Gå til innhold

Idol 2014


Gjest The girl next door

Anbefalte innlegg

Chinook skjær i ørene når hun synger, er spesiell stemme, men gjør jo vondt å høre på.

Du må få deg nytt høreapparat, vennen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge Jørn kommer til finalen er det greit for min del.

Den aller første sangen han hadde i dag var nok ikke den mest spennende, men den andre var jo en fullstendig innertier.

Når det gjelder Ingvar synger han nydelig, men jeg kan ikke tenke meg å gå på hans konserter i fremtiden da han er så vanvittig kjedelig siden han omtrent bare er i ro hele tiden. De gangene han får velge selv altså. Når han i fremtiden blir artist uten Idol-dommerne bak seg tror jeg det blir lite bevegelse fra ham på scenen.

Chinook kan gjerne komme til finalen. Hun er flink. Men jeg synes personlig det er for lite futt og fart i låtvalgene hennes.

Er enig, Ingvar vil jeg ikke på konsert til, men det er han jeg ville hørt på i høytalerne hjemme :) Han eller Jørn, oppsummert av hva de leverer.

Det eneste er at Chinook treffer godt det jeg forbinder med Idol (litt barnslig og useriøst konsept til tider, fokus på pop, nesten oppbrukt). Hun har hatt et par sanger hun synger fint på, for all del :fnise:

Anonymous poster hash: 2b344...bc7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var skikkelig dårlig sunget av Chinook. De andre har også fått store utfordringer - men selvsagt er det "størst utfordring for Chinook" fordi dommerne vil at hun skal vinne. Like mye utfordring for Ingvar å synge sangen de valgte til han - han var ikke særlig komfortabel :fnise: Chinook har vært dårligst i dag i mine øyne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var skikkelig dårlig sunget av Chinook. De andre har også fått store utfordringer - men selvsagt er det "størst utfordring for Chinook" fordi dommerne vil at hun skal vinne. Like mye utfordring for Ingvar å synge sangen de valgte til han - han var ikke særlig komfortabel :fnise: Chinook har vært dårligst i dag i mine øyne.

Føler Chinook og Astrid Smeplass har mye til felles. Unge jenter, som synger forsåvidt greit, men ALLE dommerne vil at de skal vinne. Det var jo derfor de innførte den reddegreia i år. Og de reddet Chinook, selvfølgelig. Syns begge to synger veldig tilgjort, for å høres mest mulig spesielle ut.

Endret av rockejenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var skikkelig dårlig sunget av Chinook. De andre har også fått store utfordringer - men selvsagt er det "størst utfordring for Chinook" fordi dommerne vil at hun skal vinne. Like mye utfordring for Ingvar å synge sangen de valgte til han - han var ikke særlig komfortabel :fnise: Chinook har vært dårligst i dag i mine øyne.

Spot on :fnise:

Liker egentlig Chinook, men den tydelige favoriseringen gjør at jeg trekker mot Jørn og Ingvar idag, de har fått konstruktiv kritikk siden fredningen, men som nå fikk Chinook ingen kritikk selv om det var opplagt at dommerne ikke var fornøyd.

Føler Chinook og Astrid Smeplass har mye til felles. Unge jenter, som synger forsåvidt greit, men ALLE dommerne vil at de skal vinne. Det var jo derfor de innførte den reddegreia i år. Og de reddet Chinook, selvfølgelig. Syns begge to synger veldig tilgjort, for å høres mest mulig spesielle ut.

Spot on x2 :)

Astrid og Chinook har flotte stemmer, selv ville jeg ikke hørt på sanger av dem, så fortjener de skryt for sine stemmer. Spesielt sammenlignet min egen sangstemme :skratte:

Anonymous poster hash: 2b344...bc7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes mange kvinnelige artister faller under samme genren for tida...

Ja, men Anniken og Tara skilte seg litt ut synes jeg, Anniken litt mer rocka, mens Tara humoristisk. Resten er veldig feminine og søte, og passer som oftest hitlister :)

Anonymous poster hash: 2b344...bc7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det rettferdig at Chinook røk ut. Hun er spesiell og flink, men de to andre var tryggere på scenen i dag (synes jeg).



Anonymous poster hash: fcb61...b5a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spot on :fnise:

Liker egentlig Chinook, men den tydelige favoriseringen gjør at jeg trekker mot Jørn og Ingvar idag, de har fått konstruktiv kritikk siden fredningen, men som nå fikk Chinook ingen kritikk selv om det var opplagt at dommerne ikke var fornøyd.

Spot on x2 :)

Astrid og Chinook har flotte stemmer, selv ville jeg ikke hørt på sanger av dem, så fortjener de skryt for sine stemmer. Spesielt sammenlignet min egen sangstemme :skratte:

Anonymous poster hash: 2b344...bc7

Helt enig. Det blir så tydelig at de favoriserer, og da syns jeg det blir for dumt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men Anniken og Tara skilte seg litt ut synes jeg, Anniken litt mer rocka, mens Tara humoristisk. Resten er veldig feminine og søte, og passer som oftest hitlister :)

Anonymous poster hash: 2b344...bc7

Jeg elsket Anniken og Tara :) Syns de hadde noe spesielt. Synd de røk ut :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest crazycatlady

Jeg elsket Anniken og Tara :) Syns de hadde noe spesielt. Synd de røk ut :(

Jeg likte også de to veldig godt. Bannet høyt da Anniken røk ut sist. Jeg digget henne og håper vi får høre mer fra henne fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Helt enig. Det blir så tydelig at de favoriserer, og da syns jeg det blir for dumt :)

Jeg syntes også at Blipp stilte mer spørsmål til Chinook etter hennes opptredener enn hva han gjorde til for eksempel Jørn. Hva tenker dere andre om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg likte også de to veldig godt. Bannet høyt da Anniken røk ut sist. Jeg digget henne og håper vi får høre mer fra henne fremover.

Jeg tror at vi to har en ganske lik musikksmak! :nigo::5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...