Gå til innhold

Idol 2014


Gjest The girl next door

Anbefalte innlegg

Å herregud, så enig!

Syns det var litt morsomt at han er 13(?) år og høgare enn Stian :P

Haha! Men han må ha vokst veeldig i det siste? Kan ikke huske han har vært så høy

Anonymous poster hash: 14380...f1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle bortsett fra Chinook er superkjedelige, anonyme mennesker med middelmådige stemmer. Chinook er litt mer spennende og synger noe bedre. Hva har skjedd med idol? Har Norge gått tom for talenter?

Anonymous poster hash: 8bab1...40e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

YES! Jesper røk! Ingen mer fløtepus, og pute-tv på neste sending! :danse: Måtte klappe da jeg fikk høre det, jeg. :danse:

Endret av Spirrevirrevipp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle bortsett fra Chinook er superkjedelige, anonyme mennesker med middelmådige stemmer. Chinook er litt mer spennende og synger noe bedre. Hva har skjedd med idol? Har Norge gått tom for talenter?

Anonymous poster hash: 8bab1...40e

Helt enig..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

YES! Jesper røk! Ingen mer fløtepus, og pute-tv på neste sending! :danse: Måtte klappe da jeg fikk høre det, jeg. :danse:

Haha, samme her! :D Endelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Haha! Men han må ha vokst veeldig i det siste? Kan ikke huske han har vært så høy

Anonymous poster hash: 14380...f1a

Ana ikkje, står ikkje på nettet kor høg han er heller :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Ingvar er helt fantastisk, nydelig stemme og en sjarmerende ung mann.

Anonymous poster hash: 3adfd...365

Helt enig. Haha, jeg rødmer når jeg ser han på tv for jeg syns han er så søt. :P

han er så søtt, og har så sjarm der han står og kan sånn halveis svensk/norsk . hadde jeg vært 7år yngre så hadde jeg nok vært forelska i han :P

begynte og le av han mannen i blå som satt i publikum... :P

Er det ikke sånn svensk/finsk han snakker da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YESSS chinook gikk videre! :) Nå må bare resten ut, så blir det her bra!



Anonymous poster hash: c3ea4...e38
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Jesper var veldig flink jeg! Ser heller at hun rocke-dama ryker.

Enig!

Anonymous poster hash: e5611...daf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingvar har den desiderte beste mannlige stemmen der inne :danse:

Chinook har den mest spennende kvinnelige stemmen, også idag :laugh:

De kan ikke sammenlignes mot hverandre, skulle jeg valgt ville jeg likevel gått for en plate med Ingvar :jepp:

Det beste hadde vært om Chinook vant, Ingvar fikk 2.plass og platekontrakt med noen, og på den måten slapp det verste maset etter Idol-sendingene avrundet :fnise: ...Synes de fleste vinnerne forsvinner, mens de som ryker før kommer opp og frem :)



Anonymous poster hash: 2b344...bc7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle bortsett fra Chinook er superkjedelige, anonyme mennesker med middelmådige stemmer. Chinook er litt mer spennende og synger noe bedre. Hva har skjedd med idol? Har Norge gått tom for talenter?

Anonymous poster hash: 8bab1...40e

Chinook synger rimelig klin likt som Susann Sundfør. Noe hun for øvrig ikke kan noe for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

han Jørn synes jeg er litt kjedelig. Minner om Gaute som vant for noen år siden

Anonymous poster hash: fcb61...b5a

Riktig nok er Kjartan Salvesen kliss lik Gaute Grøtta Grav, men han heter fortsatt Kjartan.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gleder meg til idol ikveld! Egenkomponert materiale er alltid spennende. Spesielt spent på Jørn og Chinook! :)

Egenkomponert, du liksom. Foruten Jørn hadde nok ingen av de fem komponert knapt nok noe som helst av det de fremførte i går.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Egenkomponert, du liksom. Foruten Jørn hadde nok ingen av de fem komponert knapt nok noe som helst av det de fremførte i går.

Ja, samme tenkte jeg. Sa det faktisk til samboeren under programmet at det er tåpelig å kalle det egenkomponert når det slett ikke er det utenom Jørn som hadde skrevet låta selv.

Endret av RusaPåPus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble også litt skuffet over at de ikke skrev sine egne sanger. Dobbeltmoralen lever i høyeste grad, for idag har Chinook og Ingvar sine sanger dog stått på mesteparten av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble også litt skuffet over at de ikke skrev sine egne sanger. Dobbeltmoralen lever i høyeste grad, for idag har Chinook og Ingvar sine sanger dog stått på mesteparten av dagen.

Ja synd. er vel slik bransjen fungerer for de fleste, låtskrivere og artister.

Anonymous poster hash: 2b344...bc7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...