Gå til innhold

Idol 2014


Gjest The girl next door

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg likte også de to veldig godt. Bannet høyt da Anniken røk ut sist. Jeg digget henne og håper vi får høre mer fra henne fremover.

Jeg og. Syns det er drittøft med en rockedame :) En Anne Grete Preus jr :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes også at Blipp stilte mer spørsmål til Chinook etter hennes opptredener enn hva han gjorde til for eksempel Jørn. Hva tenker dere andre om det?

Enig der. Det har vært mest fokus på hun og Jesper i år enn de andre, syns jeg. Og at Dansken reiste seg og ba folk klappe for Chinook da hun røyk ut. De har vel ikke gjort det for andre i år?

Edit: skrev feil dommer

Endret av rockejenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Enig der. Det har vært mest fokus på hun og Jesper i år enn de andre, syns jeg. Og at Greven reiste seg og ba folk klappe for Chinook da hun røyk ut. De har vel ikke gjort det for andre i år?

Jo. Blipp gjorde det etter at Ingvar sang en gang. Det verste var at han spurte Ingvar etter sangen om hvordan det føltes å få stående applaus fra publikum. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest crazycatlady

Jeg og. Syns det er drittøft med en rockedame :) En Anne Grete Preus jr :fnise:

Samme her. Har digget Anniken helt siden auditionen. Hun og Jørn i finalen hadde vært konge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo. Blipp gjorde det etter at Ingvar sang en gang. Det verste var at han spurte Ingvar etter sangen om hvordan det føltes å få stående applaus fra publikum. :rolleyes:

Mente når noen har røket ut. Vet at Ingvar har fått stående applaus, noe han forsåvidt fortjente også! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår meg ikke på dette maset og skrytet rundt Chinook eller hvordan det skrives.

Anniken var min klare favoritt

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår meg ikke på dette maset og skrytet rundt Chinook eller hvordan det skrives.

Anniken var min klare favoritt

Enig!

Anonymous poster hash: 8cb9b...3fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår meg ikke på dette maset og skrytet rundt Chinook eller hvordan det skrives.

Anniken var min klare favoritt

Jeg føler det omvendt. Forskjell på folk :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det blir så dumt når dommerne har tydelige favoritter, som Astrid i fjor og Chinook i år. Så blir det til at jeg godter meg litt når de ryker ut, fordi da vet jeg dommerne "fikk den i trynet" liksom.

For ikke å snakke om at de som heier på andre deltagere blir ekstra motivert for å stemme frem sine favoritter, når de ser en konkurrent blir favorisert så tydelig... :ler2:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da blir det en anonym mann som vinner i år også. Smaker Glenn Lyse av dette. Imponert over meg selv at jeg kom på det navnet.



Anonymous poster hash: d27d8...ce8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...