Gå til innhold

Idol 2014


Gjest The girl next door

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Random Nick

I dag var det Jørn som burde røket ut.

Nei. Synes det blir feil om han skulle røket når det var låtvalget som var feil, spesielt når han ble pushet på av dommerne til å komme ut av sin komfortsone sjangermessig. Jeg tror ikke han hadde valgt den andre sangen sin om han hadde fått velge uten noen begrensninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Random Nick

Det at Jørn bruker svettebånd i 2014 er grunn nok til å ikke stemme på han, yikes

Anonymous poster hash: c4e40...61d

Snakk om å være saklig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor synger Ingvar en sang ingen har hørt før, når oppgaven var å velge en HIT fra 2014...!? Han synger alltid samme stilen, kjenner det kjeder meg.

Chinook er min favoritt, liker stilen og sangvalgene, samt stemmen. Hører masse på sangen hennes (Go home) :)



Anonymous poster hash: dd804...64e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Hvorfor synger Ingvar en sang ingen har hørt før, når oppgaven var å velge en HIT fra 2014...!? Han synger alltid samme stilen, kjenner det kjeder meg.

Anonymous poster hash: dd804...64e

Fordi han er desperat etter å holde seg innenfor sin egen komfortsone når det gjelder sjanger/sangvalg. Han er absolutt en kjedelig artist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at Jørn bruker svettebånd i 2014 er grunn nok til å ikke stemme på han, yikes

Anonymous poster hash: c4e40...61d

Passe dårlig gjort å skrive dette mtp at Jørn tidligere har fortalt historien om det svettebåndet. Han har en søster som har vært/er ganske syk, svettebåndet fikk han av henne og ser på det som et lykkebånd-ish.

Anonymous poster hash: bcae8...15c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passe dårlig gjort å skrive dette mtp at Jørn tidligere har fortalt historien om det svettebåndet. Han har en søster som har vært/er ganske syk, svettebåndet fikk han av henne og ser på det som et lykkebånd-ish.

Anonymous poster hash: bcae8...15c

Vel, dette visste ikke jeg, obviously.

Anonymous poster hash: c4e40...61d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge Chinook er med så spiller det ingen rolle egentlig. Synes ingen av de andre er noe spesielt flinke. Skjønner ikke helt greia med i Ingvar og hvorfor alle synes han er så bra :klo: synes han ofte synger surt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke Chinook går videre i kveld så gidder ikke jeg se finalen ihvertfall. Da er det ikke noe vits. Syns heller ikke Ingvar eller Jørn er spesielt flinke, ikke nok til å gå av med seieren.

HEIA CHINOOK :duskedame: :duskedame: :duskedame:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest crazycatlady

Liker Jørn veldig godt jeg. Har nok mye å gjøre med at jeg liker musikkstilen hans også. Syns Ingvar er litt kjedelig selv om han er veldig flink og fryktelig søt. :P Han har utrolig pene øyne. Så håper på Jørn og Chinook i finalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørn sett seg sånn "prøver å være søt og sjarmerende, men får det ikke til". Ingvar er derimot søt og sjarmerende. Heier på Ingvar. Chinook skjær i ørene når hun synger, er spesiell stemme, men gjør jo vondt å høre på.



Anonymous poster hash: b3c13...667
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingvar har en uendelig behagelig stemme når han treffer låtvalg, og er i en helt egen kategori :dagens-rose:

Han passer ikke helt inn i konseptet "Idol", der er Chinook mer på hjemmebane. Forstår hva Dansken mener med beskrivelsen av Ingvar som "uidolsk" ;)



Anonymous poster hash: 2b344...bc7
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mrs. Random Nick

Så lenge Jørn kommer til finalen er det greit for min del.

Den aller første sangen han hadde i dag var nok ikke den mest spennende, men den andre var jo en fullstendig innertier.

Når det gjelder Ingvar synger han nydelig, men jeg kan ikke tenke meg å gå på hans konserter i fremtiden da han er så vanvittig kjedelig siden han omtrent bare er i ro hele tiden. De gangene han får velge selv altså. Når han i fremtiden blir artist uten Idol-dommerne bak seg tror jeg det blir lite bevegelse fra ham på scenen.

Chinook kan gjerne komme til finalen. Hun er flink. Men jeg synes personlig det er for lite futt og fart i låtvalgene hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge Jørn kommer til finalen er det greit for min del.

Den aller første sangen han hadde i dag var nok ikke den mest spennende, men den andre var jo en fullstendig innertier.

Når det gjelder Ingvar synger han nydelig, men jeg kan ikke tenke meg å gå på hans konserter i fremtiden da han er så vanvittig kjedelig siden han omtrent bare er i ro hele tiden. De gangene han får velge selv altså. Når han i fremtiden blir artist uten Idol-dommerne bak seg tror jeg det blir lite bevegelse fra ham på scenen.

Chinook kan gjerne komme til finalen. Hun er flink. Men jeg synes personlig det er for lite futt og fart i låtvalgene hennes.

Enig. Jeg har mest sansen for Jørn. Syns han har utviklet seg utrolig mye og blitt en flott artist. Springsteen-låta var jo fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Enig. Jeg har mest sansen for Jørn. Syns han har utviklet seg utrolig mye og blitt en flott artist. Springsteen-låta var jo fantastisk!

Den var det! smiley-music013.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Enig. Jeg har mest sansen for Jørn. Syns han har utviklet seg utrolig mye og blitt en flott artist. Springsteen-låta var jo fantastisk!

Var dritbra, ja! Satt her og digget for meg selv, hehe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...