, og håper vi får se mer til henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Karisma. Tor Milde sa en gang at Idol ikke er noen sangkonkurranse. Hadde det vært det, så hadde hun kanskje vunnet. Det samme gjelder Anniken.

Jeg opplevde henne som veldig karismatisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Karisma. Tor Milde sa en gang at Idol ikke er noen sangkonkurranse. Hadde det vært det, så hadde hun kanskje vunnet. Det samme gjelder Anniken.

Ja for Alexander With og Kjartan Salvesen og han jeg ikke en gang husker navnet på hadde jo tonnevis av karisma...

Anonymous poster hash: d27d8...ce8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og jeg antar det blir den deltageren med nest færrest stemmer. I kveld var det enten Anniken eller Chinook. Jeg tror ikke de hadde lyst å bytte Lise mot Chinook ihvertfall. Lise har vært blant de tre med færrest stemmer før, så hun hadde nok ikke vunnet Idol selv om hun hadde blitt reddet i kveld

Jeg tror ikke at en annen ryker. Synes de snakka om at det er lagt opp til et ekstra program; altså hvis/når dommerne redder en deltaker, så ryker ingen ut fordi det totalt er 10 finalesendinger isteden for 9.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke at en annen ryker. Synes de snakka om at det er lagt opp til et ekstra program; altså hvis/når dommerne redder en deltaker, så ryker ingen ut fordi det totalt er 10 finalesendinger isteden for 9.

Det høres logisk ut, det ville blitt huskestue om dommerne skulle overprøve publikum og ikke bare redde en person, men også kaste ut en som publikum ville ha videre. Jeg antar at denne redningsaksjonen kommer ganske sent i programmet. Eller kanskje når det kommer noe kontroversielt ala Astrid "hææ, røk JEG ut" Smeplass.

Anonymous poster hash: d27d8...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt overrasket når de ikke brukte den i går, hadde sett for meg at det var Lise og Ingvar de kunne finne på å bruke den på. Men tipper det er lurt å spare den til litt senere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lise hadde ikke noe mer enn stemmen, og da vinner man ikke Idol

Jeg syns det var akkurat det hun hadde! Hun var jo en "født" stjerne. For meg så det ikke ut som hun har gjort annet enn å stå på scenen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for Alexander With og Kjartan Salvesen og han jeg ikke en gang husker navnet på hadde jo tonnevis av karisma...

Glenn et eller annet. Jeg er enig i at disse tre manglet karisma. De sang helt greit, men ingen av de var spesielt pene. Jeg fatter ikke hvorfor de vant Idol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glenn et eller annet. Jeg er enig i at disse tre manglet karisma. De sang helt greit, men ingen av de var spesielt pene. Jeg fatter ikke hvorfor de vant Idol

Det er vel ikke så mange Idol-vinnere som har vært PENE akkurat? Eneste jeg kommer på i farta er Jorun, og hun som vant i fjor (hvis navn allerede er borte for meg). Ellers har vel alle vært ganske ordinære?

Utseendet til Kurt har jeg ingen formening om, men kommentarer som "you sing like an angel but look like a hobbit" - sier vel litt om at det nødvendigvis ikke er utseendet man går etter i Idol... Noe som er BRA!

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel ikke så mange Idol-vinnere som har vært PENE akkurat? Eneste jeg kommer på i farta er Jorun, og hun som vant i fjor (hvis navn allerede er borte for meg). Ellers har vel alle vært ganske ordinære?

Utseendet til Kurt har jeg ingen formening om, men kommentarer som "you sing like an angel but look like a hobbit" - sier vel litt om at det nødvendigvis ikke er utseendet man går etter i Idol... Noe som er BRA!

Jeg tror nok at utseendet er relevant for en del som stemmer selv om det ikke er det viktigste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kanskje ikke tema i dag? Det står: Finalistene får frie tøyler i forhold til Møkkabandet, og skal selv være med å arrangere låtene og dirigere gutta til å spille sånn som de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mrs. Random Nick

Da blir ikke finalen i år på Telenor Arena. Det kan jo være greit å vite.

Men billettprisene er jo sinnsykt (?) dyre! Koster 220 kr for en voksen person til de vanlige sendingene, til tross for at deltagerne ikke har noen nevneverdig erfaring med å stå på scenen fra før av.

Har ikke turt å se etter prisen på finalesendingen enda. Har tenkt på om jeg kanskje skal se den live i år. Tror det hadde vært gøy, men det kommer jo an på hvilke personer som når helt til toppen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke de to første innslagene i dag er gode nok. Helt passe.

Er nivået lavere enn tidligere?



Anonymous poster hash: fcb61...b5a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke de to første innslagene i dag er gode nok. Helt passe.

Er nivået lavere enn tidligere?

Anonymous poster hash: fcb61...b5a

Skulle nettopp kommentere at jeg synes det er veldig lavt nivå i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...