Gå til innhold

Idol 2014


Gjest The girl next door

Anbefalte innlegg

Heftig sangvalg og utførelse av Chinook! :jepp:

Og veldig behagelig med Guri som programleder, syns Stian alltid er så masete :bond:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Redd Chinook ryker jeg og.

hun er desidert den beste i mine øyne. så hjelp til og STEEEEM 4 til 26400! hun kan ikke gå ut!



Anonymous poster hash: c3ea4...e38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redd Chinook ryker jeg og.

hun er desidert den beste i mine øyne. så hjelp til og STEEEEM 4 til 26400! hun kan ikke gå ut!

Anonymous poster hash: c3ea4...e38

Jeg har stemt! :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

INGVAR :rodmer::rodmer::rodmer:

Der kom han tilbake til der jeg elsker han :biggrin: Stem gjerne 4, men 3 må ikke glemmes!!!

Synes Jørn, Chinook og Ingvar fortsatt er de beste, trenger ikke høre Jesper engang :fnise: Men tror han har noe kult på gang idag :jepp:



Anonymous poster hash: 2b344...bc7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan virkelig ikke skjønne at Chinook som er såpass unik, får mindre stemmer enn den rimelig kjedelige Anniken?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt drømte jeg at Chinook røyk ut :( Meen, at dommerene reddet henne! Så i kveld får vi se om det stemmer.. Håper hun ikke ryker!

Aha der var du! Sanndrømte kvinne! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JAAAAAA :D Takk Gud!!!! Nå må folk bare være flinke til å STEMME hu videre så ikke hu ryker "igjen".

Blei skikkelig glad nå!! yey!



Anonymous poster hash: c3ea4...e38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah ja ser nok ut som jeg er sanndrømt :laugh: YEEY glad de redda henne :danse: :danse: Forstår virkelig ikke hvorfor Anniken fortsatt er med. Ihvertfall ikke at Chinook fikk mindre stemmer en henne.. Grøss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra for at Chinook ble reddet :D

Heier på henne og Ingvar :danse:

Jeg er glad for at de reddet henne :danse: Men nå har de ikke muligheten om Ingvar ryker på en smell en fredag :jolie: De er begge så flinke! Jørn også!

Anonymous poster hash: 2b344...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan virkelig ikke skjønne at Chinook som er såpass unik, får mindre stemmer enn den rimelig kjedelige Anniken?

Chinook valgte denne gangen en ukjent (for veldig mange) sang som gjør at det kan være vanskelig å høre om hun sang falskt eller ikke. Annikken valgte en slager som alle i mange generasjoner, og det er en kjensgjerning at det er lettere å bedømme sangprestasjon ut fra sanger man kjenner til og ikke minst det at man blir rørt eller glad av sangen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...